Koulusiivous

sarita mäki

Millaista on koulusiivous? Ja onko karmeeta, kun sanotaan että hommiin kuuluu myös ikkunoiden pesu. Ei tietenkään aina, mutta kesällä kun koululaiset lomilla. Ikkunoitahan on aivan hulluna! Meneekö koulusiivuoksessa palkka ihan tuota alinta. eli 9,25e / h noudattaen?

Mikä on koulusiivouksessa parasta ja mikä pahinta? Vai olisiko viisainta vaan juosta äkkiä pakoon eikä edes harkita koulusiivoojan paikkaa vai kannattaako lähteä hommaan hurjaan?

4

530

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 14+6

Sarita hyvä!

Mikä on asenteesi työtä kohtaan?
      Mikä ikkunanpesussa kammottaa?

Työtähän työssäkäyvän täytyy tehdä. Siivooja tekee puhdistustyötä. Pesee ikkunat, lattiat ym.
      Jos ikkunoiden määrä Sinua kauhistuttaa, niin huono homma.
      Ehkä kauhistuksen aiheena on myös kokonainen kuukausi työtä, tai jopa jo viikko kauhistuttaa.

Olisi ehkä parempi, jos juoksisit pakoon.

Koulusiivous on mielestäni mukavaa työtä. Täytyy vain osata suhtautua erilaisiin ihmisiin oikealla tavalla. Oppilaat ja opettajat ovat hekin yksilöitä ja sen mukaisesti heihin täytyy suhtautua.

• kunnalla töissä

minä olen koulusiivooja olen tykännyt koulussa olla töissä kesäsin on ikkunan pesuja ja peruspesuja paljon, mutta onneksi silloin on myös koululaiset apuna, koulusiivous on vuorotyötä on aamu ja iltavuoroa, koulusiivous voi ehkä olla raskaampaa kuin esimerkiksi toimisto siivous

• 1710

Mitäs hirveetä on ikkunanpesussa? Voittaa mielestäni monen muun homman menne tullen. Juu Sarita, ei taida olla sinun teekuppisi tämä siivousduuni.

• sarita mäki

Anteeksi että olette saaneet väärän kuvan asenteestani. Kyllä tiedän mitä on tehdä työtä ja työtä olen valmis tekemään, ajattelin vain että kun suuressa koulurakennuksessa on paljon ikkunoita, joiden pesu on kesällä, niin onko siihen varattu mielestänne reilusti aikaa?

Kuinka paljon on pulpettejen siirtelyä yms? Ja ihmisten kanssa tulen toimeen enkä heitä pelkää eivätkä he minua :)

Väärän kuvan työtä kohtaan itsestäni annoin ja se ei ollut tarkoitus. En vain ennen ole koulua siivonnut, rappusia ja liikkeitä ja toimistoja vain ja perimmäinen ajatukseni oli kysellä kuinka paljon koulusiivous noista eroaa?

Kokemuksia ja mielipiteitähän halusin vain kuulla..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      114
      1259
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1143
    3. Uskaltaisitko vielä

Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    4. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      45
      975
    5. Keitä täällä on??

Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe