lääkikseen otetaan päältä.
tietyt uskovaiset ouluun
7
384
Vastaukset
- Eiköhän sinnekin
oteta ihan valintakoe pisteiden perusteella niinku kaikialla muuallekin.
Oulun ympärillä nyt vaan sattuu asumaan huomattavasti enemmän näitä tiettyjä uskovaisia, niin ehkä siksi niitä siellä on. - oooollllooollollo
Mihin kohtaa koetta vastataan, että on lestaadiolainen? Olisi kiva tietää, että paikka irtoaisi. Heh heh!
- Minä tiedän
Ei sitä kokeessa kysytä. Tietysti hakijoiden henkilötietoja verrataan rauhanyhdistysten jäsenluetteloihin. Tämä tapahtuu siinä samalla, kun katsotaan, keitä muurariveljien lapsia olikaan tänä vuonna pääsemässä lääkikseen.
- Priimuurari
Minä tiedän kirjoitti:
Ei sitä kokeessa kysytä. Tietysti hakijoiden henkilötietoja verrataan rauhanyhdistysten jäsenluetteloihin. Tämä tapahtuu siinä samalla, kun katsotaan, keitä muurariveljien lapsia olikaan tänä vuonna pääsemässä lääkikseen.
Puhumattakaan lestadiolais-vapaamuurareiden lapsista, jotka saavat heti lääketieteen kandidaatin arvonimen.
- näin on
Nimimerkki "Minä tiedän" laittoi oikean ja kattavan vastauksen.
- ei lesta alkuunkaan
Ei mitään lestalekureita tänne, aikoinaan ei saanu katumuspillerireseptiä(silloin kun sai vain reseptillä) , ku lesta päivysti, hoitaja laittoi sitten ei-lestalle lekurille.
Tekopyhiä paskoja.
Millähän erikoisalalla nämä lestat häärii? - itsekin valvonut
OLETTEHAN LISÄKSI HUOMANNEET KETKÄ VALVOVAT PÄÄSYKOKEISSA...JA TIEDÄTTEHÄN KETKÄ TARKASTAVAT VASTAUKSET....
PISTE SINNE TOINEN TÄNNE JA KAS!! TÄYDET JA LÄHES TÄYDET PISTEET...
EI KUN SISÄÄN
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4018731Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1683101- 171534
- 741066
- 761048
- 271005
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta63968- 55943
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss73904- 65890