Mariel, Topias + ??

Maripias

Mariel ja Topias saavat pikkusisaruksen kesäkuulla, ja nimi totaalisen hukassa! Mikä sopii sisarusten nimien kanssa? Sarjaa olisi tarkoitus jatkaa vielä tämänkin jälkeen, joten kriteerit ei saa olla liian tiukat...

Pojalle vahva vaihtoehto on Julius, ja se todennäköisesti laitetaan nimeksi jos poika tulee. Lisää kuitenkin saa heitellä.. Ja entäs tytölle sitten?? Emme pidä liian hienostelevista nimistä. Ihanteellinen olisi sellainen vähän käytetty (tässä ikäluokassa), muttei mikään itse keksitty. HELP!

9

87

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Wanha Waris

Isabel sopisi Mariel'n kaveriksi. Kiva toi Julius. Toinen tietty Elias, mikä taitaakin sitten olla jo joka kolmannella pojalla nimenä...

• Täti

Julius on loistava nimi pojllenne.

Tytölle ehdotan

Lilian, Mirjam, Jasmin,
      Iiris, Kristel, Vivian,
      Ellen, Annabel, Lisbet

• -ada-

Julius on hyvä! Tytölle oli jo ehdotettu nimeä Isabel, hyvä ehdotus. Muita Kristel, Mirjam, Milaja, Melinda, Iiris, Karol, Rakel, Violet.

• aapee

Kiitos, vastauksia on tullut todella nopeasti!! Ja aivan mahtavia ehdotuksia, ei olla tultu ajateleeksi puoliakaan...

Isabel sopisi tosiaan ihanasti! Itse olen yleensä ko. nimen hylännyt liian hienostelevana mutta nyt kun kohdalle sattuu niin kuulostaaakin ihanalta :P... Lilian, Iiris, Ellen, Kristel ovat kaikki ihania! Ja tuosta Mirjamista sen verran, että minusta yksi kauneimmista nimistä koko maailmassa, ja Marielistakin olisi tullut aikoinaan Mirjam, ELLEI olisi serkku ryöstänyt. MUR.

Mutta tosiaan, listalle Iiris, Ellen, Kristel, Lilian ja Violet (tykkään tosi kovasti, mutta onko epäsopiva Suomeen?)

• Wanha Waris

Mut hei, vauvahan sen loppujen lopuksi "päättää" persoonallaan ja ulkonäöllään...:)

• ...

Jasmin
      Vivian
      Juliet
      Lilian
      Harriet
      Hedvig
      Hildur
      Sigrid
      Carolyn
      Katrin

• ehdotukseni

Mariel, Topias Merisara

Mariel, Topias Tuomo

• jenna.

Mariel, Topias ja:

Ella
      Aliina
      Selina
      Adele
      Olivia
      Anelma
      Olga
      Venla
      Eerika

Nikolai
      Aleksis
      Alarik
      Aleksanteri
      Pietu
      Timoteus
      Matias
      Paulus
      Seet

• aapee

Heippa! Ap täällä taas.

Kivoja ehdotuksia on tullut, mutta ei ole vielä kolahtanut yksikään...

Ollaan ajateltu, että kun on näin vaikea löytää miellyttävää konsonanttiloppuista tytön nimeä, niin ehkä hylkäisimme sen? Mieleen tuli yksi ihana - Juliaana. Minusta tosi ihana ja sopisi sarjaan. Oikeastaan ainut huono puoli on se, että sitten ei voi käyttää pojalle sitä Juliusta.

Mielipiteitä Juliaanasta? Toiseksi paras on tytölle sitten Isabel.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      82
      4837
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      188
      2208
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      132
      1832
    4. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      36
      1649
    5. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      175
      1455
    6. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      22
      1421
    7. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1401
    8. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      324
      1133
    9. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1126
    10. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      1013
    Aihe