Hei
Olen siis mies. 50v ikää ja horoskooppi on leijona. Minun ongelmani liittyy ihmissuhteeseen. Olen eronnut 4v sitten, ja minulla oli heti eron jälkeen suhde tummaan kauniiseen naiseen. Hän oli kuitenkin varattu enkä tiennyt sitä. Minun eroni liittyi ex aviopuolisoni pettämiseen. Siksi myös tämä uusi suhde tuntui todella ahdistavalta kun tietooni tuli toinen mies. Minua askarruttaa vain se ajatus, miksi en saa häntä pois mielestäni. Sisimmässäni tiedän etten kykene enään mihinkään syvälliseen suhteeseen. Mikä tämän kaiken tarkoitus oiken on?. Olen kyllä ihastunut toiseen henkilöön, muttaonko hän minuun? Tiedän että kysymällä se selviäisi.. :-). Aikaisemmat katkerat kokemukset kuitenkin pelottaa.
Suurella arvostuksella kaikkia näkijöitä koihtaan
Ilpo
Tuntijasi...mies kaipaa apua
2
92
Vastaukset
Hei
kyllä sinä uskallat ihastua ja rakastua, pelkäät vain pettymyksiä!
sinulle sopii puhelias nainen, joka osaa nauraa.
et saa naista pois mielestäsi, koska hän antoi sinulle niin paljon itsestään. sinä janoat elämää ja samalla kiellät sen itseltäsi.
kysymäsi nainen ajattelee rahaa, hänellä on paljon menoja. en usko, että hän olisi vielä se rakkauden todellinen kohteesi.
vanhan rakkauden tuottaman pettymyksen voi parantaa vain uudella rakkaudella, mikä tulee suoraan sydämestä, molemmilta. kun koet sen, et enää muistele menneitä, vaan tunnet olosi rikkaaksi siksi, että sait kokea sellaistakin elämäsi aikana.
sinä olet uskollinen ihminen, pidät puheliaisuudesta ja vilkkaudesta. ei rakkaus ole sinua unohtanut, sinä vain etsit sitä väärästä paikasta tällä hetkellä.
t. Keskiyö- Ilpo101
Hei Keskiyö
Kiitos vastauksesta. Niin se taitaa olla että pelkään pettymyksiä. En ole ajatellut tuota naista sillä mielellä että välillemme syntyisi jotain tunnesidettä. Minä en usko sen olevan enää mahdollista. Toden näköisesti asia on niin että hän on mielessä niin kauan kunnes...
Ja ehkä oikeasti etsin väärästä paikasta. En tiedä onko oma ajatukseni oikealla linjalla, jos uskon siihen että löydän itselleni sen rakkauden sattumalta?.
Aika sen näyttää. Toivotaan.
Kiitos Sinulle Keskiyö :-)
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vilma Nissinen pyytää anteeksi rasistisia lausuntojaan
Nöyrtyi kuten persut yleensäkin. On kyllä noloa tuollainen vätystely, kun ei ole miestä seisoa omien lausuntojensa takan2013190Riikka Purra: "Kokoomus haluaa leikata pienituloisten etuuksista - Se ei meille käy"
Näin vakuutti persujen Purra edellisten eduskunta vaalien alla,. https://www.ku.fi/artikkeli/4910942-kun-uudessa-videos621984Sandels tölkin hinta nousi 1,29 eurosta 1,32 euroon
Mitähän järkeä valtiolla on verottaa tuotakin elintarviketta niin kovasti, että on järkevämpää käydä hakemassa ulkomailt351602Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä
Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi651583- 931280
Tuntuuko sinusta mies
että olet jossain, mutta sydämessäsi haluat olla muualla. Suunnittelet kaikkea kivaa ja olet innolla mukana, mutta silti221225Rakastan sitä
kun uppoat selittämään jotain. Etsit oikeaa tapaa sanoa jotain, jonka olet jo etukäteen miettinyt, sekoat vähän sanoissa501013Ikävä uutinen uudesta Unelmia Italiassa kaudesta - Iso pettymys tv-katsojille!
Unelmia Italiassa -sarja kertoo Ellen Jokikunnaksen perheen elämästä Suomessa ja Italiassa. Nyt Ellen on kertonut tuleva5952Mitä tapahtuisi....
Meidän välillä jos törmäisimme yöelämässä ilman häiriötekijöitä ja olisimme hieman huppelissa? Päättyisikö ilta kenties61937Jokaisella tytöllä on supervoimansa
Millaisia ajatuksia artikkeli herättää? Mainos: Dove | ”Itsetuntoni oli ihan romuttunut” – Peppina Rosén haastaa tavan187932