Käännyn nyt tässä asiassa asiantuntijoiden puoleen, mm. Marko 135:n tietoja olen moneen otteeseen printtaillut, käyttänyt ja hyväksi havainnut. Kiitos.
Olen lähdössä Pietariin autolla, yleensä olen ollut esim. Valkeasaaressa inkeriläisten tuttavien luona yötä, joten parkkiongelmaa ei ole ollut. Nyt seurani kuitenkin haluaa Pietariin hotelliin ja siksi tämä kysymys. Kun netistä (hotels.spb.ru)katselin hotelleita, kaikilla ei näytä olevan parkkipaikkaa. Onko tietoja, onko jotain "yleisiä" vartioituja paikkoja vai pitäisikö vain valita hotelli, joka ilmoittaa omistavansa myös parkkipaikan?
Kiitos etukäteen vastauksistanne.
Parkkipaikoista Pietarissa
2
422
Vastaukset
- Suapi
Ihan keskustasta en osaa sanoa mutta ainakin metroasemien vieressä usein on vartioidut parkit. Hinta n. 50 - 150 ruplaa vuorokausi...
tuntihinta usein länsirekisteriautoilla korkeampi kuin paikallisille.
Usein kyllä riittää kun sinne menee pikkuisen vanhemmalla rotiskolla eikä lähde leveileen uusimpaa mallia olevalla mesellä tms. länsiautolla. Olen ite käynyt omalla autolla noin 200 - 250 kertaa Piterissä viimeisen 10 vuoden aikana ja no problem...
Samat kaikki ohjeet pätee kuin Suomessakin, kamat pois näkyvistä ja kun laittaa kunnon rattilukon paikalleen kun stoppailee, niin auto pysyy paikallaan. Signalizatsijatkin siellä saa autoon kohtuu hintaan asennettuna jos haluaa sitä ulvontaa kuunnella aina kun joku siitä ohi kävelee tai kissa hyppää konepellille... - Waffen ss
Itse käytän paljon hotelli moskovan lähellä olevaa vartioitua parkkipaikkaa. Parkki löytyy hotellin ovesta ulos tullesa vasemmalla noin 300m päässä.
Hotelli asukkaat jättävät usein autonsa suoraan hotellin eteen parkkiin ja hyvin ne on siinä rauhassa saaneet olla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä25046Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1705041Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa243649Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1743464Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss422987Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1082719Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie322094Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky121954Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy191915Eutanasia?
Kertokaas omia mielipiteitä eutanasiaan liittyen. Onko mielestäsi oikein vai väärin ja miksi?21634