123kotisivu

höhhöh

Eikö tänne pääse lukemaan ja selailemaan blogeja ilman kirjautumista?

15

1896

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • höhhöh

      Haloo onko ketään kotona vai oliko liian vaikea kysymys?

      • 123sivut

        Itsekin olen kiinnostunut 123kotisivuista, mutta kun mistään ei selviä sivuston hinta/vuosi. Maksupolitiikka on varsin vaikeaselkoinen.
        Se on myös epäselvää, onko blogeille joku eri sivusto/hinta, vai hoidetaanko se samalla kotisivulla. Joka paikassa mainostetaan "ilmaisia sivuja".


      • Anonyymi
        123sivut kirjoitti:

        Itsekin olen kiinnostunut 123kotisivuista, mutta kun mistään ei selviä sivuston hinta/vuosi. Maksupolitiikka on varsin vaikeaselkoinen.
        Se on myös epäselvää, onko blogeille joku eri sivusto/hinta, vai hoidetaanko se samalla kotisivulla. Joka paikassa mainostetaan "ilmaisia sivuja".

        Olen käyttänyt kyseistä kotisivua, mutta nyt se on kaiketi myyty, eikä sinne enää pääsen kirjautumaan ja täydentämään omia tietoja. Se oli ihan hyvä väline, muuttui sitten SimplaSite.com iksi ja nyt siis myyty kv. konsernille. Taitaa olla jonkinlainen petos menossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen käyttänyt kyseistä kotisivua, mutta nyt se on kaiketi myyty, eikä sinne enää pääsen kirjautumaan ja täydentämään omia tietoja. Se oli ihan hyvä väline, muuttui sitten SimplaSite.com iksi ja nyt siis myyty kv. konsernille. Taitaa olla jonkinlainen petos menossa.

        Siis muuttui SilmpleSite.com 'iksi (e eikä a simplE).
        Ilmeisesti tosiaan joku huijaus menossa, kun itsekään en löydä omalta ko. kotisivulta enää linkkiä, mistä pääsisin loggautumaan sisään ja muuttamaan sivuani.
        Huomasin myös että, vaikka minulta on mennyt aikaisemmin tililtä automaattisesti jotain 35 euroa ko.kotisivune maksua - neljännesuosittain - niin nyt on tullut tälle harvemmin käyttämälleni sähköpostilleni mukavaatimus maksaa jotain 120 euroa maksamatonta maksua sivusta, vaikka siis maksut ovat menneet automaattisesti aikaisemmin.
        Pitääpä tutkia tilannetta tarkemmin.
        Onko muilla vastaavaa tilannetta päällä?


      • Anonyymi

        Saimaan vihapapparaisen windowsilla mikään ei aukea!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen käyttänyt kyseistä kotisivua, mutta nyt se on kaiketi myyty, eikä sinne enää pääsen kirjautumaan ja täydentämään omia tietoja. Se oli ihan hyvä väline, muuttui sitten SimplaSite.com iksi ja nyt siis myyty kv. konsernille. Taitaa olla jonkinlainen petos menossa.

        Persereikäpeter ei osaa edes nettisivuja koodata!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen käyttänyt kyseistä kotisivua, mutta nyt se on kaiketi myyty, eikä sinne enää pääsen kirjautumaan ja täydentämään omia tietoja. Se oli ihan hyvä väline, muuttui sitten SimplaSite.com iksi ja nyt siis myyty kv. konsernille. Taitaa olla jonkinlainen petos menossa.

        Winkurahan haisee ja kusee!!!
        Naapurin akka näemmä asentanut windowsin ja siksi tulee kamala paskan haju postiluukusta? Muita havaintoja?...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis muuttui SilmpleSite.com 'iksi (e eikä a simplE).
        Ilmeisesti tosiaan joku huijaus menossa, kun itsekään en löydä omalta ko. kotisivulta enää linkkiä, mistä pääsisin loggautumaan sisään ja muuttamaan sivuani.
        Huomasin myös että, vaikka minulta on mennyt aikaisemmin tililtä automaattisesti jotain 35 euroa ko.kotisivune maksua - neljännesuosittain - niin nyt on tullut tälle harvemmin käyttämälleni sähköpostilleni mukavaatimus maksaa jotain 120 euroa maksamatonta maksua sivusta, vaikka siis maksut ovat menneet automaattisesti aikaisemmin.
        Pitääpä tutkia tilannetta tarkemmin.
        Onko muilla vastaavaa tilannetta päällä?

        Näin rikot tietokoneesi biosin
        Uutta Windowsia ei kannata yrittää asentaa HP: koneille. Uusi Windows saattaa rikkoa HP:n valmistaman tietokoneen kokonaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis muuttui SilmpleSite.com 'iksi (e eikä a simplE).
        Ilmeisesti tosiaan joku huijaus menossa, kun itsekään en löydä omalta ko. kotisivulta enää linkkiä, mistä pääsisin loggautumaan sisään ja muuttamaan sivuani.
        Huomasin myös että, vaikka minulta on mennyt aikaisemmin tililtä automaattisesti jotain 35 euroa ko.kotisivune maksua - neljännesuosittain - niin nyt on tullut tälle harvemmin käyttämälleni sähköpostilleni mukavaatimus maksaa jotain 120 euroa maksamatonta maksua sivusta, vaikka siis maksut ovat menneet automaattisesti aikaisemmin.
        Pitääpä tutkia tilannetta tarkemmin.
        Onko muilla vastaavaa tilannetta päällä?

        Tutkin kakkos-sähköpostiani tarkemmin. One.comille näköjään ovat siirtäneet (myyneet?) kotisivu(simplesite) sivustopalvelun ja esittävät, että jatkaisin one.comissa sivustoa ja laittoivat ilman hyväksyntääni laskua perään.

        En aloita one.comissä mitään, joten ilmoitin heille "yhteydenotto"-kanavan kautta että en alaoita heidän kanssaan kotisivuni ylläpitoa. Minula kun ei ole mitään verkkokauppaa vaan yksinkertaiset kotisivut olleet, johon muutoksia olen tehnyt vain pari kerta vuodessa.

        Etsin siis uuden tahon, josta tiedän mitä ostan eikä entisen 35euron neljännesvuosiveloituksen sijaan pompsahda yht'akkiä 140 euron laskua maksettavaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis muuttui SilmpleSite.com 'iksi (e eikä a simplE).
        Ilmeisesti tosiaan joku huijaus menossa, kun itsekään en löydä omalta ko. kotisivulta enää linkkiä, mistä pääsisin loggautumaan sisään ja muuttamaan sivuani.
        Huomasin myös että, vaikka minulta on mennyt aikaisemmin tililtä automaattisesti jotain 35 euroa ko.kotisivune maksua - neljännesuosittain - niin nyt on tullut tälle harvemmin käyttämälleni sähköpostilleni mukavaatimus maksaa jotain 120 euroa maksamatonta maksua sivusta, vaikka siis maksut ovat menneet automaattisesti aikaisemmin.
        Pitääpä tutkia tilannetta tarkemmin.
        Onko muilla vastaavaa tilannetta päällä?

        On aivan sama juttu ei pääse muokkaamaan sivuja


    • hei2
      • Anonyymi

        Kauha ahterissa ja vanha HP kone windowsilla!


      • Anonyymi

        Paskaa NISKAAN

        Microsoft suunnittelee mainoksilla täytettyä tietokonetta – vaihtoehtona kuukausimaksu
        4.11.202218:11
        Miltä kuulostaisi mainoksilla tai kuukausimaksulla höystetty tietokone?


    • Anonyymi

      Minä poistin kiireesti kotisivuni kun alkoi tulla englanninkielistä ilmoitusta siirrosta. Missään ei ollut tietoa paljonko maksaisi tulevaisuudessa ja tuohon uuteenhan joutuisi antamaan korttitietonsa, haiskahti koko juttu.

      • Anonyymi

        Näin tein minäkin, poistin sivut kun ei missään ollut tietoa mitä maksaisi jatkossa. Juttu tosiaan haiskahti.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      577
      3846
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2729
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2124
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1947
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1845
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1790
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe