Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Bulimian lopettaminen

sokasaoksennus

Miten te ootte toipunu bulimiasta ? Kannattaako tätä jatkaa vai pittääkö tää lopettaa ?! :/ nyt ku ajattelen nii en pysty ajattellee , että lopetan tän , mutta kai se on pakko ! Mulla itellä on ollu bulimia vaan kuukauden ja oon laihtunut vain kilon ! Vinkkejä lopettamiseen ?!

7

520

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olettäydellinen

      Hei sori et vastaan 5v myöhässä mut ite lopetin bulimian näistä syistä
      A) bulimia ei omalla kohdalla laihduttanut edes paljoa.
      B) Ku sairastaa bulimiaa naama muuttuu rumaksi.
      C) oksentaminen alkoi olemaan liian rankkaa :D
      D) se on tyhmää. Muitakin laihdutus tapoja on (paljon terveellisempiå)


      Nykyään painan 55kg ja oon 160cm pitkä ja olen ihan tyytyväinen.
      Tyttö 17v

      • Itsebulimitikko

        Miten pystyit lopettamaan sen?!


      • jestassentään

        "Laihdutustapoja"?! Se on sairaus. Ei valinta. Ei laihdutustapa. Bulimiaa ei noin vain napsauksesta voi "lopettaa".


    • kysyyynvaaaan

      Muuttuiko naama muka rumaksi??

    • jestassentään

      Ei "kannata jatkaa" = ei kannata olla hakematta apua. Bulimia on sairaus muiden joukossa, ja sairauksiin tarvitaan apua. Et voi keuhkokuumeestakaan parantua ilman apua. Paljon tsemppiä ja voimahaleja paranemisprosessiin ♥

    • murmelii

      Bulimiaa ei ihan tosta vaan "lopeteta". Toipuminen on kyllä mahdollista. Siinä auttavat parhaiten mielenterveysalan ammattilaiset eikä Suomi24-anonyymit. Toivottavasti haette apua.

    • lihavaluuranko

      Se vaatii ahdistuksen oikeanlaisen kanavoinnin löytämistä.

      Bulimia ei ole koskaan kadonut mun päästä. Mutta kun oksennus haposta puhkimenneitä hampaita on revitty isolla rahalla suusta, ei vaan kestä enään. Pakko ajatella vaan hammaslääkärilaskuja ja sitä kamalaa poraamisen ääntä kun alkaa ahistaa. Mun puheääni on muuttunu käheäksi ja hajuaistikin kärsiny tän sairauden takia. Sairastuin jo ala-asteella nelosluokalla, sain tietää koko sairaudesta vasta yläasteen kahdeksannella. En ole koskaan laihtunut bulimiaa sairastaessani, keho menee säästöliekille ja imee jokaisen kalorin itteensä siinä tilassa. Kukaan perheessäni ei koskaan huomannut sairauttani, sen oppii kätkemään niin hyvin, nyt toivo että joku olisi huomannut ja auttanut. Olen kohta kolmekymmentä ja elän elämän toista oksentelematonta vuottani. Hakekaa rakkaat apua, tää sairaus tuhoaa kaiken eikä anna mitään takas.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      93
      2454
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2153
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      82
      1808
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1601
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1566
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1535
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      33
      1488
    8. 54
      1350
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      89
      1309
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      31
      1227
    Aihe