Alaselkä kipeänä. Samoin rintaranka. Niska-ja hartiaseutu kipeänä ja oksettaa. Ei tartte kohta syödä mitään, kun saa kaiken laittaa pöntöstä alas.
Mikä on nyt oikea osoite, hieroja, lääkäri vai hautaustoimisto ? :(
Monenlaista ongelmaa
6
127
Vastaukset
- kohta ees halua....
Kävin perjantaina napropaatilla ja hän laitteli alhaalta ylöspäin paikkoja paikoilleen. Tänä aamuna ei onneksi nyt oksettanut, mutta heti kun tein pieniä juttuja, missä olin pää alaspäin, niin alkoi oksettamaan. Tietääkö kukaan, mistä tämä johtuu ???
Oon niin väsynyt tähän. :(Terve,
Oireesi ovat hyvin epätarkat joka voi viitata moneen eri ongelmaan aina tuki- ja liikuntaelinvaivoista neurologisiin häiriöihin.
Tarvitsisit perusteellisen kliinisen neurologisen sekä ortopedisen tutkimuksen (esim. yleislääkärisi, kiropraktikkosi tai neurologisi toimesta) erotusdiagnoosia varten. Kliiniset löydökset auttavat osoittamaan todennäkisimpiin ongelman aiheuttajiin sekä aiheet jatkotutkimuksia varten, jos niitä löytyy.
Ystävällisesti,
Juho Hynninen
http://kampinkiropraktiikka.fi- kohta ees halua
juhohynninen kirjoitti:
Terve,
Oireesi ovat hyvin epätarkat joka voi viitata moneen eri ongelmaan aina tuki- ja liikuntaelinvaivoista neurologisiin häiriöihin.
Tarvitsisit perusteellisen kliinisen neurologisen sekä ortopedisen tutkimuksen (esim. yleislääkärisi, kiropraktikkosi tai neurologisi toimesta) erotusdiagnoosia varten. Kliiniset löydökset auttavat osoittamaan todennäkisimpiin ongelman aiheuttajiin sekä aiheet jatkotutkimuksia varten, jos niitä löytyy.
Ystävällisesti,
Juho Hynninen
http://kampinkiropraktiikka.fiTuolla nupissa itsestään ei kyllä pitäisi olla vikaa. Työ rasittaa erityisesti niskaa ja hartioita, joten sieltä tämä vaiva kyllä lähtee.
Nyt jo helpottaa nuo kivut. Ainoastaan on jäänyt tuo huimaus ja se vasta ilkeää onkin.
Kiitos vastauksesta.
- 4+4
Verenpaine alhaalla?
Käy itse mittaamassa se terveyskeskuksessa. Neuvonnassa opastavat siihen verenpainemittarin luokse.
Muista liikkua ja venytellä lihaksia.- aloittajahuippari
Normaali tuo verenpaine on kyllä aina ollut, mutta taidan tarkistaa tilanteen. Täytyy alkaa, kun huimaus vähän hellittää, niin tuon kunnon liikunnan ja venyttelyn. Tuli tauko, kun on ollut niin kurjassa kunnossa.
- 4+4
Verenpaine laskee, kun laittaa pään alas.
Hieroja on oikea osote.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad611179- 42891
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että326657- 51651
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116626- 51618
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 93600
- 75566
- 56564