Kyllä kesti! Tammikuussa tilattu ja kannatti odottaa! Tosi hyvä uusi auto kulkemiseen. Automaatti toimii pehmeästi ja olakseen reference-malli, niin todella hulppea laatuvaikutelma kojelaudassa ja sen ympäristössä. Auto on valkoinen ja todella hyvän näköinen. Moni on tullut jo kyselemään auton perään ja istumaan autossa. Erityisesti takapenkki on ollut yllättävän tilava jalkatiloiltaan. Takakontti on luksuskokoa. Ilolla ajelen. PS. En olisi maksanut 900e Style mallista. Muoviratti on todella hyvin matkittu nahkaleikkausvaikutelmalla samantyyppiseksi ja automaattikepin ympäristö on lähes identtinen Style-version kanssa.
Nyt tuli uusi Toledo ajoon
4
299
Vastaukset
- G..-336
jäi sanomatta, että muuten samat varusteet kuin stylessä.
- judio
No mulle on tulossa kyseinen auto kaikilla herkuilla:)
Oisit vaan laittanut sen 900e,eihän se ole paljon paskaakaan rahaa!
Style-varustelutaso (Reference-varustelun lisäksi/erona)
16" kevytmetallivanteet Design 21/1
215/45 R16 renkaat
etusumuvalot kulmavalotoiminnolla
nahkaverhoiltu vaihdekepin nuppi
kuljettajan ja etumatkustajan istuimen korkeussäätö
keskikyynärnoja edessä ja takana
suksiluukku
kuormansidontalenkit ja verkko tavaratilassa
kassikoukut tavaratilassa
sivulokerot tavaratilassa
nahkaverhoiltu monitoimiohjauspyörä
sähkösäätöiset ja -lämmitettävät ulkopeilit
sähkötoimiset ikkunat edessä ja takana
vakionopeudensäädin- -336
Niin, Jos luit viestini ,niin ymmärsit, että VAIN nahkaratti erona. Tuo kaikki muu, mitä tuossa luettelet Stylen varusteiksi SISÄLTYY minun Reference-varusteluun.
- gs birotor
-336 kirjoitti:
Niin, Jos luit viestini ,niin ymmärsit, että VAIN nahkaratti erona. Tuo kaikki muu, mitä tuossa luettelet Stylen varusteiksi SISÄLTYY minun Reference-varusteluun.
Olisi hauska tietää miten se on mahdollista saada tuollaiset varuste edut ilman lisämaksua?
Oliko kenties jokin kampanja silloin tuosta mallista?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12701Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1561304Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491155- 1271018
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?207980Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä18956- 42879
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297875- 72865