Lusittu on

verditti

Edellinen kirjautuminen 11/4.2012.
Mites maa makaa?
Etsittävä vastauksia telkkarilta, kun kaikki muutkin
kontaktit haileita.
Samat homsuiset kaunottaret vääntää, tai niin kuin sa-
notaan juontaa ohjelmiaan. Ja minä kärsin
Miehet ovat kaivaneet 30-40 vuotta vanhat päällyspai-
tansa komerosta ja pitävät niitä ylänappi auki pikku-
takin alla. Arvokasta. iso ii näyttää hävinneen.
Oppinut jotain?? Suomi on juustonvalmistuksen ke-
hitysmaa.
Kaivannutko? Meriläisen Roskalevy konsertteja. Se
on se valinnan helppous.
Askarruttaa? Oliko GG sarjamurhaaja?

8

195

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • verditti``

Kiitos ja hyvästi
      Jääkää ihmettelemään palstanne hiljaisuutta.
      Ei yhtään vastausta, kysymystä, saatikka pohdintaa.
      Mielentilastani? Kuulumisistani?

Tekopyhyyden riemuvoitto!
      Ja lusiminen ei elävässä kielenkäytössä aina tarkoita
      linnassa istumista. t verditti

• Jaksamisia sinulle!

Ei tarvitse ihmetellä, on muissakin palstoissa yhtä paljon hiljaisuutta. Joku päsmäri vaan ilmiantaa ylläpidolle ja ylläpito poistaa lukematta mitään. Asiallisia aloituksiakin poistettiin ilman mitään syytä.
      S24 menee pikkuhiljaa alaspäin...

• Hei kun keikuskelen

Ihan ilahdusaalto välkähti silmis, kun näin pitkästä aikaa tutun nimimerkin.
      Älä nyt hyvä ihiminen nakkaa hanskoja heti-oitis tiskiin, jos aloitukseesi ei tule pitkää pötköä vastauksia. Mitenkäs niitä voisi tulla, jos koko palsta on niin tyhjä, että salaatit ja kaalit ja sen semmoset mojuu ihan vaan ihtekseen.

En ole minäkään sitten viitsinyt tänne tulla, koska mitäpä mä täällä yksikseni huhuilisin. Tein Sääksi-aloituksen, mutta ihmiset eivät ole kiinnostuneita seuraamaan, joten oon aina välillä käynyt tuola 60 palstalla rupattelemassa Sääksestä ja siinä sivussa johonkin muuhunkin aloitukseen.

Kevät on tunkeutunut sisääni. Kesäloma on alkanut ja jos jotakin touhuja on tullut tehtyä, ettei pahemmin ehdi palstailemaan. Iltaisin en laisinkaan ja aamutuimaan en silloinkaan. Meen tallustelemaan ulos sen jälkeen, kun oon suorittanut kahvinjuonti-istunnon tuolla takapihalla, korituolin sylissä ja lintujen liverrysten keskellä. Silloin on minun hetkeni tuumailla maailmaa parantavia aatoksia.:)

Totanoin, tarttee nyt sanoa, että en oikein ymmärtänyt aloitustasi. Joo, toki siinä on joku juju, mutta se ei kolahtanut jetsulleen.

Minä olen kohta lähdössä jonnekin syömään. Ei huvita tehdä tänään itse murkinaa. En osaa vaan päättää meenkö syömään ah ihanaa gebabia, quatro Stagion-pizzaa, aasialaista ruokaa vaiko kiikutanko nälkäisen mahani vaan ABC:lle.

Olisit nyt kertoillut mitä oot koko vuoden touhuillut, kun et palstalle ole ilennyt tulla.
      Saattaisihan se olla niin, että jos vaan porukka alkais tänne jotakin naputtelemaan, niin sitten tulis yhä enemmän porukkaa lisää.
      Muutama vuosi sitten täällä lenteli huulet ristiin rastiin, sai nauraa naamanahka venyen.

Aika epäkohteliaasti kirjoitit, kun kirjoiti "Meriläisen Roskalevy konsertteja".
      Muistuikin tuosta mieleen, että sinulla on/oli jollakin tavalla tarve loukata/kiukustuttaa muita kirjoittajia. Minusta se ei ole kovin hyvä tapa.

Täällä paistaa aurinko koko itsenään, tuulikaan ei kiukuttele ja mun takapihan syreenissä on jo hirmuisen isot hiirenkorvat. Että kyllä täs kelepaa.

Oikein mukavaa päivää sinulle ja vedä ne hanskat tiskiltä takaasi kouriin ja oo ihimisiksi.

• ykstuttukamu

Käytetäänköhän noita varalaskupaikkoja koskaan, huomasitko?

• Meriläinen on upotettu jo kauan sitten. Tuli tilalle tulisilla joka ei viitti enää helmiä tänne heitellä kun niitä ei juurikaan arvosteta, edes roskalevyinä.

• hyppy-heikki

Toisen roska, on toisen aarre.
      Ei kaikkien ketjujen tarvi sinua eikä minua miellyttää.
      Minä osaan kuitenkin suutani soittamatta hypätä pituutta ja korkeutta niiden yli.

• hookooko

Verditti muistuttaa kovasti erästä vanhaa narisijaa.

• Rimmir tänään

Ai, oletko takaisin 50 sinkkujen maailmassa otsikosta päätellen :)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi mies

En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin
      Ikävä
      26
      2316
    2. Ripeyttä asiointiin

Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee
      Hyrynsalmi
      23
      2006
    3. Palstan henkisesti sairaat ja lihavat

Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals
      Ikävä
      105
      1414
    4. Koska me nähdään

Seuraavan kerran ja odotanko sitä?
      Ikävä
      76
      1259
    5. Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!

Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi
      Tunteet
      135
      1126
    6. Mietin aina vain

Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh
      Tunteet
      7
      1038
    7. En tunne muita

Kohtaan tätä samaa polttavaa halua vain sinua kohtaan. Ei vaan muut sytytä
      Ikävä
      64
      1006
    8. Olen vähän

Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I
      Ikävä
      10
      914
    9. Oletko joskus lähestynyt jotakin

väärällä identiteetillä? Miksi?
      Ikävä
      102
      857
    10. Ollaan kuin yö ja päivä

Monessa asiassa… molemmat ollaan kuitenkin älykkäitä ja tiedämme, ettei kannata edetä tämän pidemmälle.
      Ikävä
      69
      850
    Aihe