Tuntijasi...mies kaipaa apua

Ilpo101

Hei

Olen siis mies. 50v ikää ja horoskooppi on leijona. Minun ongelmani liittyy ihmissuhteeseen. Olen eronnut 4v sitten, ja minulla oli heti eron jälkeen suhde tummaan kauniiseen naiseen. Hän oli kuitenkin varattu enkä tiennyt sitä. Minun eroni liittyi ex aviopuolisoni pettämiseen. Siksi myös tämä uusi suhde tuntui todella ahdistavalta kun tietooni tuli toinen mies. Minua askarruttaa vain se ajatus, miksi en saa häntä pois mielestäni. Sisimmässäni tiedän etten kykene enään mihinkään syvälliseen suhteeseen. Mikä tämän kaiken tarkoitus oiken on?. Olen kyllä ihastunut toiseen henkilöön, muttaonko hän minuun? Tiedän että kysymällä se selviäisi.. :-). Aikaisemmat katkerat kokemukset kuitenkin pelottaa.

Suurella arvostuksella kaikkia näkijöitä koihtaan

Ilpo

2

109

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei

kyllä sinä uskallat ihastua ja rakastua, pelkäät vain pettymyksiä!
      sinulle sopii puhelias nainen, joka osaa nauraa.

et saa naista pois mielestäsi, koska hän antoi sinulle niin paljon itsestään. sinä janoat elämää ja samalla kiellät sen itseltäsi.
      kysymäsi nainen ajattelee rahaa, hänellä on paljon menoja. en usko, että hän olisi vielä se rakkauden todellinen kohteesi.

vanhan rakkauden tuottaman pettymyksen voi parantaa vain uudella rakkaudella, mikä tulee suoraan sydämestä, molemmilta. kun koet sen, et enää muistele menneitä, vaan tunnet olosi rikkaaksi siksi, että sait kokea sellaistakin elämäsi aikana.

sinä olet uskollinen ihminen, pidät puheliaisuudesta ja vilkkaudesta. ei rakkaus ole sinua unohtanut, sinä vain etsit sitä väärästä paikasta tällä hetkellä.

t. Keskiyö

• Ilpo101

Hei Keskiyö

Kiitos vastauksesta. Niin se taitaa olla että pelkään pettymyksiä. En ole ajatellut tuota naista sillä mielellä että välillemme syntyisi jotain tunnesidettä. Minä en usko sen olevan enää mahdollista. Toden näköisesti asia on niin että hän on mielessä niin kauan kunnes...

Ja ehkä oikeasti etsin väärästä paikasta. En tiedä onko oma ajatukseni oikealla linjalla, jos uskon siihen että löydän itselleni sen rakkauden sattumalta?.

Aika sen näyttää. Toivotaan.

Kiitos Sinulle Keskiyö :-)

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      176
      1530
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      96
      736
    3. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      725
    4. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      203
      588
    5. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      48
      536
    6. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      126
      536
    7. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      37
      526
    8. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      50
      518
    9. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      15
      500
    10. toivottavasti kohta jo kohdataan

😍😍😍😍😍 sinua olen odottanut varmasti koko elämäni
      Ikävä
      25
      483
    Aihe