Elikäs sain tuon flixotide evohaler lääkeen (sumute) ja nytten tuntuu että en saa sitä lääkettä kunnolla otettuua tai en osaa oikeata tekniikkaa, olen kuulut tuollaisesta volumatic juttusta, kysymys onki että mistä sellaisen saa homattuu?
Kiitolinen kaikista vastauksista etukäteen :)
Apua tarvitseva
astmaatikko1
2
203
Vastaukset 2
- mastamaa
Apteekista löytyy tilanjatkeita ainakin nimillä Volumatic, Babyhaler ja AeroChamp. AeroChamp on siitä kätevä, että siihen menee erilaisia sumutteita ja koska se on pienikokoisin, sitö on helpoin kuljettaa mukana. Hintaeroista en osaa varmaksi sanoa, mutta luulen, että AeroChamp uusimpana on myös kallein.
- astmaatikko1
Kiitos vastauksesta :) pitääpä suunata apteekiin kysymään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1202482Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???401682Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha6651102- 1081022
- 71982
- 98936
- 48895
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk85780Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik33746- 90732