Millaista on koulusiivous? Ja onko karmeeta, kun sanotaan että hommiin kuuluu myös ikkunoiden pesu. Ei tietenkään aina, mutta kesällä kun koululaiset lomilla. Ikkunoitahan on aivan hulluna! Meneekö koulusiivuoksessa palkka ihan tuota alinta. eli 9,25e / h noudattaen?
Mikä on koulusiivouksessa parasta ja mikä pahinta? Vai olisiko viisainta vaan juosta äkkiä pakoon eikä edes harkita koulusiivoojan paikkaa vai kannattaako lähteä hommaan hurjaan?
Koulusiivous
4
512
Vastaukset
- 14+6
Sarita hyvä!
Mikä on asenteesi työtä kohtaan?
Mikä ikkunanpesussa kammottaa?
Työtähän työssäkäyvän täytyy tehdä. Siivooja tekee puhdistustyötä. Pesee ikkunat, lattiat ym.
Jos ikkunoiden määrä Sinua kauhistuttaa, niin huono homma.
Ehkä kauhistuksen aiheena on myös kokonainen kuukausi työtä, tai jopa jo viikko kauhistuttaa.
Olisi ehkä parempi, jos juoksisit pakoon.
Koulusiivous on mielestäni mukavaa työtä. Täytyy vain osata suhtautua erilaisiin ihmisiin oikealla tavalla. Oppilaat ja opettajat ovat hekin yksilöitä ja sen mukaisesti heihin täytyy suhtautua. - kunnalla töissä
minä olen koulusiivooja olen tykännyt koulussa olla töissä kesäsin on ikkunan pesuja ja peruspesuja paljon, mutta onneksi silloin on myös koululaiset apuna, koulusiivous on vuorotyötä on aamu ja iltavuoroa, koulusiivous voi ehkä olla raskaampaa kuin esimerkiksi toimisto siivous
- 1710
Mitäs hirveetä on ikkunanpesussa? Voittaa mielestäni monen muun homman menne tullen. Juu Sarita, ei taida olla sinun teekuppisi tämä siivousduuni.
- sarita mäki
Anteeksi että olette saaneet väärän kuvan asenteestani. Kyllä tiedän mitä on tehdä työtä ja työtä olen valmis tekemään, ajattelin vain että kun suuressa koulurakennuksessa on paljon ikkunoita, joiden pesu on kesällä, niin onko siihen varattu mielestänne reilusti aikaa?
Kuinka paljon on pulpettejen siirtelyä yms? Ja ihmisten kanssa tulen toimeen enkä heitä pelkää eivätkä he minua :)
Väärän kuvan työtä kohtaan itsestäni annoin ja se ei ollut tarkoitus. En vain ennen ole koulua siivonnut, rappusia ja liikkeitä ja toimistoja vain ja perimmäinen ajatukseni oli kysellä kuinka paljon koulusiivous noista eroaa?
Kokemuksia ja mielipiteitähän halusin vain kuulla..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain607492Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1232926- 1421766
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651649Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1151458Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1671394- 1301134
- 73827
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47802- 52715