lääkikseen otetaan päältä.
tietyt uskovaiset ouluun
7
372
Vastaukset
- Eiköhän sinnekin
oteta ihan valintakoe pisteiden perusteella niinku kaikialla muuallekin.
Oulun ympärillä nyt vaan sattuu asumaan huomattavasti enemmän näitä tiettyjä uskovaisia, niin ehkä siksi niitä siellä on. - oooollllooollollo
Mihin kohtaa koetta vastataan, että on lestaadiolainen? Olisi kiva tietää, että paikka irtoaisi. Heh heh!
- Minä tiedän
Ei sitä kokeessa kysytä. Tietysti hakijoiden henkilötietoja verrataan rauhanyhdistysten jäsenluetteloihin. Tämä tapahtuu siinä samalla, kun katsotaan, keitä muurariveljien lapsia olikaan tänä vuonna pääsemässä lääkikseen.
- Priimuurari
Minä tiedän kirjoitti:
Ei sitä kokeessa kysytä. Tietysti hakijoiden henkilötietoja verrataan rauhanyhdistysten jäsenluetteloihin. Tämä tapahtuu siinä samalla, kun katsotaan, keitä muurariveljien lapsia olikaan tänä vuonna pääsemässä lääkikseen.
Puhumattakaan lestadiolais-vapaamuurareiden lapsista, jotka saavat heti lääketieteen kandidaatin arvonimen.
- näin on
Nimimerkki "Minä tiedän" laittoi oikean ja kattavan vastauksen.
- ei lesta alkuunkaan
Ei mitään lestalekureita tänne, aikoinaan ei saanu katumuspillerireseptiä(silloin kun sai vain reseptillä) , ku lesta päivysti, hoitaja laittoi sitten ei-lestalle lekurille.
Tekopyhiä paskoja.
Millähän erikoisalalla nämä lestat häärii? - itsekin valvonut
OLETTEHAN LISÄKSI HUOMANNEET KETKÄ VALVOVAT PÄÄSYKOKEISSA...JA TIEDÄTTEHÄN KETKÄ TARKASTAVAT VASTAUKSET....
PISTE SINNE TOINEN TÄNNE JA KAS!! TÄYDET JA LÄHES TÄYDET PISTEET...
EI KUN SISÄÄN
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 13310589
- 525090
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html432291Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1052098- 281996
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131631Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,411452Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta291124Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v331081Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54997