Hei
Olen siis mies. 50v ikää ja horoskooppi on leijona. Minun ongelmani liittyy ihmissuhteeseen. Olen eronnut 4v sitten, ja minulla oli heti eron jälkeen suhde tummaan kauniiseen naiseen. Hän oli kuitenkin varattu enkä tiennyt sitä. Minun eroni liittyi ex aviopuolisoni pettämiseen. Siksi myös tämä uusi suhde tuntui todella ahdistavalta kun tietooni tuli toinen mies. Minua askarruttaa vain se ajatus, miksi en saa häntä pois mielestäni. Sisimmässäni tiedän etten kykene enään mihinkään syvälliseen suhteeseen. Mikä tämän kaiken tarkoitus oiken on?. Olen kyllä ihastunut toiseen henkilöön, muttaonko hän minuun? Tiedän että kysymällä se selviäisi.. :-). Aikaisemmat katkerat kokemukset kuitenkin pelottaa.
Suurella arvostuksella kaikkia näkijöitä koihtaan
Ilpo
Tuntijasi...mies kaipaa apua
2
80
Vastaukset
Hei
kyllä sinä uskallat ihastua ja rakastua, pelkäät vain pettymyksiä!
sinulle sopii puhelias nainen, joka osaa nauraa.
et saa naista pois mielestäsi, koska hän antoi sinulle niin paljon itsestään. sinä janoat elämää ja samalla kiellät sen itseltäsi.
kysymäsi nainen ajattelee rahaa, hänellä on paljon menoja. en usko, että hän olisi vielä se rakkauden todellinen kohteesi.
vanhan rakkauden tuottaman pettymyksen voi parantaa vain uudella rakkaudella, mikä tulee suoraan sydämestä, molemmilta. kun koet sen, et enää muistele menneitä, vaan tunnet olosi rikkaaksi siksi, että sait kokea sellaistakin elämäsi aikana.
sinä olet uskollinen ihminen, pidät puheliaisuudesta ja vilkkaudesta. ei rakkaus ole sinua unohtanut, sinä vain etsit sitä väärästä paikasta tällä hetkellä.
t. Keskiyö- Ilpo101
Hei Keskiyö
Kiitos vastauksesta. Niin se taitaa olla että pelkään pettymyksiä. En ole ajatellut tuota naista sillä mielellä että välillemme syntyisi jotain tunnesidettä. Minä en usko sen olevan enää mahdollista. Toden näköisesti asia on niin että hän on mielessä niin kauan kunnes...
Ja ehkä oikeasti etsin väärästä paikasta. En tiedä onko oma ajatukseni oikealla linjalla, jos uskon siihen että löydän itselleni sen rakkauden sattumalta?.
Aika sen näyttää. Toivotaan.
Kiitos Sinulle Keskiyö :-)
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1151897Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html1541372Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j551307- 531059
Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html126982Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä75946Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi36847- 52844
Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa62822- 56801