Mitenkähän paljon kirpputoreilla liikkuu ns. kuumaa tavaraa? Itse huomasin yhdellä esille laittajalle minulle kuuluvaa tavaraa. Onko jotenkin tuttu tilanne?
Kirpputorit
4
375
Vastaukset
- eikävirkavaltapuutu
ovat sellaisia luvattoman tavaran luvallisia myyntipaikkoja
- suorasti vaan
Elätkö luulosi varassa vai tiedät varmuudella, että ko henkilö myy sinulle kuuluvaa omaisuutta? Sinun asemassa tarkistaisin ko henkilöltä kysymällä asian. Jos olet jotain lainannut, kysy , vaadi että henkilö palauttaa tuotteen sinulle. Parasta kysyä, että missä tuote on ja haluat sen takasin kun "lainasit" etkä antanut.
- PöytienHinnasta
Paljon kirpputorien pöytävuokra maksaa?
- ollutta ja mennyttä
silloin aikoinaan kun louhenkadun kirppistä piti ulla joka poistui keskuudestamme.kirppis oli mukava paikka tavata "vakio"kirppis porukkaa,ostaa jotain jos sattui löytymään....jutustella niitä näitä.Mut ei enää.....on jotenkin kalsee tunnelma,ja ihmeellinen hylly järjestely.En tykkää yhtään....mut ulla omalla iloisuudellaan loi kivan tunnelman!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as593166Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232964- 512852
- 562658
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582548Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482530On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532301Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782188- 692078
- 452072