Olen kuullut puhuttavan et jos on nestettä korvissa niin se voi aiheuttaa huimausta?
Mulla tämä ongelma alko joku parisen vuotta sitten. Ensin hyvin sattunnaisesti ehkä n. kerran kuussa. Nyt huimausta on jo 3-4 päivänä viikossa.
Huimaus ei ole jatkuvaan vaan se tulee ns. sekunnin pätkinä mutta kyseinen tunne tuntuu ihan vatsanpohjassa. Aina kun liikutan päätäni oikealle taikka vain silimiäni niin tämä huimaus tunne tulee.
Mulla on kuulemma suorat korvakäytävät ja niissä on kalkkeumaa en tiedä mitä merkitsee, mutta niihin menee helposti vettä niin voisko se olla huimauksen aiheuttaja??
Voiko tälläiselle asialle tehdä mitään itse, vai kannattaiskö käydä lääkäris??
P.s Olen 25-vuotias naikkonen
Nestettä korvissako?
huimaaaa
1
154
Vastaukset
- hdjdkfievdjxiixkdbf
Ainakin kannattaa suihkussa laittaa vaikkapa pumpulitupot korviin, niin ei mee vettä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell3287121Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss714338- 2083165
Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa242967- 741952
- 1491800
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a2121746Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1661577Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?1201548- 891438