Yleisö WC liisingillä

täältä lukekaa esity

Tässä ehdotus tekniselle puolelle (puutarhapalstan lisäksi)

Moni kylillä kävijä kaipaa yleistä WC:tä.
Näin tässä päivänä muutamana erään herran pissiä liruttelevan erään ruokaravintolan portaiden juureen?!?
Emme kai ole Petroskoissa, että puskien juurille on tarpeensa tehtävä.
Nyt tekninen lautakunta, pankaapa toimeksi.
On epähygieenistä pissailla ja kakkailla yrittäjän porraspieliin. Tässä on aihetta
voidaan järjestää yksi työpaikka.
Puhtaanapitäjän ja wc-paperin ojentajan paikan. Vessan viereen toimistokoppi, jossa luukulta ojennellaan pyyhettä ja otetaan vastaan wc-maksu.
Paikkana voisi olla torin reuna, samalla suunnalla kuin roska-laatikot.
On hyvin valoisa ja avoin paikka.

25

342

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uskaltaako mennä?

      miksi ei Petroskoissa ole vessoja?

    • Petroskoi

      Ne ovat köyhiä ja me olemme rikkaita suomalaisia.
      Suomalaisten varoilla niitä p-ska vesiä siellä nytkin puhdistetaan.
      Se on sitä YYA-aikaa vielä.

    • uskaltaa mennä

      Petroskoissa ei ole vessa. Siellä on toilet.
      Uskaltaa mennä.Hieno paikka. Pari vuotta nimi oli Äänislinna.

      • kakkahousu.

        maha kuralla wc.tä koko paikka.


    • Kusiputka

      Auttaako se vessan tekeminen, jos ei osaa käydä pissalla ruokaravintolassa?

    • home-eki

      homehtuu kuitenki

    • nakki-eki

      enta pizzalla ruokaravintolassa

    • sairas vääns

      Alavilla mailla hallanvaara!

    • EI EI EI

      Vai vielä kunnan vessa. Höpö höpö.
      Kukahan sen joka päivä kuuraisi kun kaikkinaiset örveltäjät siellä paskoisivat pitkin seiniä, oksentelisivat, kusisivat pitkin poikin lattioita.
      Idea ideana ok, mutta jos se toteutetaan niin harmia koko rötisköstä. Kun on ihmisiä jotka eivät osaa sääntöjä noudattaa, eikä kaikilla välttämättä ole käytöstapoja.

    • tutkittujuttu

      mihinkähän ne nyt tarpeensa päästelevät ja kuka siivoaa? ei se paskomisen määrään vaikuta se vessojen lukumäärä jakaantuu vain eripaikkoihin

    • ku.....kka

      www.pasikuikka.fi

    • Voisko asian toteuttaa näin; Pariisissa oli sellaiset hyyssit joissa ihmisen paskalla käydessä soi musiikki ja kun lähti pois, niin suihku huuhteli koko hyyskän.

      Toiletti oli raikas ja puhdas.
      Kunnallistekniikka ois lähellä jos hyyskä tehtäs kuparikatoksen päätyyn.
      Paikka ois sovelias ja käytännöllinen ?

      • Nuaapuris

        Älä perkele, kohta on puoli valtuustoo tutustumismatkalla, tolloja kun ovat ja kansa maksaa


      • Nuaapuris kirjoitti:

        Älä perkele, kohta on puoli valtuustoo tutustumismatkalla, tolloja kun ovat ja kansa maksaa

        Ei tartte matkustaa, niillä on edustus Hesassa ja varmasti tulee mallikappale kohtuudella, jos vain tekninen osaa jotain.


      • SERLAA OLLA PITÄÄ.
        arto.lohvansuu kirjoitti:

        Ei tartte matkustaa, niillä on edustus Hesassa ja varmasti tulee mallikappale kohtuudella, jos vain tekninen osaa jotain.

        Elekee nyt päiväs aikaan wc-tä. Se pitäs tehä jonniin kaupan sisätiloihin jossa sähkölukko ja kysyttäissä avataan pysyy puhtaana!


    • jotain uutta meille

      Kyllä edistyksellinen ja "omintakeista osaamista" olevan kaupungin pitää hankkia yleisö WC. Ihan välttämätön, kun tuolta kyliltä tulee maalikylille.
      Noloa on apteekissakin pyytää, että voinko mennä henkiklökunnan tiloihin toilettiin.

      Nyt Te nuoret kaupungin virkamiehet. Kai ymmärrätte tämän. Tehkää ihmeessä heti kust.arvio ja ostakaa, pyytäkää valtuustolta ylitysoikeutta.

      WC-torille lähelle vesipostia ja arto Lohvansuun esitys totetukseen.

      Vessamusiikki ja huuhtelu.... näin sen pitää toimia.

      Saatas vaikka nähtävyysvaltti-- ihan matkailuakin ajatellen.

    • investointiohjelmaan

      Esitänkin, että WC- (pariisilainen) tänne rakennetaan.
      Kun kaupunginhallitus tekee noita p--ska päätöksiään, käydään aina musiikin tahdissa vetämässä ne pöntöstä alas ja huuhdellaan perään.
      Kannatetaan ajatusta.

    • lasi-eki

      on se nähtävyys jos vielä lasiseinät

    • ollaanpa asiassa

      ei ku himmenetyt

    • ehdottomasti

      Tulihan niiktä koirien jätöksillekin teräspyttyjä, niin

      hyyskä tarvitaan ihmisille

    • riuku-eki

      shervuutissa näkyi päivällä olevan riuku vappaana

    • sama ku
    • kannatan joo

      tuo torni passois hyvin kuparilauhkan viereen ;)

    • ehdottomasti juu

      Nyt on niin, jos puutarhapalsta laitetaan joillekin, niin
      kyllä yleinen WC- tila on järjestettävä kaupunkilaisille kaikilla "mausteilla" tai
      "höysteillä". Ei mitään hyyskää, eikä riukua, ihan "pariisilainen" pömpeli.

    • :)))

      Painukaa SEOlle paskalle jos HÄTÄ iskee,hätä kun ei lue LAKIA...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      135
      1208
    2. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      781
    3. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    4. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      570
    5. Miksi Lapset kiusaa yöllä

      Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      23
      512
    6. Ajatteletko ollenkaan minua

      Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott
      Ikävä
      29
      496
    7. Viimeinen lankafest

      Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      14
      462
    8. Sama ransetti taas!

      Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      14
      451
    9. Hän on tosi

      hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      20
      436
    10. Haluan sinut, kuuletko minua.

      Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      18
      435
    Aihe