No, kännissä se vielä jotenkuten onnistuu, mutta selvinpäin ei tule mitään. Siis vaikka kuinka yrittäisi tolkuttaa itselleen, että miten hienoa on, että edes joku joskus haluaa tutustua muutenkin kuin vain baariympäristössä.
Eli ainakin minun kohdallani on niin, että vaikutan tylylylta ja inhottavalta, koska käytännössä menen täysin lukkoon ja paniikkiin, mikäli joku tuntematon mies alkaa jutella kanssani. Ainoat asiat, mitä mielessäni pyörii, on "Apua, kuka toi on ?; Mitä mun pitää sanoa sille ?; Mitä toi musta haluaa ?; Tästä tilanteesta täytyy päästä pois."
Ja sama on, vaikka olisin aikaisemmin jutellut baarissa ihan sujuvasti jonkun miehen kanssa, Niin heti kun koittaa tavata uudelleen selvinpäin, niin ei vaan tule mitään. Koska käytännössä istun mykkänä, ja en vain keksi mitään mitä puhuisin sille miehelle, tai sitten kaikki keskustelunaiheet, mitä mieleeni tulee ovat niin läpeensä tylsinä ja kuluneita small talk juttuja, että ei niitä todellakaan kehtaa ottaa puheenaiheeksi
En osaa suhtautua luontevasti kiinnostuneisiin miehiin
4
190
Vastaukset
Sama vika mulla. En osaa auttaa.
- ............
Häpeätte itseänne. Älkää ottako noin suuria paineita. Jos mies lähestyy, niin hän on silloin kiinnostunut. Mieluummin niitä kuluneita small talk juttuja kuin ei mitään.
- panic panic...
Mulla sama!
Viimeisin sattunut tilanne pari päivää sitten meni jotenkin niin, että suunnilleen ikäiseni mies istahti viereeni puiston penkille ja heitti jotain hauskaa tervehdystä. Itse säikähdin ja varmaan hyppäsin kauhusta ilmaan, enkä saanut sanaakaan suustani. Mies nousi loukkaantuneen näköisenä ja katsoi vielä mennessään hyvin merkitsevästi. Meni varmaan kotiin kirjoittamaan nettiin tylyistä naisista ;-(.
Olen alkanut inhoomaan noita tilanteita, koska mokaan ne kuitenkin..
Humaltuneena en ole ihan noin arka ja jumissa. No helppoahan se on tässä yksinänsä koneen ääressä itselleen tolkuttaa, että ei se mies tulisi juttelemaan ellei olisi kiinnostunut. Mutta sitten livetilanteessa päässä pyörii vaan kaikkea omituista: "Näytänkö lihavalta tästä kulmasta katsottuna?", "Onko mulla ruokaa naamassa?", "Se varmaan hymyilee siksi kun näytän niin tyhmältä."
Yllättävä tilanne saa aikaan paniikin joka sumentaa kaiken järjen. Ja mies voi sitten tulkita tuon omituisen jäykän käytöksen kiinnostuksen puutteeksi.
Tiedän kyllä, ettei täällä parane miehille mitään ohjeita jakaa, ellei halua turpiinsa. Mutta silläkin uhalla kysyn miehiltä, että olisiko liikaa vaadittu, että antaisitte naiselle hetkisen aikaa koota itsensä, niin se juttu voisi lähteä sujumaankin. Jos mies vain pakenee heti paikalta, niin mitä siinä nainen enää muuta voi tehdä kuin soimata jälleen kerran itseään onnettomista sosiaalisista taidoistaan? Meille naisille, joita ei ihan joka päivä lähestytä, tuo on sen tason järkytys, että toipuminen kestää hetken aikaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 173946
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1842439Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731587Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641157Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella231067- 171894
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42882Junan kylkeen autolla
Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä73841- 100809
Oletko päättänyt
Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa72800