Olen 17 ja oon 18 joulukuussa, tyyppi ja etsin jotain itseni ikäistä kämppäkaveria.
Juttu on niin että vuokra on liikaa ja se on pakko puolittaa jonkun kanssa.
Asun Helsingissä vuosaaressa jos on joku kiinostunut niin vastaa tähän keksusteluun. Jos itselläsi on sama pulma niin voimme vaikkapa verrata asuntoja ja ehkä jopa tämä voikin onnistua toisin päin.
Mutta kuitenkin jos on kiinnostuneita niin kirjottakaa.
Huom!
Kirjoita vain jos asut helsingissä tai aiot lähiaikoina muuttaa helsinkiin.
Kämppistä haetaan!
dolan24
4
274
Vastaukset
- vinnaö
Jos voit muuttaa heti ensi kuussa, voin muuttaa kanssasi.:)
- dolan24
Jes.
Joo mul on skype, kik, ja hotmail.
Eli jos sulle sopii nii voitais puhuu tarkemmin vaik siel.
Odotan innolla :) - dolan24
mun skype on super.mario1224
- Helminnis
Hei, löysitkö jo kämppäkaverin?
Oletko muuten nais vai miespuolinen. Itelläni nimittäin sama tilanne. Olen 17v ja täytän syyskuussa 18. Ei oikein varaa muuttaa yksin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2334169Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1122634Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412382Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1161436Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811436- 481179
- 781087
- 59963
- 45946
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58921