Millaista on koulusiivous? Ja onko karmeeta, kun sanotaan että hommiin kuuluu myös ikkunoiden pesu. Ei tietenkään aina, mutta kesällä kun koululaiset lomilla. Ikkunoitahan on aivan hulluna! Meneekö koulusiivuoksessa palkka ihan tuota alinta. eli 9,25e / h noudattaen?
Mikä on koulusiivouksessa parasta ja mikä pahinta? Vai olisiko viisainta vaan juosta äkkiä pakoon eikä edes harkita koulusiivoojan paikkaa vai kannattaako lähteä hommaan hurjaan?
Koulusiivous
4
530
Vastaukset
- 14+6
Sarita hyvä!
Mikä on asenteesi työtä kohtaan?
Mikä ikkunanpesussa kammottaa?
Työtähän työssäkäyvän täytyy tehdä. Siivooja tekee puhdistustyötä. Pesee ikkunat, lattiat ym.
Jos ikkunoiden määrä Sinua kauhistuttaa, niin huono homma.
Ehkä kauhistuksen aiheena on myös kokonainen kuukausi työtä, tai jopa jo viikko kauhistuttaa.
Olisi ehkä parempi, jos juoksisit pakoon.
Koulusiivous on mielestäni mukavaa työtä. Täytyy vain osata suhtautua erilaisiin ihmisiin oikealla tavalla. Oppilaat ja opettajat ovat hekin yksilöitä ja sen mukaisesti heihin täytyy suhtautua. - kunnalla töissä
minä olen koulusiivooja olen tykännyt koulussa olla töissä kesäsin on ikkunan pesuja ja peruspesuja paljon, mutta onneksi silloin on myös koululaiset apuna, koulusiivous on vuorotyötä on aamu ja iltavuoroa, koulusiivous voi ehkä olla raskaampaa kuin esimerkiksi toimisto siivous
- 1710
Mitäs hirveetä on ikkunanpesussa? Voittaa mielestäni monen muun homman menne tullen. Juu Sarita, ei taida olla sinun teekuppisi tämä siivousduuni.
- sarita mäki
Anteeksi että olette saaneet väärän kuvan asenteestani. Kyllä tiedän mitä on tehdä työtä ja työtä olen valmis tekemään, ajattelin vain että kun suuressa koulurakennuksessa on paljon ikkunoita, joiden pesu on kesällä, niin onko siihen varattu mielestänne reilusti aikaa?
Kuinka paljon on pulpettejen siirtelyä yms? Ja ihmisten kanssa tulen toimeen enkä heitä pelkää eivätkä he minua :)
Väärän kuvan työtä kohtaan itsestäni annoin ja se ei ollut tarkoitus. En vain ennen ole koulua siivonnut, rappusia ja liikkeitä ja toimistoja vain ja perimmäinen ajatukseni oli kysellä kuinka paljon koulusiivous noista eroaa?
Kokemuksia ja mielipiteitähän halusin vain kuulla..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1141259
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221143- 1381013
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä45975- 99853
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten317802Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592