lääkikseen otetaan päältä.
tietyt uskovaiset ouluun
7
460
Vastaukset
- Eiköhän sinnekin
oteta ihan valintakoe pisteiden perusteella niinku kaikialla muuallekin.
Oulun ympärillä nyt vaan sattuu asumaan huomattavasti enemmän näitä tiettyjä uskovaisia, niin ehkä siksi niitä siellä on. - oooollllooollollo
Mihin kohtaa koetta vastataan, että on lestaadiolainen? Olisi kiva tietää, että paikka irtoaisi. Heh heh!
- Minä tiedän
Ei sitä kokeessa kysytä. Tietysti hakijoiden henkilötietoja verrataan rauhanyhdistysten jäsenluetteloihin. Tämä tapahtuu siinä samalla, kun katsotaan, keitä muurariveljien lapsia olikaan tänä vuonna pääsemässä lääkikseen.
- Priimuurari
Minä tiedän kirjoitti:
Ei sitä kokeessa kysytä. Tietysti hakijoiden henkilötietoja verrataan rauhanyhdistysten jäsenluetteloihin. Tämä tapahtuu siinä samalla, kun katsotaan, keitä muurariveljien lapsia olikaan tänä vuonna pääsemässä lääkikseen.
Puhumattakaan lestadiolais-vapaamuurareiden lapsista, jotka saavat heti lääketieteen kandidaatin arvonimen.
- näin on
Nimimerkki "Minä tiedän" laittoi oikean ja kattavan vastauksen.
- ei lesta alkuunkaan
Ei mitään lestalekureita tänne, aikoinaan ei saanu katumuspillerireseptiä(silloin kun sai vain reseptillä) , ku lesta päivysti, hoitaja laittoi sitten ei-lestalle lekurille.
Tekopyhiä paskoja.
Millähän erikoisalalla nämä lestat häärii? - itsekin valvonut
OLETTEHAN LISÄKSI HUOMANNEET KETKÄ VALVOVAT PÄÄSYKOKEISSA...JA TIEDÄTTEHÄN KETKÄ TARKASTAVAT VASTAUKSET....
PISTE SINNE TOINEN TÄNNE JA KAS!! TÄYDET JA LÄHES TÄYDET PISTEET...
EI KUN SISÄÄN
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1931462
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138923- 85892
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?57883- 53806
Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t255693Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,10690Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä334664Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk58654Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol74626