Citikkasyndrooma

doktor alban

Oireita: 1. Kuvittelee ajavansa parempaa autoa mitä on.
2. Kuvittelee että korjauksiin menee vähän rahaa.
3. Kuvittelee ettei muut tiedä että auto on lähinnä vitsi muille.
4. Nöyryyttää itseänsä jatkuvasti keskustelupalstoilla, kun ei tiedä faktoja vaan kaikki tietämys on vain märkää unta.

14

137

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Itälaatua

Huomenta sinullekin, tojorahvas. Taisit olla taas koko yön tojoasi korjaamassa Älä suotta, kyllä ne takaisinkutsuautot haetaan sieltä mihin ne hajosivat.

• kurnuttaja..

Juu, eihän Citikaan hurahtanut voi olla ihan täyspäinen. Jostakin "viiraa".

• hmmm...

Jostain kumman syystä ei citikalla ajelevat ovatkin citikkapalstan ahkeria kirjoittajia. Välillä jopa ahkerimpia. Mikä lienee syy sihen ilmiöön???

• ei tojouskovainen

Kiinnostusta on, mutta ei uskallusta. Tojouskovaisten yhteisö saattaisi hylätä kaidalta polulta poikenneen tojolampaan.

• syndroomia

Yleensä tämä citroensyndrooma iskee vasta sen jälkeen kun on kokeillut muut autot läpi, ja pettynyt kokemaansa. Siinä mielessä se on paljon harvinaisempi, kuin tojosyndrooma, joka iskee heti autoilun alussa kokemattomaan kuskiin. Oireet ovat kyllä aivan samat, mutta kokemattomuudesta johtuen tojosyndroomasta on vaikeampi parantua.

• You, Doctor Stupid

Sinun kannattaisi olla enempi huolissasi omasta syndroomastasi, se on aika pahaa laatua.

1. En kuvittele ajavani yhtään sen parempaa autoa, kuin Citikkani on. 40 vuoden, 1,2 0,8 miljoonan kilometrin ja yli kahdenkymmenen auton kokemuksella tiedän ajavani autolla, johon voin olla tyytyväinen.

2. En kuvittele, että korjauksiin menee vähän rahaa. Kokemuksesta tiedän, että korjauksiin ei mene vähempää eikä enempää rahaa, kuin omistamiini autoihin keskimäärin.

3. Ei kiinnosta vähääkään, mitä muut ajattelevat autostani, itse sillä ajan.

4. Mitä vitun faktoja. Faktaa on vain se, että Citikoihini olen tyytyväisempi kuin omistamiini autoihin keskimäärin.

• Jännä juttu,

miten teillä sitikkakuskeilla ilmenee tuota toyotafobiaa. Kukaan ei ole tässä viestiketjussa tunnustautunut tojotistiksi (en itsekkään), mutta sinänsä varsin kehnon aloituksen provosoimana muutama näkee jo toyotan varjon lankeavan ylleen. On se vaan näköjään aika merkki.

• jännä juu

Toyota on syytön, mutta ne pöljät Tojo-Terot, jotka ajavat niillä lippis-Corolloillaan ikuisessa puutteessa.

• doktor alban

Kertoo vain sitikkasyndrooman maanisesta vaiheesta kun asia kuin asia liitetään automaattisesti toyotaan. En tiedä onko citikkakuski jäänyt lapsuudessaan vaille tojotan kyytiä vai onko rintaruokinta lopetettu liian aikaisin.
      Katson että oloa voi helpottaa kun käy tojotaliikkeessä istumassa autossa noin kahden viikon ajan joka päivä.
      Itse ajan fiat mirafiorilla, joten pystyn katsomaan taudin kuvaa objektiivisesti.

• miten tuon nyt

Eipä ole sinullekaan ressukalle kauhalla annettu.

• Provosairas

Hyvä että pystyt katsomaan omaa taudinkuvaasi objektiivisesti. Se, että myönnät olevasi sairas, on ensimmäinen askel paranemisen tiellä.

• doktor alban

Ymmärrän hyvin sen katkeruuden mikä alkaa kalvamaan sielua kun sijoittaa autoon kymmeniä tuhansia, ja sitten se ei toimikaan. Se on psykiatrian mukaan ihan luonnollinen ilmiö köyhälle ihmiselle. Aika kuitenkin on armollinen tällaisissa tapauksissa ja lopulta mielensä pahoittaja pystyy normaaliin elämään.

• kerro lisää

Mitä ne taas tänään sinulle sossussa ja työkkärissä sanoivat. Ai että ei tuollaiselle luuserille ole mitään.

• doktor alban

Ymmärrän hyvin että kaikki eivät pysty kouluttautumaan tohtoreiksi, ja auton valinta osuu väärään merkkiin. Mutta asiasta pitää päästä vain jotenkin yli. Suosittelen terapiaa jos citroen käy liikaa lompsan päälle. Fiat mirafiori on osoittautunut luotettavaksi työjuhdaksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas puukotus yläristillä!

Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!
      Pieksämäki
      59
      1738
    2. Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella

Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r
      Ikävä
      140
      1454
    3. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin

Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka
      Grillaus
      70
      1241
    4. La Promesa sarjan ystäville iso pettymys - Yleltä lisäinfoa asiasta

La Promesa suosikkisarjan kohtalosta on tullut tietoa. Tämä ei kyllä välttämättä ilahduta sarjan faneja. Lue lisää: htt
      Tv-sarjat
      11
      855
    5. Mä muuten kerroin puolisolle susta

Nimeä mainitsematta....
      Ikävä
      64
      811
    6. Paljonko meidän ikäero on?

Ois kiva tietää.
      Ikävä
      69
      701
    7. Nyt kun olen vähän huppelissa niin uskallan sanoa

Mikä minua oikein närästää... Tiedän että meillä on ollut vaikeaa mutta miten kauan sulla on ollut toinen mies vai oliko
      Ikävä
      39
      541
    8. Mies onko sinulla

Kaikki hyvin? 🌞 -nainen
      Ikävä
      38
      504
    9. Nainen onko kaikki

Onko sinulla nainen kaikki hyvin? mies
      Ikävä
      45