Koko paketti max 1000€

Tietämätön

En nyt tiedä näistä asioista paljoa joten kysyn apua mieluummin.
Hankkia tarvitsisi:
-Subbari kotelo
-Vahvistin
-Kaiuttimet eteen ja taakse
-Soitin

Soittimen ei tarvitse mikään ihmeellinen olla kunhan on usb ja 1-din.

10

190

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • w-201

      Tonnilla saa oikein hyvän äänentoiston.Jopa uutena ostettuna, käytetyistä kamoista jopa loistavan.

      Aivan turha luetella merkkejä tai muutenkaan ohjeita. Periaatteessa riittää, että soittimessa on tarvittavat mediatoistimet, mosfit vahvistin riittää kyllä. Asialliset kaiuttimet eteen ja taakse, pääasia, että musiikki on hyvää :D

      Mopoautopojat viisastelkoot mitä haluavat.

    • Tietämätön

      Et nyt tainnut tajuta. En siis ymmärrä mitään näistä.
      Pitääkö vahvistin olla mono, 2-kanavainen vai 4-kanavainen?
      2 vai 1 puhekelaa subbarissa?
      Mistä kannattaa ostaa?
      Mitkä merkit kannattaa välttää?

    • w- 201

      Et tainnut nyt tajuta.

      Sä sekoilet nippeliseikkojen kanssa, joita kauppiaat tunkee sun päähäs. Mieti, mitä äänentoisto tarkoittaa. Kyllä se on jotain ihan muuta, kuin sun vahvistimes kanavia, puhekelojen määrää tai edustamasi radiokaupan mainoksia. Mene vaan, työnnä mopoautosi ahteriisi, naapurissa paljon mukavampaa.

      Ei autohifi ole mitenkään eri asia kuin muukaan hifi. Kyse on korkealaatuisesta äänentoistosta, ei sun jankuttamista hattivateista.

      • minä vaan

        Ja millähän tavalla kanavien määrä ei liity musiikin kuunteluun? Et voi kuunnella musiikkia ilman vahvistinta. Jopa niissä mopoautojen soittimissa on vahvistin sisällä että musiikki kuuluu. Gramofoni on viimeisin soitin missä ei ole erillistä vahvistinta. Elä oikeasti edes yritä neuvoa ihmisiä jos et oikeasti tiedä asioista muuta kun mitä tm:stä on lukenu


    • Tietämätön

      Taitaa olla kyllä vähän hankalempaa kuin yhden johdon tietokoneen taakse laittaminen.
      Täytyyhän kaikkien osien olla keskenään yhteensopivia ettei mikään mene rikki.

    • minä vaan

      tonnin budjetilla saa ihan ok setin aikaiseksi kuhan tietää mihin rahat laittaa. Perushyvän soittimen saa noin 150e summalla, vahvistimeksi 4-kanavainen n 200e, erkkasarja noin 150e ja subi noin 150e. Loput rahoista kunnon virta ja muihin johtimiin sekä asennuksiin.

    • hifimies47

      vastataan nyt edes yksi asiallinen vastaus

      eli sanoit ettet tarvitse kuin i din soittimen jossa usb niin pioneerin usb soitin on ihan hyvä perusmankka jolla hintaa n70€. lisäksi kannattaa panostaa hyvään erillissarjaan eteen, vaikka 6,5 jos mahtuu ja hintaa 250€. taakse riittää hieman vaatimatonkin mutta pyri ostamaan samankokoinen erillissarja esim vaikka 6,5 ja hinnaltaan 150€.

      vahvistimen pitää olla 4 kanavainen että saat kaikki erkkasarjat vahvistimen taakse, rainbow ipaul 4.300 esim ja hintaa n.270€

      subbariksi riittää 10" tai 12" tuumanen vallan mainiosti joita myydään valmiskoteloissa. yleensä kaikki muu menee paitsi spl pro. kannattaa myös panostaa kunnon virta ja rca piuhoihin. tuollainen paketti on kutakuinkin tonninluokkaa ja soi jo tosi hyvin. Budjettia pystyt venyttämään jos pystyt tekemään esim subbarikotelon itse

      • Marko_E

    • MOPO POIKA

      Motonetistä löytyy.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2372
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      141
      1526
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      158
      1234
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      109
      1023
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      377
      950
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe