Kun olen poissa kotoa, tai matkoilla, on vuokraisäntä käynyt omilla avaimillaan kyttäämässä asunnossa.
Käsittääkseni hänellä on oikeus tarkistaa asunnon kunto, mutta VAIN jos on syytä epäillä jotain vahinkoa, esimerkiksi vesivahinkoa tai että joku on rikkonut ikkunan/oven, tai lukon ja on syytä epäillä että poissaollessani on murtauduttu taloon.
Kyttäysoikeutta hänellä EI OLE, ja asuntoon meneminen poissaollessani on murroksi luokiteltava rikos, pitääkö paikkansa?
Onko minulla oikeus pistää videovalvonta asuntoon ja nostaa syyte kun hän jää kiinni?
vuokraisäntä käy luvatta asunnossa
4
356
Vastaukset
- Kaappiarska
On oikeus, mutta jos aiot käyttää videota todisteena, pane oveen lappu, jossa kerrotaan, että asunnossa on videovalvonta.
Murtomiesten oikeusturva on niin hyvä, että videovalvonnasta tulee ilmoittaa. - Kyylää
"Kyttäysoikeutta hänellä EI OLE, ja asuntoon meneminen poissaollessani on murroksi luokiteltava rikos, pitääkö paikkansa?"
Pitää. Hän on luovuttanut korvausta vastaan asunnon hallintaoikeuden sinulle. - kerranmäerehdyin
Taidat asua mun edellisessä kodissani..... millanen asunto?
- luotisade9mm
Täällä on myös sama ongelma,kyttäävät paskiaiset.
Oudon yleistä tämä tuntuu olevan.Onko ulvilalaiset jotenkin sisäsiittoista paskasakkia vai mikä on?
Aivankuin ihmisillä ei olisi mitään muuta tekemistä kuin kytätä toisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.359384- 375064
- 434863
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1983734- 133213
- 432989
- 312846
- 442533
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise682394- 572262