http://www.iltasanomat.fi/autot/art-1288563963621.html
Taattua kloksvaagen laatua, ja auto omistaja makasaa tyypillisesti taas huilut???
Takaisinkutsuja satelee, vaihteet paskana
13
946
Vastaukset 13
- jfhgfj
Sakemanni on ovela. Maksattaahan se Kreikka-tappiolainansakin muilla EU-mailla. Ei ihme, että Saksan taloudella menee hyvin.
- -------
Miksi se auton omistaja ne viulut makasaa? Ei makasa. Takaisinkutsu tarkoittaa sitä, että tehdas korjaa viat veloituksetta. Tollo.
- autopongari
Taas näkyi olevan moottoritiellä kaksi Volkkaria tien laidassa... Ihmettelen vaan, miksei Skodia näy yhtä isolla prosentilla tien poskessa?
- sdfsd
Siksi, että Volkkarissa käytetään halvempia osia kuin Skodassa !
- Samaa tavaraa
Ja Audien 4-syl moottorit ovat täysin samoja. Sekä myös S-tronic vaihteistot ovat samoja DSG-vaihteistoja mitä konserni käyttää. Nimi vain eri.
Sama pätee Seateihin. - typerät
Lopettakaa jo toi mollaus, lapsellista touhuu........
- näin, joo
Maksakaa ja älkää kitiskö, tyhmyys kallista!
- Bastrado
Asutko kenties Japanissa? Vai etkö ymmärrä likemaasi!! Japaini on aikalailla eriasia kuon Suomi. Keksikää jo vaihteeksi jokin muu aihe.
- Bastrado
Korjataan nyt samointein tuo kirjoitusvirhe likemaasi=lukemaasi, ennen kun siitä taas joku tekee elämää suuremman ongelman itselleen.
- fail....
Bastrado kirjoitti:
Korjataan nyt samointein tuo kirjoitusvirhe likemaasi=lukemaasi, ennen kun siitä taas joku tekee elämää suuremman ongelman itselleen.
No olisit sitten korjannut nuo muutkin kirjoitusvirheesi, Kun kerran korjaamaan rupesit.
- Bastrado
fail.... kirjoitti:
No olisit sitten korjannut nuo muutkin kirjoitusvirheesi, Kun kerran korjaamaan rupesit.
Täytyyhän sitä nyt pieni jäynä jättää "oikolukijalle"!
- Oyutta
Ei ne oo takaisinkutsuja vaggenilla! Hyi hyi sua. Ne on "päivityksiä" =)
- ndhfifuf
Volkkarissa on ollu ijät ajat paskat laatikot luulis niiden oppivan jo autoja tekemään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761550
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.101767En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203588- 48546
- 126546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25493