Lusittu on

verditti

Edellinen kirjautuminen 11/4.2012.
Mites maa makaa?
Etsittävä vastauksia telkkarilta, kun kaikki muutkin
kontaktit haileita.
Samat homsuiset kaunottaret vääntää, tai niin kuin sa-
notaan juontaa ohjelmiaan. Ja minä kärsin
Miehet ovat kaivaneet 30-40 vuotta vanhat päällyspai-
tansa komerosta ja pitävät niitä ylänappi auki pikku-
takin alla. Arvokasta. iso ii näyttää hävinneen.
Oppinut jotain?? Suomi on juustonvalmistuksen ke-
hitysmaa.
Kaivannutko? Meriläisen Roskalevy konsertteja. Se
on se valinnan helppous.
Askarruttaa? Oliko GG sarjamurhaaja?

8

236

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • verditti``

      Kiitos ja hyvästi
      Jääkää ihmettelemään palstanne hiljaisuutta.
      Ei yhtään vastausta, kysymystä, saatikka pohdintaa.
      Mielentilastani? Kuulumisistani?

      Tekopyhyyden riemuvoitto!
      Ja lusiminen ei elävässä kielenkäytössä aina tarkoita
      linnassa istumista. t verditti

    • Jaksamisia sinulle!

      Ei tarvitse ihmetellä, on muissakin palstoissa yhtä paljon hiljaisuutta. Joku päsmäri vaan ilmiantaa ylläpidolle ja ylläpito poistaa lukematta mitään. Asiallisia aloituksiakin poistettiin ilman mitään syytä.
      S24 menee pikkuhiljaa alaspäin...

    • Hei kun keikuskelen

      Ihan ilahdusaalto välkähti silmis, kun näin pitkästä aikaa tutun nimimerkin.
      Älä nyt hyvä ihiminen nakkaa hanskoja heti-oitis tiskiin, jos aloitukseesi ei tule pitkää pötköä vastauksia. Mitenkäs niitä voisi tulla, jos koko palsta on niin tyhjä, että salaatit ja kaalit ja sen semmoset mojuu ihan vaan ihtekseen.

      En ole minäkään sitten viitsinyt tänne tulla, koska mitäpä mä täällä yksikseni huhuilisin. Tein Sääksi-aloituksen, mutta ihmiset eivät ole kiinnostuneita seuraamaan, joten oon aina välillä käynyt tuola 60 palstalla rupattelemassa Sääksestä ja siinä sivussa johonkin muuhunkin aloitukseen.

      Kevät on tunkeutunut sisääni. Kesäloma on alkanut ja jos jotakin touhuja on tullut tehtyä, ettei pahemmin ehdi palstailemaan. Iltaisin en laisinkaan ja aamutuimaan en silloinkaan. Meen tallustelemaan ulos sen jälkeen, kun oon suorittanut kahvinjuonti-istunnon tuolla takapihalla, korituolin sylissä ja lintujen liverrysten keskellä. Silloin on minun hetkeni tuumailla maailmaa parantavia aatoksia.:)

      Totanoin, tarttee nyt sanoa, että en oikein ymmärtänyt aloitustasi. Joo, toki siinä on joku juju, mutta se ei kolahtanut jetsulleen.

      Minä olen kohta lähdössä jonnekin syömään. Ei huvita tehdä tänään itse murkinaa. En osaa vaan päättää meenkö syömään ah ihanaa gebabia, quatro Stagion-pizzaa, aasialaista ruokaa vaiko kiikutanko nälkäisen mahani vaan ABC:lle.

      Olisit nyt kertoillut mitä oot koko vuoden touhuillut, kun et palstalle ole ilennyt tulla.
      Saattaisihan se olla niin, että jos vaan porukka alkais tänne jotakin naputtelemaan, niin sitten tulis yhä enemmän porukkaa lisää.
      Muutama vuosi sitten täällä lenteli huulet ristiin rastiin, sai nauraa naamanahka venyen.


      Aika epäkohteliaasti kirjoitit, kun kirjoiti "Meriläisen Roskalevy konsertteja".
      Muistuikin tuosta mieleen, että sinulla on/oli jollakin tavalla tarve loukata/kiukustuttaa muita kirjoittajia. Minusta se ei ole kovin hyvä tapa.

      Täällä paistaa aurinko koko itsenään, tuulikaan ei kiukuttele ja mun takapihan syreenissä on jo hirmuisen isot hiirenkorvat. Että kyllä täs kelepaa.

      Oikein mukavaa päivää sinulle ja vedä ne hanskat tiskiltä takaasi kouriin ja oo ihimisiksi.

    • ykstuttukamu

      Käytetäänköhän noita varalaskupaikkoja koskaan, huomasitko?

    • Meriläinen on upotettu jo kauan sitten. Tuli tilalle tulisilla joka ei viitti enää helmiä tänne heitellä kun niitä ei juurikaan arvosteta, edes roskalevyinä.

    • hyppy-heikki

      Toisen roska, on toisen aarre.
      Ei kaikkien ketjujen tarvi sinua eikä minua miellyttää.
      Minä osaan kuitenkin suutani soittamatta hypätä pituutta ja korkeutta niiden yli.

      • hookooko

        Verditti muistuttaa kovasti erästä vanhaa narisijaa.


    • Rimmir tänään

      Ai, oletko takaisin 50 sinkkujen maailmassa otsikosta päätellen :)

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      263
      593
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      466
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe