amkit suojatyöpaikkoja

dosentuuria haetaan

yliopettajille. Ei lainkaan opetusta vain tutkimusta ja kehittämistä. Onko kaikissa amkeissa näin?

10

348

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiuru töihin

On yhdessä pääkaupungissa. Opetus minimissä ja rahat tutkimukseen.

• opetus pihalle

Juuri näin toimii meidän koulu. Tutkijoita ja julkaisuja tehtaillaan. Opetus on siirretty verkkoon, joten oppimistulokset laadullisesti ala-arvoisia.

• iitiitser

Intialaiset opettajat osaavat paremmin kuin suomalaiset. Meet u in clowd.

• kaubaope

En tiedä kaikista, mutta syyn tiedän miksi asia on näin. Valtiovalta edellyttää t&k-toimintaa ja se on yksi rahoituksen ehdoista. Joten en henkilöittäisi tätä asiaa tehtävänimikkeeseen.

Opettajan tehtävät ammattikorkeakoulussa on paljon muuta kuin opettamista, mitä se nyt ikinä sitten tarkoittaakaan.

• julkimoamk

Opetuksella ei ole amkissa mitään arvoa, vain julkaisuilla ja ne ovat heikoimmissa tutkimuslehdissä.

• kaubaope

" Opetuksella ei ole amkissa mitään arvoa, vain julkaisuilla ja ne ovat heikoimmissa tutkimuslehdissä."

Mitä tarkoitat opetuksella? Ammattikorkeakoulussa oppimisella on tärkein arvo, ei opettamisella. Korkeakoulut ovat paikkoja, joissa ei varsinaisesti "opeteta", toisin kuin keskinkertaista heikommat opiskelijat luulevat.

Voisitko täsmentää, mitä tarkoitat julkaisujen arvolla? Nimittän ammattikorkeakoulut eivät kilpaile julkaisutoiminnalla esimerkiksi yliopistojen kanssa, koska AMK-hankkeet ovat työelämän ja asiantuntijuuden kehittämistä.

• yliopisto on korkeak

Juuri em sinänsä hyvää tekstiä me opiskelijat kuulemme - valitettavasti - päivittäin. Toivoisimme luentoja ja harjoittelua sekä esimerkkejä työelästä työelämää varten. Älkää sotkeko enempää opetusta ja kehittämistä. Koulu olkoon koulu ja siellä opetus keskiössä.

• kaubaope

Jaa, meillä ainakin luennoidaan ja annetaan harjoitustehtäviä, asetetaan tavoitteita ja ohjataan eteenpäin.

Edelleenkään en ymmärrä mitä tarkoitetaan tässä keskustelussa opettamisella, tapoja "opettaa" on erilaisia. Ei "opettamisesta" ole hyötyä, jos asenne oppimiseen on että kaikki opetetaan ilman, että itse tekisi mitään.

• amk litaniaaaaa

Opettaminen on opetusta, turha kaunistella amk tyyliin.
      Ottakaa oppilas joskus huomioon.

• kaubaope

"Opettaminen on opetusta"

Sinusta ei taida olla korkeakouluun opiskelijaksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      194
      1855
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      117
      977
    3. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      127
      902
    4. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      755
    5. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      210
      704
    6. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      135
      656
    7. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      60
      655
    8. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      21
      624
    9. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      57
      602
    10. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      38
      568
    Aihe