Haluan näkösuojaa lasitetun parvekkeen molemmin puolin
80 cm leveydelle. Kuinka tuuhea on humala, montako taimea tarvitaan peittämään sopivasti tuo 80 cm ?
Kuinka monta humalantaimea tarvitaan peittämään 80cm leveä kohta
5
133
Vastaukset
- alkuper
Kellään ei ole siis mitään tietoa humalasta/japaninhumalasta ?
Ihan outo kasvi ?
Kukaan ei varmaan sitten osaa ehdottaa jotain tutumpaa ? - suosittelen.....
Varmaankin parvekkeesi on auringon puolella, minä en suosittele humalaa aurinkoon, saa helposti kirvoja.
Jos haluat nopeaksvuisen köynnöksen ja ilman ötököitä, laita kelloköynöstä tai ruusupapua, papuja voi syksyllä syödäkin.- rok kello
K i i t o s vastauksesta !
Joku sentään tuntee kasvin !
Päädyin vastauksesi perusteella kelloköynnökseen !
Kiitos avusta !
- Humalatila
Jos ekana vuotena haluat 80cm parvekkeelle niin pistä 2, jos ei ole kiire niin yksi ihan varmasti riittää. Humala kasvaa isoksi.
Mahdollisista kirvoista pääsee eroon kun sumuttaa mäntysuovan, ruokaöljyn ja veden seoksella. (sekoita mäntysuopaa n 1/10 osaa 9/10 osaan ruokaöljyä ja pistä tätä veden sekaan ruokalusikallinen (15ml) / litra)
Humala tarvii suht ison ruukun ja talvella olisi hyvä suojata se kovimmalta pakkaselta.
Muutenhan humala on köynnösten kuningas!- alkuper
Okei, hyvä. Hankin humalantaimia. Kii-tos ohjeista ! Ehkä en rupea talvettamaan niitä ollenkaan. Ostan pari uutta taas ensi vuonna. Miten sen talvella saisi parvekkeella pysymään talven yli elossa...? Ei ole viileää kellariakaan, jos se jotain auttaisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882