Olen lueskellut tätä palstaa parisen tuntia ja tunnen oloni ja itseni pitkästä aikaa hyväksi. En olekaan ihan kamala ja huono ihminen, minunlaisiani ja samalla tavalla ajattelevia on paljon. Toisinaan töistä kotiin tullessani purskahdan itkuun heti kun olen saanut ulko-oven suljettua takanani. Niin paha olo minulla on itsestäni, tuntuu että kaikki vihaavat minua ja nauravat minulle selkäni takana. Tunnen olevani vieraalta planeetalta kotoisin.
Olen todella ujo, hiljainen ja syrjäänvetäytyvä omissa maailmoissaan viihtyvä introvertti. Ne ominaisuudet ovat osa minua. Koko elämäni ihmiset aivan lähimmäisistä lähtien ovat sanoneet minulle kuinka vääränlainen olen ja kuinka minun pitäisi olla täysin toisenlainen. Te toitte edes pienen ilon pilkahduksen sydämeeni. Ainakaan hetkellisesti en tunne oloani täydeksi hylkiöksi.
Kiitos ihanat ujot
2
257
Vastaukset
- Jokuvain8
Älä sure, sinä riität. Ole ylpeä itsestäsi
- arvaa kuka
Et kyllä paljoa näytä siellä omissa maailmoissasi viihtyvän. Mikset hakeudu hoitoon (psykoterapiaan)? Jos sinulla "ei ole varaa", niin jättäydy työttömäksi. KELA ja sossu maksavat ainakin ensimmäiset 200 terapiakertaa. Jos sulla kerta on selvästi paha olla, niin eikö kannattaisi alkaa ainakin työstää ajatusta hoitoon hakeutumisesta? Sun häpeän tunteesi on pahasti vääristynyt.
Mä oon aina myös skeptinen tuon ekstrovertti/introvertti-akselin suhteen. Jos ihminen on keinottomuuttaan latistunut jo nuoresta päänsä sisään, niin mistä sitä tietää kumpi vertti hän on?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 495981
Maataloustuet pois
Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.2625844Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan
Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?885714Kohtalokas laukaus
IL 20.9.25 "Ihminen kuoli baarin edustalla Kajaanissa Poliisi ei epäile tapauksessa rikosta." "Kajaanin keskustassa on k364840Joko alkaa menemään tajuntaan tämä yliluonnollinen yhteys?
Varmaan pikkuhiljaa. Muista olla kiltisti ❤️494719Työeläkkeen saamiseksi olisi tehtävä töitä
Meillä on Suomessa iso joukko ihmisiä, joilla olisi vielä työkykyä jäljellä, mutta joilta puuttuu arjesta mielekäs tekem2154048Sählyhallitus 2023-2025, mailat heiluvat, mutta pallo karkaa kulmaan
Salibandy on organisoitua. Sähly on taas sitä, kun joku tuo mailat ja palloja on ehkä yksi. Sitä tämä hallituskin on: pe43561- 1463549
Muistattekos kun Sannan aikana suomalaisten varallisuuteen lisättiin viidennes
Köyhät voittivat eniten mutta rikkaimmat kuitenkin köyhtyi!313165Joulukinkku NYT
Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.253127