Jos mies hylkää lapsensa

omituinen jäänne

eikä ole heidän kanssaan tekemisissä lainkaan, niin onko hän vielä ytehishuoltaja? Se ei vain ole oikein olla huoltaja, ellei ota niistä lapsista vastuuta. Minusta on outoa että huoltaja voi olla vaikka 10 vuotta paperilla, vaikkei mitään tee.
Ei pelkkä elareiden masaminen tee kenestäkään vastuullista huoltajaa.

16

287

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vihaksi pistää

      Jos mies lapset hylkää, se ei ole hänen oma päätös, yleensä siihen liittyy se kolmas osapuoli. Miehiä usein viedään kuinpässiä naussa, ja sitten ne ajan myötä tajuu, kuinka hulluja ovat olleet.

    • paperi-isät

      Ei tee ei. Nimi paperissa ei tee isää. Abortinkin voi tehdä jos lapsi on ei-toivottu jo kun on alulle saatu. Turha itkeä sitten ettei lapsella ole isää. Vastuu on myös äidillä mihin tilanteisiin ja elämäntilanteeseen lapsensa pykää. Olis ihan toivottavaa että kaikki lapset saisivat syntyä toivottuina.

      • jepposeppo

        Perusasiat haltuun:
        Isyyden tunnistaminen ja isyystodistus siitä kuka on lapsen biologinen siä on ihan eri asia kun isä jolla on lapsen huoltajuus.

        Jep jep. Ei muuta kommentoitavaa.


    • Goforit

      Jos yhteishuoltajuus paperillahäiritsee, tee asialle jotain äläkä ruikuta. Yhteys lastenvalvojaan ja prosessi liikkeelle.

      Ja miksi isä hylkää lapsensa, äidit katsokaa peiliin! Kukkahattutädit, olkaa hiljaa.

      • naurettavaa on

        ei kai lasta lapsen äidin takia hylätä!ellei nainen ole joku moottorisahamurhaajapsykopaatti?


      • aivan niin
        naurettavaa on kirjoitti:

        ei kai lasta lapsen äidin takia hylätä!ellei nainen ole joku moottorisahamurhaajapsykopaatti?

        ja kuinka usein näin on? hulluille naisille ei ehkä kannata tehdä lapsia kun terveitä vosuja löytyy baareista huijattavaksi


    • tuleva yh

      Eipä kaikki naiset voi tehdä aborttia, jos mies on alussa täysillä mukana ja puolessavälin raskautta (esimerkiksi) vain häipyy vakituisen työn perustelemana toiseen kaupunkiin ja jättää perheensä.

      Puhelimessa sitten kertoo ettei mitään suostu maksamaan ja on sitä mieltä vahvasti että tulevan lapsen äiti tekee velkaa hänen nimiinsä ostamalla vauvalle tarpeellisia tarvikkeita (pinnaäsnky, vaunut, amme, vaatteita ym) !

      Vastuu on myös äidillä joo toki ja hän sen varmasti kantaa (kovinkaan moni ei omaa lastansa voisi hylätä), mutta ei miesten pitäisi huijata että heistä on isäksi, ellei ole aikomustakaan mihinkään osallistua !!

    • lapset kärsii

      Miehet jättää lapset koska vieras suhde niin vaatii.

      • kodinrikkoja

        Valehtelija, sinä lissu vieroitit lapset isästään, kun et päästänyt lapsia isälle, koska isällä uus vaimo, jota vihaat, koska exäsi petti ja jätti sinut.


      • onnen ydin perhe
        kodinrikkoja kirjoitti:

        Valehtelija, sinä lissu vieroitit lapset isästään, kun et päästänyt lapsia isälle, koska isällä uus vaimo, jota vihaat, koska exäsi petti ja jätti sinut.

        Jos ulkopuolinen suhde ei ole syyllinen miehen eroon niin miten ex vaimo on syyllinen lasten veroittamiseen? Siis sinä suojelet itseäsi ja muut on syyllisiä.

        Aika omituista että exä on kaikkeen syyllisiä mutta nyksylit ei. Miksi?

        Olet vaan niin katkera ettet uskalla myöntää ongelmiasi.


        Meillä mies ihan itse naikkosen usuttamana hylkäsi ja vaihtoi lapsensa. Näin se meillä meni, mies kyllästyi lapsiin ja vaihtoi naikkosiin. Onneksi lapset on nyt hylänneet isänsä, sitä saa mitä tilaa.

        Olemme erittäin onnellisia lasten kanssa, onneksi mies kärsii.


      • olet seko
        onnen ydin perhe kirjoitti:

        Jos ulkopuolinen suhde ei ole syyllinen miehen eroon niin miten ex vaimo on syyllinen lasten veroittamiseen? Siis sinä suojelet itseäsi ja muut on syyllisiä.

        Aika omituista että exä on kaikkeen syyllisiä mutta nyksylit ei. Miksi?

        Olet vaan niin katkera ettet uskalla myöntää ongelmiasi.


        Meillä mies ihan itse naikkosen usuttamana hylkäsi ja vaihtoi lapsensa. Näin se meillä meni, mies kyllästyi lapsiin ja vaihtoi naikkosiin. Onneksi lapset on nyt hylänneet isänsä, sitä saa mitä tilaa.

        Olemme erittäin onnellisia lasten kanssa, onneksi mies kärsii.

        Katkera siis mille, sulle vai, hahaaa et sinä taida edes tietää mitä sana katkera tarkoittaa, mutta minä en ole kenellekään katkera,eikä minulla ole mitään ongelmia, mutta sinä olet tosi kaunainen ja katkera exällesi.

        Kuinka joku voi kyllästyä lapsiinsa eikö hän sitte ollenkaan sinuun kylästynyt vaan vain lapsiinsa siis teidän eron syy on lapset, kehtaatki syyttää lapsianne, tosiasiassa sun exä kyllästyi sinuun hulluun naiseen ja sinä vieroitit lapset isästään ja manipuloit lapset vihaamaan isäänsä ja samalla isän puolisoa.
        Ei aikuisia ihmisiä mihinkään usuteta, lapsia ja kehitysvammaisia voi usuttaa.Niinhän sinä usutit lapset vihaamaan isää.
        Sinun ja lastesi onni on kun saatte vihata ja pilkata sun exää ja lasten isää on teillä erikoista onnea siis viha/katkeruus onnea.
        Se on sun mielikuvitusta et sun exäsi muka kärsii exäsi taitaa olla tosi onnellinen kun sinusta pääsi ja löysi täyspäisen kumppanin, se onni et exäsi kärsii on harhaaaaaaaaaa.


    • omiutisia eukkoja

      Kolmas kyllä rikkoo avioliittoja. Miksi? Sitä ei kukaan tiedä. Ehkä se on katkeruus, kun ei kestetä omaa itseään, kun ei ole mitään.

      • olet ite omituinen

        Paskan marjat se kolmas on seuraus ei syy, syyt löytyy sieltä paskasta avioliitosta, jossa kukaan ei ollut tyytyväinen.
        Hyvään ja rakastavaan avioliittoon ei voi tulla mitään kolmosia se on saletti.


    • olen uusi puoliso

      Hei, ei saa syyttää uusia puolisoita. Olen itse uusi puoliso ja meillä on sellainen tilanne että mies on jättänyt lastensa näkemiset todella vähiin. En voi ymmärtää häntä ollenkaan, enkä myöskään lasten äitiä, on meinaan yrittänyt kaikkensa että meidän suhde tuhoutuisi ennen kuin mies jätti vähemmälle lastensa näkemiset.
      Huoh, mitä vanhempia molemmat.

      Mieheni ei saa pisteitä tästä toiminnastaan, koska minusta tuntuu lastensa puolesta todella pahalle. Kuulemma asia ei kuulu minulle, niin olen joutunut astumaan sivuun kun yritän puhua siitä että ottaisi lapsia luoksemme.

      Mikä teitä vanhempia oikein vaivaa?? Onko se oma napa ja toisen elämän tuhoaminen , ts. KOSTO niin tärkeää että saadaan pakka niin sekaisin että lapset kärsivät?? EN YMMÄRRÄ! :(

      • miehet huijattu

        Usein se vaan on niin, että uuden löytäessään, mihen on pakko jättää ex perhe, koska tämä uusi niin vaatii kun miehen ex perhe on liian suuri uhka hnelle.
        Lapsen ja exän ei tarvi missään muotoa nähdä ja tvata tätä uutta naikkosta, ainoastaan isä on se joka lapselle on tärkeä. Usein vaan uusio tunkee siihen mukaan koska kuvittelee olevansa jotian suurta mitä ei oiekesti ole.

        Meillä ei annettu ex miehen ja ex isän naisten tunkeutua meidän elämään ja ja pistettiin raja siihen että heillä ei ole asiaa lasten elämään milloinkaan, hyvinovat miehen käskystä pysyneet poissa, onneksi. Me emme tarvi niitä sätkymolamaijoja mihinkään, eikä näytä mieskään tarvivan kun siivoomiseen ja pyykin pesuun ja laskujen maksuun.

        Tuo viimeinen palsta sulla mikä vanhempia vaivaa.... se on ennemmin uuskoiille, miksi ihmeessä pitää estää isää näemästä lapsia ja hankaloittaa heidän yhteistä oloa, ja miksi ptiäisi tunkea siihen mukaan? Eihän se ex perhe kuulu millään lailla näille uusille naikkosille, sitä en jaksa ymmärtää miksi pitäisi tunkea toisten perheeseen? Eihän ne exät ja laspet tunge tämän uusikonkaan ex perheeseen ,osaavat tämän taidon olla puuttumatta, mutta ei miehen uusikot osaa.


      • hullua ..
        miehet huijattu kirjoitti:

        Usein se vaan on niin, että uuden löytäessään, mihen on pakko jättää ex perhe, koska tämä uusi niin vaatii kun miehen ex perhe on liian suuri uhka hnelle.
        Lapsen ja exän ei tarvi missään muotoa nähdä ja tvata tätä uutta naikkosta, ainoastaan isä on se joka lapselle on tärkeä. Usein vaan uusio tunkee siihen mukaan koska kuvittelee olevansa jotian suurta mitä ei oiekesti ole.

        Meillä ei annettu ex miehen ja ex isän naisten tunkeutua meidän elämään ja ja pistettiin raja siihen että heillä ei ole asiaa lasten elämään milloinkaan, hyvinovat miehen käskystä pysyneet poissa, onneksi. Me emme tarvi niitä sätkymolamaijoja mihinkään, eikä näytä mieskään tarvivan kun siivoomiseen ja pyykin pesuun ja laskujen maksuun.

        Tuo viimeinen palsta sulla mikä vanhempia vaivaa.... se on ennemmin uuskoiille, miksi ihmeessä pitää estää isää näemästä lapsia ja hankaloittaa heidän yhteistä oloa, ja miksi ptiäisi tunkea siihen mukaan? Eihän se ex perhe kuulu millään lailla näille uusille naikkosille, sitä en jaksa ymmärtää miksi pitäisi tunkea toisten perheeseen? Eihän ne exät ja laspet tunge tämän uusikonkaan ex perheeseen ,osaavat tämän taidon olla puuttumatta, mutta ei miehen uusikot osaa.

        Mitä skeidaa, oletko jostain laitoksesta karannut hullu?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1313
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      650
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      149
      408
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      387
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe