Söin kesän aikana 3kk antibioottikuurin, joten nyt iho on vielä suht koht kunnossa (pahenevaan suuntaan kuiten), koska kuuri loppui n. 3 vkoa sitten. Antibioottejen alussa akne paheni todella, 2 kk kuluttua paiseet alkoivat hellittää.
Tiistaina kuitenkin aloitin roa-kuurin. Annostukseni on 20 mg*2 kpl/pv, joka kestää todennäköisesti koko kuurin ajan (5kk). Painoa on 50 kg ja olen nainen.
Nyt on kuitenkin alkanut tulla toiseen poskeen muutama paise, selkään yksi. Mitään kuivumisia tms. ei ole ainakaan vielä tullut. Muutama omituinen mustapääkin on saattanut ilmaantua.
Kysymys kuuluukin, kuinka pian kuivuminen ja muut oireet tulee jos on tullakseen? Ja mahtaakohan paiseita tulla paljonkin lisää ja kuinkahan kauan pattinaama lookkia kestää?
roasta taas
4
819
Vastaukset
- ap.
niin ja mitä lääkkeitä/rasvoja ei saa ehdottomasti käyttää kuurin aikana?
- Roaroa
Mun mielestä sanotaan et aluksi iho saattaa mennä pahemmaksi, mutta kokoemuksella kyllä ne sit alkaa vaikuttaa jonki ajan päästä.onnea kuurille.
- jag
Ihon kuivuminen alkoi muistaakseni muutaman viikon (2-4) aikana. Mulla akne ei pahentunut ollenkaan vaan alkoi suoraan parantua, mutta silti vielä kuurin loppupuolellakin (söin 3kk) tuli naamaan pari tosi kipeää "ihonalaista" näppylää, jota ei oikein voinu puhkaistakaan. Mutta niitä oli tosiaan vaan pari, joten ei oo kokemusta siitä, voiko "paiseita" tulla enemmänkin kuurin aikana.
Mitään kuivattavia rasvoja ei ainakaan kannata käyttää kuurin aikana. Hyviä kosteusvoiteita on apteekin perusvoiteet, esim. Aqualan L. Ja huulille kannattaa laittaa Bepanthenia. - aine.
Itse käytin roa:ta vuonna -96 5kk:den ajan ja muistaakseni kuivuminen alkoi 2-3:n viikon sisällä aluks pari ekaa viikkoa naama tuli pikkasen pahemmaks, tosin ei siihen finnimäärään paljon enää uusia mahtunut kun koko naama oli yhtä paisetta ja hemmetin kipeä just paiseitten takia. Mut on kyllä todella tehokas lääke, et turha marista jostain sivuvaikutuksista kun pääsee finneistä eroon lopullisesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383672Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal283232- 692878
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912720- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811699- 221518
- 281507
- 281478
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231474