Ylioppilaslahjan tulisi olla jotakin, joka säilyy vuosikymmeniä
Esim mieluinen, arvokas kirja, astiastot tai lahjakortti korukauppaan.
Rahaa ei tule antaa, se osoittaa antajan tyhmyyttä ja yksikertaisuutta.
Mitään elektroniikkaa - kännykät tietoneet yms - ei myöskaään pidä antaa, sehän vanhenee nopeasti ja on epäekologista.
Ylioppilaslahja kertoo aina antajan fiksuudesta.
Parhaat lahjat ylioppilaalle
tässä on
1
228
Vastaukset
- nuoren mielipide
Ei. Toivon, ettei omat sukulaiset tee tätä virhettä.
Lahjoilla ei ole minulle mitään tunnearvoa (ihan oikeasti, ei yhtään mitään), kun taas rahaa tarvitsen aina. Ja samaa sanovat kaikki kaverinikin.
Mikäli lahjan saajan mielipide kiinnostaa, aina kun ei tunnu kiinnostavan.
PS: Ne kirjat ja korut kuluu myös nopeasti. Ja mistä tiedät että lahjan saaja haluaa koruja? Ehkä hän ostaa ne korut niillä saamillaan rahoilla, jos haluaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."652232Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2152100- 1171418
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711180Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj161173- 1041051
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73939Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki75918Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78889Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933865