Help, turhien ohjelmien poisto

toivotontako?

Neuvoisiko joku minua tavista tietsikkani kanssa? Kone on Windows XP SP3
Koneessani on liikaa ohjelmia joita pitäisi poistaa. Miten tyhjennän konettani turhasta sälästä, itse en ole niitä asentanut ja en tiedä mikä vaikuttaa mihinkin ohjelmaan ja missä järjestyksessä pitäisi poistaa ja mitä vaihtaa?
Listaan ohjelmat tähän ja kiitos jo etukäteen jos joku minua neuvoisi.
Adobe Flash Player 11 ActiveX
Adobe Flash Player 11 Plugin
Adobe Reader X (10.1.6)
Bing Bar
CCleaner
Defraggler
Google Chrome
Google Toolbar for Internet Explorer
Intel (R) extreme Graphics 2 Driver
Internet Explorer (Enable DEP)
Java 7 Update 21
Malwarebytes Anti Malware
Microsoft NET Framework 1.1
Microsoft Net Framework 1.1 Finnish Languane Pack
Microsoftin Net Frameworkit ovat kaikki 4n asti.
Microsoft Base Smart Card Cryptographics Service Pack
Microsoft Compression Client Pack 1.0 for Windows
Microsoft Office File Validation Add-In
Microsoft Office Home and Student 2007
Microsoft Office Live Add-In 1.3
Microsoft Security Essentials
Microsoft Silverlight
Microsoft SQL Server 2005 Compact Edition (ENU)
Microsoft Sync Framework Runtime Native v.1.0 (x86)
Microsoft Sync Framework Service Native v.1.0 (x86)
Microsoft Tallenna Pdf tai XPS muodossa-apuohjelma
Microsoft User-Mode Driver Framework Feature Pack
Microsoft Visual C 2008 Redistributable x86
Open Office org 3.0
Windows Feature Pack for Storage (32-bit) IMAPI
Windows Genuine Advantage Validation Tool
Windows Internet Explorer 8
Windows Live Sync
Windows Liven asennustyökalu
Windows Liven kirjautumisavustaja
Windows Liven lataustyökalu
Windows Media Format 11 Runtime
Windows Media Player 11
Windows Search 4.0
Tässähän nämä ja en todellakaan tiedä mitä poistan, ettei kone mene sekaisin.
Uudelleenasennusta en pysty/osaa tehdä, eipä ole levykettäkään.
Kiitos jo etukäteen neuvoista.

72

6015

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nämä kannattaa poistaa

Open Office org 3.0 ( Korvaa Libreofficella jos tarvitset office ohjelmaa)
      Windows Live Sync
      Windows Liven asennustyökalu
      Windows Liven kirjautumisavustaja
      Windows Liven lataustyökalu
      Adobe Reader X (10.1.6) ( Korvaa Sumatra pdf readerilla jos tarvitset pdf lukijaa)
      Bing Bar
      Defraggler
      Skype ( Jos et tarvitse)
      Java 7 Update 21 ( Jos et käytä esim Danske Bank nettisivua tai pelaa Java pelejä niin poista tämä).

( Jos noi Office hommat ovat kokeiluversioita eli niitä ei ole aktivoitu niin poista ne).

Poistaminen tapahtuu esimerkiksi Ccleaner ohjelmalla joka sinulla on jo asennettuna.

Siitä kannattaa valita myös nämä kohdat:

http://aijaa.com/JwjKo2
      http://aijaa.com/ZjEOMf
      http://aijaa.com/alTnJ8

Ja sovellukset kohdan ohjelmiin kannattaa laittaa kaikkiin ruksi paitsi selaimen salasanoihin.

• toivotontako1

Kiitos neuvoista, loppui koneen takkuaminen ja levytilaakin vapautui mukavasti.
        Tein kaikki annettujen ohjeiden mukaan. Nyt jäi vaivaamaan tuo Net Framework.
        Voisiko ne poistaa ja jos niin missä järjestyksessä? Kakkosta muistaakseni koneeni tarvitsi aikoinaan. Aiemmin joku tässä ketjussa kysyi että itsestäänkö ne sinne on asentuneet ja vastaan että ei. Tämä kone kun tuli minulle käytettynä vuosi sitten ja mukana olivat nuo ohjelmat joten se siitä.
        Kiitos jo etukäteen neuvoista, kivaa kun täällä kokematontakin neuvotaan asiallisesti. Eivät kaikki ole seppä syntyessään:):)

• ----->>
        toivotontako1 kirjoitti:

Voisiko ne poistaa ja jos niin missä järjestyksessä? Kakkosta muistaakseni koneeni tarvitsi aikoinaan. Aiemmin joku tässä ketjussa kysyi että itsestäänkö ne sinne on asentuneet ja vastaan että ei. Tämä kone kun tuli minulle käytettynä vuosi sitten ja mukana olivat nuo ohjelmat joten se siitä.
        Kiitos jo etukäteen neuvoista, kivaa kun täällä kokematontakin neuvotaan asiallisesti. Eivät kaikki ole seppä syntyessään:):)

Net Framework:ia älä poista.
        Se kostautuu muualla ikävästi ja takaisin asennus ei ole varmaa.
        Nyt en vaan muista, mikä riesa siitä tuli, mutta hyvin hankalaksi meni.

• vapunen
        ----->> kirjoitti:

Eikä se paljoakaan haittaa vaikka se on asennettuna koneeseen.

• 4+17
        ----->> kirjoitti:

Kukahan näitä peukkuja jaksaa naputtaa? -69?

• Mistä miinukset?

Hyviä neuvoja. En ymmärrä kuka on miinustanut näitä.

• lkjhgfdsasdfghj
        toivotontako1 kirjoitti:

Mikä teitä it-nörttejä oikein vaivaa - helvetisti peukutettu miinusta? Minusta tämä oli ihan asiallinen kysymys.. Vaikka kaikki eivät olisi atk-alalla "teidän tasollanne", niin täytyykö sitä heti ottaa negatiivinen asenne?

• totuus sattuu...

Vain yksi kannattaa poistaa:

Windows xp.

• f.e.d.
        totuus sattuu... kirjoitti:

Vain yksi kannattaa poistaa:

Windows xp.

Ei vielä tarvitse, vasta ensi vuoden huhtikuun jälkeen.

• Poista myös nämä

Microsoft NET Framework

• Se kannattaa poistaa vain, jos on varma ettei mikään ohjelma käytä/tarvitse sitä.

• olen kuullut

Vapunen tarvitsee framewörkkii Update checkeriin.

• vupanen

No miksi noi muut pitäis poistaa? Ei niitten poistamisesta mitään etua ole, vaikka kuinka siinä kuvittelet olevasi joku asiantuntija :DDDD

• Kortta joudutetaan

Poista:Kielot,Oravanmarjat,Sudenmarjat,Korpipaatsamat,punaiset-ja valkoiset kärpässienet,punkit,kyykäärmeet,täit ja satiaiset.Jos kuitenkin olet sattunut jo näitä saamaan.Käytä täystuhoa,hiilitabletteja ja kortisonia ja mene lääkäriin.

• ei ymmärrä

"Koneessani on liikaa ohjelmia joita pitäisi poistaa. Miten tyhjennän konettani turhasta sälästä, itse en ole niitä asentanut"

Minkä ihmeen takia haluat poistaa jotain koneeltasi?
      Itsestäänkö ne ovat asentuneet koneellesi?
      Takkuaako kone jotenkin?

• Älkää olko

Mustasukkaisia vapuselle, hän antaa ihan asiallisia neuvoja ja aivan oikeitakin.

• sokeakana

Jyvä.

• perustaavi

No jaa, en menisi kyllä poistamaan Javaa tai adoben lukijaa, enkä googlen hakulaatikkoakaan selaimen reunasta.

Mutta oma käyttösi ja koneesi levytila sen sanelee, mitä tarvitset ja mihin on tilaa.

• Java on hyvä poistaa tietoturvan takia jos ei tarvitse.

• Vink vink

Hommaat ajurit etukäteen talteen ja sitten haet internetistä "varmuuskopion" tuosta käyttöjärjestelmästä. Parempi tulee kun asennat uudelleen.

• "enkä googlen hakulaatikkoakaan selaimen reunasta."

Siis mitä? Eihän tuossa ollut puhetta hakukoneen poistamisesta vaan pelkästään Googlen toolbar.

• m$ $keidaa

Kaikki vittuun ja tilalle Linux. Et kadu päivääkään.

• Linux..

Linux on itse asiassa vielä huonompi kuin Windowsit. Windows on myös tunnetuin ja arvostetuin tietokone hommeli.

• werwerrwe
        Linux.. kirjoitti:

Linux on itse asiassa vielä huonompi kuin Windowsit. Windows on myös tunnetuin ja arvostetuin tietokone hommeli.

ja Hitler oli tunnetuin yksikiveksinen hullu!

• Prööött...
        Linux.. kirjoitti:

"Windows on myös ..... arvostetuin tietokone hommeli."

Kuukauden älyvapain aivopieru ja kehu tietoturvattomalle virusimurille.

• ------->>
        Linux.. kirjoitti:

Tsot tsot lapsukainen, jotain rajaa herjoihin, kun ilmiselvästi et tiedä Linuxista yhtään mitään.

• Ziisus teidän kans

Itse suosittelen poistamaan kaiken muun kuin nämä:
      Microsoft Net Framework 1.1 Finnish Languane Pack
      Microsoftin Net Frameworkit ovat kaikki 4n asti.
      Microsoft Silverlight
      Microsoft Sync Framework Runtime Native v.1.0 (x86)
      Microsoft Sync Framework Service Native v.1.0 (x86)
      Microsoft Tallenna Pdf tai XPS muodossa-apuohjelma
      Microsoft User-Mode Driver Framework Feature Pack
      Microsoft Visual C 2008 Redistributable x86
      (Suosittelen säästämään myös CCleanerin, koska sillä voi tyhjentää tietokoneesta kaikenlaista selaushistoriaa jne.

• lucid dreamer

Whoah, miinusmerkkien galore!

Itse käytän CCleaneria ja yleensä se riittää, en varsinaisesti tarvitse ohjelmien poistoa, usein netin väliaikaismuisti tai kaikkien tiedostojen tai kuvien väliaikaiskopiot vievät tilan ja tuolla ohjelmalla ylimääräisen tilpehöörin poistaminen käy sujuvasti.

• Ei tossa ihmeitä oo

Kaikenmaailman juttuja suomi24 laittaa etusivulle...

• PERUNA

Olisi helpompi saada kone nopeammaksi kun heität Windowsin uudelleen. Mun koneeseen oon aina laittanu uudelleen ku on ruvennu oleen tosi hidas.

• Kerpanen

En tiedä mutta miksi lähes kaikissa viesteissä -69 alapeukutusta??

• uiyulo7

Koska joku tykkää 69:istä ?

• verräter

tää sivusto on hakkeroitu muhahahaha

• tough häxor

joku normi häkkeri haluaa huomiota :DD

• really5

ei joku normi vaan älyvapaa.

• AWAYYYYY

WINDOWS LIVEN VOI POISTAA JA MYÖS ADOBEN VOI KORVAT FOXIT OHJELMALLA

GOOGLE CHROMEKIN TURHA

• nämä mää poistaisin:

Bing Bar
      Defraggler
      Google Chrome
      Malwarebytes Anti Malware
      Microsoft Net Framework 1.1 Finnish Languane Pack päivitys uudempaan verisoon
      Windows Search 4.0 tämä ehottomasti pois

puhdistus ohjelma yks ainaskin on hyvä systemcare ja virus ohjelmax norttoni, ollut jonkin aikaa ja ei mitään ole päästänyt läpi...

muttä tämä onkin vaan mun mielipiteeni,tierän että tänkin ns. neropatti kaataa tänkin idean...

• 121211

Jumalauta mitä porukkaa täällä liikkuu. Katso Googlesta mitä voit poistaa ja mitä ei. Ei todellakaan kannata poistaa esim. Chromea, Malwarebytes Anti Malwarea saati MSE:tä, kuten nallekarhumies väittää.

• peruspckayttaja

"mitä porukkaa täällä liikkuu. Katso Googlesta mitä voit poistaa ja mitä ei. Ei todellakaan kannata poistaa esim. Chromea, Malwarebytes Anti Malwarea saati MSE:tä, kuten nallekarhumies väittää."
        Toki kysyjän luoneesta ehkä johtuen pitää olla tuollaisia haitakkeita vastaan. Joku saatta tarvita tuollaisi sovelluksia.
        Itelläni käytössä linux -käyttiksiä ja XP -osioilla vain za palomuuri ja avira virusturva/avast, selain opera.. ei mitään antimalwarea ym syms... en tarvii.

• Kysyjä taisi jo saada kaikki tarpeettomat poistettua koneelta kun lukee kolmanneksi ylimmän viestin. Muita ei sitten kannata/tarvitsekaan poistaa.

• toivotontako1

Kyllä sain kaikki tarpeelliset neuvot jo heti alussa joten turha tätä ketjua jatkaa.
        Kovin lapsellisiksi jutut menivätkin kun aikaa kului.
        Pääasia että turhat ohjelmat ovat nyt todellakin poissa ja osa korvattu ketjun ensimmäisen ohjeen mukaan ja se riittää:):)
        Thanks vapunen ja koita kestää tätä nuorisoa täällä:):)

• toivotontako?

Ketjun vastausten perusteella kaadan Fairy.vettä koneni päälle. en pysty/osaa tehdä muutakaan, mutta kiitos avusta! Pian läppärini säkeilee uutuuttaan!

KIITOS viellä kerran

• E.L.

Poista kaikki. Asenna Ubuntu. Kaikki hienot pelit ei kyllä toimi mutta normaali hyötykäyttö pelittää reilusti..

• jussi 69

Laitetaan miinusta.

• jussi 69
        jussi 69 kirjoitti:

Laitetaan miinusta.

Miinu on kissani ja nussin vaikka harakkaa, koska oon homo .. lisäksX oonsuomi24n ylläpitäjä

• XP Home
        jussi 69 kirjoitti:

Laitetaan miinusta.

minä aikanani palautin oman XP:ni tehdas asetuksiin ja kone oli kuin uusi sen jälkeen. Temppuilu lakkasi heti ja nopeutta tuli

• nolife vai botti?

inb4 tälläkin kommentilla -69 peukkua alaspäin :(

• Isä Aurinkoinen

Katotaa monta peukkua alaspäin tulee tähän viestiin

• nainen-

Miten iMacia puhdistetaan? Että toimisi paremmin.

• mies------

Tuo mulle kone niin voin puhdistaa sen. Putsaan oikeen hellävaraisesti ja tarkkaan ettei mitään jää rööreihin.

Hinta 69 € / yö.

• doctoori zivago

Revit iMäkkäri koneen sisuskalut pihalle ja valelet bensalla

tuikkaat tuleen

ja åMacci on puhdas

helppoa eikö töttä

• nainen-

Saako asiallisia vastauksia? Voi olla että jotakin tiedostoja on kertynyt jota ei tarvitse, vievät tilaa?

• mies------
        nainen- kirjoitti:

Saako asiallisia vastauksia? Voi olla että jotakin tiedostoja on kertynyt jota ei tarvitse, vievät tilaa?

Kaipaat asiallisia vastauksia ilmoittamalla seksistisesti olevasi nainen?

Jos mä tuun teidän ompelupalstalle kysymään miten virkataan ja pistän nimimerkiksi mies, saanko enemmän vastauksia kuin jos pistäisin nimimerkiksi nainen? Missä on tasa-arvo?

Mun tarjous on vielä voimassa.. Voin alentaa hintaa jos jäät.. tai siis jos kone jää 2 yöksi.

• mies------
        nainen- kirjoitti:

Kävin muuten putsaamassa yhden naisen macin tossa yks yö. Tiiätkö kuinka tyytyväinen hän oli sen jälkeen?

Erittäin tyytyväinen.
        http://www.macenstein.com/images/2008/mg_2008/2008_01/desktop_mcotm_08_01_icon.jpg

Tosin onhan noita Mac-hoitoja ollut muitakin.

http://macenstein.com/default/wp-content/uploads/2012/03/MCOTM_Mar_2012_Irina_Voronina_01.png
        http://macenstein.com/default/wp-content/uploads/2012/03/MCOTM_Mar_2012_Irina_Voronina_02.png
        http://macenstein.com/default/wp-content/uploads/2012/03/MCOTM_Mar_2012_Irina_Voronina_04.png

Tyytyväisiä ovat olleet kuten kuvista näkyy.

• lopeta jo
        mies------ kirjoitti:

Kaipaat asiallisia vastauksia ilmoittamalla seksistisesti olevasi nainen?

Jos mä tuun teidän ompelupalstalle kysymään miten virkataan ja pistän nimimerkiksi mies, saanko enemmän vastauksia kuin jos pistäisin nimimerkiksi nainen? Missä on tasa-arvo?

Mun tarjous on vielä voimassa.. Voin alentaa hintaa jos jäät.. tai siis jos kone jää 2 yöksi.

Minulla on oikeus pitää nimimerkkinä "nainen" ILMAN että saan "mieheltä" seksistisiä ehdotuksia. Voin kokea ne ahdisteluna. On mahdollisuus tehdä ilmoitus ahdistelusta nykyään.

Olen jo kerran kehoittanut laittamaan vain asiallisia vastauksia. En ole pelleilemässä palstalla. Aion myös jatkossa olla "nainen" nimimerkillä, sillä naiseus ei tarkoita sellaista aina mikä liittyisi seksiin. Jos sinua häiritsee että jonkun sukupuoli on nainen ja saat jotain outoja mielikuvia siitä, se ei ole naisten vika missään nimessä. Sabotaasi on epäonnistunut, eikä vaikuta mitenkään paitsi viet palstatilaa taholta joka omistaa S24:n!
        En koe edes tasa-arvoa loukkaavana olla "nainen" nimimerkillä, sillä en aio kirjoittaa "sukupuolineutraali" nimimerkikseni tai keksiä pakonomaisesti muita neutraaleja nimimerkkejä. Jos nimimerkkini olisi "Maija" tajuaisit senkin perusteella kyseessä olevan naisen ja saisit kaiketi mielukuvia röörien rassauksesta? En voi sille mitään. Voit mennä toki ompelupalstalle "mies" nimimerkillä ja pysyä siellä. Et osannut antaa ainuttakaan neuvoa miten Macia huolletaan. Olisiko nimimerkkinä parempi joku "kuusen oksa" tai "koneenvirittäjä".

• lisäksi
        lopeta jo kirjoitti:

Minulla on oikeus pitää nimimerkkinä "nainen" ILMAN että saan "mieheltä" seksistisiä ehdotuksia. Voin kokea ne ahdisteluna. On mahdollisuus tehdä ilmoitus ahdistelusta nykyään.

Olen jo kerran kehoittanut laittamaan vain asiallisia vastauksia. En ole pelleilemässä palstalla. Aion myös jatkossa olla "nainen" nimimerkillä, sillä naiseus ei tarkoita sellaista aina mikä liittyisi seksiin. Jos sinua häiritsee että jonkun sukupuoli on nainen ja saat jotain outoja mielikuvia siitä, se ei ole naisten vika missään nimessä. Sabotaasi on epäonnistunut, eikä vaikuta mitenkään paitsi viet palstatilaa taholta joka omistaa S24:n!
        En koe edes tasa-arvoa loukkaavana olla "nainen" nimimerkillä, sillä en aio kirjoittaa "sukupuolineutraali" nimimerkikseni tai keksiä pakonomaisesti muita neutraaleja nimimerkkejä. Jos nimimerkkini olisi "Maija" tajuaisit senkin perusteella kyseessä olevan naisen ja saisit kaiketi mielukuvia röörien rassauksesta? En voi sille mitään. Voit mennä toki ompelupalstalle "mies" nimimerkillä ja pysyä siellä. Et osannut antaa ainuttakaan neuvoa miten Macia huolletaan. Olisiko nimimerkkinä parempi joku "kuusen oksa" tai "koneenvirittäjä".

Epäilit että saan paremmin vastauksia (miehiltä muka) jos nimimerkkini on nainen. Niin ei kuitenkaan ole käynyt kuten huomaat! Yhtä hyvin voisi väittää jollekin miehelle että "mies" nimimerkki loukkaa tasa-arvoa... Niin miten ihmeessä loukkaa?! Mikä logiikkasi on.

• älä yritä
        mies------ kirjoitti:

Kävin muuten putsaamassa yhden naisen macin tossa yks yö. Tiiätkö kuinka tyytyväinen hän oli sen jälkeen?

Erittäin tyytyväinen.
        http://www.macenstein.com/images/2008/mg_2008/2008_01/desktop_mcotm_08_01_icon.jpg

Tosin onhan noita Mac-hoitoja ollut muitakin.

http://macenstein.com/default/wp-content/uploads/2012/03/MCOTM_Mar_2012_Irina_Voronina_01.png
        http://macenstein.com/default/wp-content/uploads/2012/03/MCOTM_Mar_2012_Irina_Voronina_02.png
        http://macenstein.com/default/wp-content/uploads/2012/03/MCOTM_Mar_2012_Irina_Voronina_04.png

Tyytyväisiä ovat olleet kuten kuvista näkyy.

Luuletko tosiaan että joku viitsii klikata kuvia, kun tietää etukäteen mitä siellä voi olla. Hohhoijaa.

• naisen logiikka
        lisäksi kirjoitti:

Epäilit että saan paremmin vastauksia (miehiltä muka) jos nimimerkkini on nainen. Niin ei kuitenkaan ole käynyt kuten huomaat! Yhtä hyvin voisi väittää jollekin miehelle että "mies" nimimerkki loukkaa tasa-arvoa... Niin miten ihmeessä loukkaa?! Mikä logiikkasi on.

Voit laittaa nimimerkiksi minkä haluat. Jos minä laitan nimimerkiksi: "Terroristi", on selvää että jokainen ihminen vetää omat johtopäätökset millainen ihminen on kirjoittamassa tänne. Harva uskoo minun olevan oikea terroristi ja useimmat olettavat minun olevan trolli-provoilija. Kuitenkin nimimerkillä: "nainen" haetaan aivan varmasti sääliä miehiltä. Ja toki minun nimimerkkini "mies" viestittää ihmisille sen että näppäimistön takana on tietynlainen henkilö. Jos ihmisiä halutaan luokitella oman alapään tai ulkonäön perusteella, ovat vastaukset sen mukaisia. Olisit laittanut nimimerkiksi "ruma-akka" niin olisin arvostanut sinun rehellisyyttäsi. En tietenkään tiedä oletko oikeasti ruma ja kauneus on katsojan silmissä, mutta vähintäänkin tuo olisi ollut hauska nimimerkki jos et oikeasti ole ruma.

"Niin ei kuitenkaan ole käynyt kuten huomaat!"

Olen kyllä huomannut millaisia vastauksia olet saanut. Voit koittaa valella mäkkisi bensalla. Eiköhän se sillä tule kuntoon. Ensi kerralla voit pistää nimimerkiksi vaikkapa "2823785345", niin kenties saat neutraaleja vastauksia.

• pikkasen yritän
        älä yritä kirjoitti:

Luuletko tosiaan että joku viitsii klikata kuvia, kun tietää etukäteen mitä siellä voi olla. Hohhoijaa.

Ai sä pystyt näkemään noiden linkkien taakse klikkaamatta niitä? En tiennyt että noitia tai tällaisia selvännäkijöitä on oikeasti olemassa. No ehkäpä se asia korjataan vielä jonain päivänä. Vanha testamentti kun sanoo ettei noitanaisten tulisi olla elossa.

Tuosta ekasta linkistä tuli näköjään toimimaton linkki. Tässä toimivampi:

http://www.macenstein.com/images/2008/mg_2008/2008_01/desktop_mcotm_08_01.jpg

Tiedät kyllä itsekin kuinka tyytyväisiä nuo naiset ovat olleet minun palveluksiini joten sinun ei kuitenkaan tarvitse klikata näitä linkkejä. Jätä se linkkien klikkailu niille jotka eivät ole selvännäkijöitä.

• yks vaan

Tässä kaikille ketkä tarvitsevat apua tietokoneen kanssa:
      ATK-HUOLTO
      apu sinne missä tarvitaan
      KONELEKURI
      www.konelekuri.com

• Hellettä pukkaa

Ryssät omistaa 24:n. Ne urkkii saisia viestejä. Tämä on nykypäivän Viru- kuunteluhuone. Varokaa sateenvarjomiestä.

• homo lol

vapunen ime lerssiä :DDDDDDD

• "vapunen" on OK

Oot Saa-tanan tyhmä, oletko ylpeä siitä?

• Vapusen isä
        "vapunen" on OK kirjoitti:

Oot Saa-tanan tyhmä, oletko ylpeä siitä?

Mä ainakin olisin Vapusen isänä ylpeä jos näkisin sen imevän lerssiä.

• >-<

.

• buntufly. . .

Mee biossiin, boottaa cd-ltä uusin ubuntu.

Kaikista turhista windows ohjelmista eroon : heti ^^

• linkku-urpo inisee

täälä vieläkii iha hädissää reppana, mä poistin koneelta juuri sen puputin-linkkuran-reuhkan nii tää kone hetsillee nopeutui ainakii n. 20 x noppeemmaksi heti tuli, xp sp3 siis pelittää edelleen luotettavasti neti selailussa mokkulalla eikä se iha hirvee puputin-linkkurakaa ennää toimintoja mitenkää pääse hidastamaa että sillee linkku-urpo ..

• :D :D:D:D:D:D:D:_D.D

Poista system 32 niin kone nopeutuu paljon.

• Fuck S.O.P.P.A

Jos tarvii apua ottakaa yhteyttä skypessä:) Acc: themymymigu

• 354yq456uw5

hiukan epäilyttävää ku joka ikinen kommentti -72 tai -73

• tossaratkaisu

lataa semmoinen ohjelma kuin killprocess siinä vastaus ongelmiisi .olkaa hyvä.

• Älä liikaa säädä, tämä järjestelmähän on jo niin vanha, että vuoden kuluttua ei ole asiaa julkiseen verkkoon.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      85
      7505
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      96
      5424
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      261
      4669
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      44
      4555
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      64
      3302
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      50
      2728
    7. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2378
    8. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      51
      2362
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2352
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2214
    Aihe