Oli tarkoitus tulla kesäksi vuokramökille Kankaanpäähän ja tutustua alueeseen ajan kanssa... Onko Kankaanpäässä vielä valot päällä? Nettisivulta ei löydy kuvaa tai mitään tietoa esim. vaakunasta. Honkajoelta löytyi heti. Harrastusopas oli vanhentunut. Ainakaan hintoihin jne ei voi siinä luottaa. Kartan näyttämiseen tarvitaan liitännäinen. Tulee tunne, että "pitäkää tunkkinne".
Kankaanpään sivusto?!
4
252
Vastaukset
- Imasees seipäästä
Pidäs kuule itse se tunkkis siellä ahteerisssasi ja ahteerisi siellä missä se nyt ikiinä onkaan. Pahskoo sitä päivittelemään ku ei mittöön tapahukkaan kuke hullu se tänne lomalle tulloo ees.. Elä oo pölvästi.
- En ole täältä
Joo, Kankaanpää on melko sisäänpäinlämpiävä paikka, ulkopaikkakuntalainen ei tunne itseään tervetulleeksi. Täällä on pieniä kuppikuntia, jotka eivät muita mukaansa huoli. Parempiakin lomanviettopaikkoja olisi. Jos täältä jotain hyvää löytää, on varmasti jostain muualta tullut.
- huomio
Korjaus on täällä jotain hyvää, meinaan tiet kulkee myös pois täältä.
- -huomautus-
Ainakin tätä palstaa luetaan ahkerasti...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad971615- 541083
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4201031- 166952
- 57782
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän126762- 51698
- 79680
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38655- 57651