Mariel, Topias + ??

Maripias

Mariel ja Topias saavat pikkusisaruksen kesäkuulla, ja nimi totaalisen hukassa! Mikä sopii sisarusten nimien kanssa? Sarjaa olisi tarkoitus jatkaa vielä tämänkin jälkeen, joten kriteerit ei saa olla liian tiukat...

Pojalle vahva vaihtoehto on Julius, ja se todennäköisesti laitetaan nimeksi jos poika tulee. Lisää kuitenkin saa heitellä.. Ja entäs tytölle sitten?? Emme pidä liian hienostelevista nimistä. Ihanteellinen olisi sellainen vähän käytetty (tässä ikäluokassa), muttei mikään itse keksitty. HELP!

9

73

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Wanha Waris

      Isabel sopisi Mariel'n kaveriksi. Kiva toi Julius. Toinen tietty Elias, mikä taitaakin sitten olla jo joka kolmannella pojalla nimenä...

    • Täti

      Julius on loistava nimi pojllenne.

      Tytölle ehdotan

      Lilian, Mirjam, Jasmin,
      Iiris, Kristel, Vivian,
      Ellen, Annabel, Lisbet

    • -ada-

      Julius on hyvä! Tytölle oli jo ehdotettu nimeä Isabel, hyvä ehdotus. Muita Kristel, Mirjam, Milaja, Melinda, Iiris, Karol, Rakel, Violet.

    • aapee

      Kiitos, vastauksia on tullut todella nopeasti!! Ja aivan mahtavia ehdotuksia, ei olla tultu ajateleeksi puoliakaan...

      Isabel sopisi tosiaan ihanasti! Itse olen yleensä ko. nimen hylännyt liian hienostelevana mutta nyt kun kohdalle sattuu niin kuulostaaakin ihanalta :P... Lilian, Iiris, Ellen, Kristel ovat kaikki ihania! Ja tuosta Mirjamista sen verran, että minusta yksi kauneimmista nimistä koko maailmassa, ja Marielistakin olisi tullut aikoinaan Mirjam, ELLEI olisi serkku ryöstänyt. MUR.

      Mutta tosiaan, listalle Iiris, Ellen, Kristel, Lilian ja Violet (tykkään tosi kovasti, mutta onko epäsopiva Suomeen?)

    • Wanha Waris

      Mut hei, vauvahan sen loppujen lopuksi "päättää" persoonallaan ja ulkonäöllään...:)

    • ...

      Jasmin
      Vivian
      Juliet
      Lilian
      Harriet
      Hedvig
      Hildur
      Sigrid
      Carolyn
      Katrin

    • ehdotukseni

      Mariel, Topias Merisara

      Mariel, Topias Tuomo

    • jenna.

      Mariel, Topias ja:

      Ella
      Aliina
      Selina
      Adele
      Olivia
      Anelma
      Olga
      Venla
      Eerika

      Nikolai
      Aleksis
      Alarik
      Aleksanteri
      Pietu
      Timoteus
      Matias
      Paulus
      Seet

    • aapee

      Heippa! Ap täällä taas.

      Kivoja ehdotuksia on tullut, mutta ei ole vielä kolahtanut yksikään...

      Ollaan ajateltu, että kun on näin vaikea löytää miellyttävää konsonanttiloppuista tytön nimeä, niin ehkä hylkäisimme sen? Mieleen tuli yksi ihana - Juliaana. Minusta tosi ihana ja sopisi sarjaan. Oikeastaan ainut huono puoli on se, että sitten ei voi käyttää pojalle sitä Juliusta.

      Mielipiteitä Juliaanasta? Toiseksi paras on tytölle sitten Isabel.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 122
      2986
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      84
      2731
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2188
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      20
      1763
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1668
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1499
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1469
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1417
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1312
    Aihe