Teillä, joiden seksihalut ovat kovat eli haluatte päivittääin seksiä: paljollako seksin määrällä pysytte sen verran tyytyväisenä, ettei tarvitse lohtua hakea suhteen ulkopuolelta??? Ni'in, mieheni tarvitsee seksiä paljon useammin kuin minä... Jos minun tarpeitteni mukaan elettäisiin, riittäisi sellainen joka toinen viikko!! En välissä varmasti edes ajattelisi seksiä. Sitten kun tarve iskee, olen kyllä kovasti halukas. Mutta tasapainon vuoksi harrastamme (ja nautinkin) seksiä tiheämmin. Tiedän senkin tunteen, että kun haluttaa kovasti, mutta ei saa... ei kiva. En halua sitä liian usein miehelleni. Mutta tulenko vieläkään tarpeeksi vastaan.....
Paljonko on tarpeeksi??
14
4727
Vastaukset
- mies
Itselläni on melko haluton vaimo, joka haluaa nykyisin noin keskimäärin kerran kuukaudessa. Joskus tosin voi mennä kaksikin kuukautta ilman seksiä, ja tällaiset "selibaattimaratoonit" ovat kaikkein ikävimpiä. Olen ajautunut tämän seurauksena sitten ulkopuoliseen suhteeseen.
Jos asia olisi itsestäni kiinni, seksiä harrastaisin useamman kerran viikossa, toisinaan menisi useampi kerta päivässä.
Olisin varmaan kuitenkin pysynyt tyytyväisenä, jos olisin saanut edes kerran viikossa, enkä olisi tullut niin monta kertaa niin tylysti torjutuksi. Jos ne parin kuukauden kylmät jaksot olisivat jääneet väliin, niin sekin olisi saanut asiat tuntumaan paremmalta.
Tosin, ei sekään auta jos toinen kokee seksin pelkäksi velvollisuudeksi, joka vain suoritetaan pois päiväjärjestyksestä. Kyllä se näkyy ja vaikuttaa, jos koko touhu on tylsää mekaanista jyystämistä.
Ehkä tärkeintä on säännöllisyys ja jonkinlainen varmuus siitä että silloin kun oikein panettaa, puoliso ymmärtää asian. Jos silloin tulee torjutuksi, kun oikein panettaa, niin se panee kyllä miettimään suhdetta tosissaan. Ja jos kotona pidetään pari kuukautta selibaatissa, niin sitä kyllä väkisin ajautuu houkutuksiin muiden naisten kanssa. - Mies23
...mielialan mukaan.Joskus on raskaita päiviä jolloin ei tee mieli,eikä edes tule ajateltua seksiä,mutta sanottaisko normaali päivä eli on normaali pirteä ja hyvä olo,niin eiköhän aamulla herättyä,töiden jälkeen ja sit illalla ennen nukkumaan menoa ole ihan riittävästi.Jos oma kulta ei jaksa niin sitten otetaan oikea käsi avuksi,pettämisessä ei ole järkeä,eikä toista voi eikä saa pakottaa seksiin.
- Uncle dirty
Itsellä tekee mieli päivittäin. Tyydytyksen saaminen päivittäin ei ole kuitenkaan tarpeen. Oma hanska apuna jos parisuhteessa tulee taukoja. Pidemmissä suhteissa on kyllä taukoja tullutkin. Kertaa viikossa pidemmälle ehtineessä suhteessa en pidä tolkuttoman harvalta. MIelestäni enemmän merkkaa se, että se molemmat ovat yhdessä aloitteessa. Jos homma menee mekaaniseksi tyydyttämiseksi, niin kyllä itseltäkin halut loppuu ja silloin itse olen se joka pitää huilia... ja miettii uusia jekkuja parivuoteeseen.
- Pasi
Itse olen kokenut aikoja sitten että kun sai oikein molemmin puolisesti onnistuneen yhdynnän siitä saa niin hyvät vibat ettei välttämättä tarvitse seksiä pariin viikkoon. Jos ei koskaan saa henkistä tyydystystä yhdynnässä niin silloin sitä mekaanista seksiä tarvitsen lähes päivittäin. Illalla jos saa niin unet maistuu ja herää virkeänä. Tarpeethan on toisilla, yleensä naisilla, paljon vähäisemmät kuin miehillä. Sinun tapauksessa voisin kuvitella että 2-3 kertaa viikossa voisi olla kohtuullinen kärsimys molemmille osapuolille.
- viikko
Kolme päivää menee vaivatta, kipuraja on viikko. Sitten ajatukset pyörivät seksissä niin pahasti, että se haittaa oloa.
- Ap.
En halua aivan suoraan tätä mieheltäni tiedustella, ettei hän sitten erehdy luulemaan juuri sitä, että kaikki muut kerrat on vain sitä "jyystämistä". Kyllä nimittäin itsekin tilanteesta innostun ja mukaan pääsen jos alkuun päästään. En vain ole sitä aloitetta tekemässä kovinkaan usein-miehen mittapuulla :)
- vaihto ehto
eri tahtiin . Naisen ja Miehen seksualiisuus ei useinkaan satu samaan rytmiin. Yleisesti miehen tarve on jokapäiväinen ja naisten harvemmin. Se miten nämä sitten sovitetaan yhteen onkin joillekkin sitten proplema. Minä olen opastanut monissa naisryhmissä toimimaan niin että sovitaan ettei yhdyntä pakkoa ole, ja mies tyydytetään yhteisellä masturbaatiolla vaikka joka aamu tai mikä ajankohta sopii paremmin. Eli nainen osallistuu aktiivisesti miehen masturbaatioon tai tekee sen kokonaan, sen aikana voi hyväillä ja helliä toisiaan ja luoda yhteistä fiilistä. Silloin kummallakaan ei ole syyllistä oloa. Nainen ei tunne syylisyyttä kun ei haluta ja mies ei tunne syyllisyyttä kun haluaa useimmin eikä hän koe pakottavansa vaimoa ns, haluttomaan seksiin.Kokeilkaa tätä konstia, yllätytte positiivisesti uusista fiiliksistä.
- onnellinen
Vaimoni haluaa tosi harvoin, itse olen jonkinlainen addikti, eli haluttaa lähes jatkuvasti. Alkun meillä oli ongelmia, mökötystä, riitoja ja muuta. Sitten aloin ajatella asiaa vaimoni kannalta ja sitä kuinka paljon muuta hän minulle antaa. Kun laittaa seksin tuon kaiken muun yhteyteen, ei sen merkitys nouse kovin korkealle. Kun minulle vanhempana tuli eturauhasongelmia ja sitä myöten erektio-ongelmia, ymmärrän vaimoani entistä paremmin. Pakottaminen, vaatiminen ja syyllistäminen tuhoavat ihmisen ja suhteen.
- Terhi
Itse ole nainen, mutta kärsin samasta ongelmasta kun tuo alkuperäinen kirjoittaja. Antamasi vinkki ehkä toimii joillain harvoilla, mutta itse en näe siinä ratkaisua tähän ongelmaan.
Voin aivan hyvin tyydyttää itse itseni, ja niin teenkin ihan liiankin usein, tai voin pyytää miestäni tyydyttämään minut käsillään, mutta se ei todellakaan tyydytä halujani. Pelkkä käsillä tai edes suulla hyväily ei yksinkertaisesti riitä, vaan haluaisin yksinkertaisesti munaa sisälleni.
Enkä myöskään ymmärrä kuinka toinen nyt olisi yhtään sen halukkaampi auttamaan kumppania käsin tulemaan kun samalla vaivalla sitä nyt voisi viedä homman loppuunkin asti. Sama aika ja vaivahan nyt siihen loppuviimein kuluu eikä ole yhtään sen innostavampaa sen "sivusta seuraajan" kannalta.
- Aida
eivät mun suhteessa kohtaa,mieheni ei halua seksiä kuin n.3-6 krt/kk ja välillä tuntuu että
tulen hulluksi.Itse tahtoisin mielelläni vaikka päivittäin, mutta pettämään en voi alkaa miestäni sen takia, sillä rakastan ja kunnioitan häntä niin paljon.Joku tietysti sanoo että mitä sitä valittamaan vaan pitää hankkia dildo ym. no, hankittu on, mutta ei se korvaa seksiä ja siihen liittyvää läheisyyttä rakkaimman kanssa. Mulle seksi ei ole pelkästään tyydytyksen hakemista vaan myös rakkauden osoitus. - joo,
jos 2 kertaa viikossa saisi, olisi ne huolet pois pyyhkäisty. Nykyään mennään 4 kertaa vuodessa ja tuntuu, ettei seksillä ole enää mitään merkitystä parisuhteessamme. Tottakai itse haluan ja olen valmis, mutta vaimon rytmillä mennään. Luulen, että tässäkin tahdissa on pientä hoputtamista? Ulkopuolista seuraa on alkanut vilkuilla, muttei vielä tosimielellä. Ennemmin jätän vaimon kuin alan pettämään.
- KoneKO?
Voi jessus kun lueskelin noita "paljouksia"..
Itsellä on rehellisesti sanottuna vaimon kanssa melkoinen ongelma kun minä kaipaisin seksiä 2-3 kertaa päivässä, vaimolle riittäisi 2.-3.n päivän välein.
Olen suoraan pyytänyt että josko toisen naisen saisin mutta ei ole vielä lämmennyt vaimo asiaan. Ei kyllä itselläkään ole ihan kipukynnys ylittynyt että vakituisen toisen olisin hankkinut mutta lähellä rimaa mennään.
Eli minimissään kerran päivässä pn mielestäni hyvä raja, puolin ja toisin?
Ollaan muuten oltu yhdessä 12 vuotta, lapsia on kaksi....
että tälläinen ongelma=(- mallu
ja mina olen miettinyt puolustuksia miksi haluan joka paiva rakastella!mieheni on kylla ollut mukana ja sanoo olevansa hyvin tyytyvainen.sita vain on ajatellut etta on naisena vaarin haluta paivittain.mita ajattelette saako nainen haluta paivittain ja joskus jopa monta kertaa?
- näin
mallu kirjoitti:
ja mina olen miettinyt puolustuksia miksi haluan joka paiva rakastella!mieheni on kylla ollut mukana ja sanoo olevansa hyvin tyytyvainen.sita vain on ajatellut etta on naisena vaarin haluta paivittain.mita ajattelette saako nainen haluta paivittain ja joskus jopa monta kertaa?
Jos se on kumppanin mielestä ok ja hyväksyt sen, ettei häntä joka päivä kiinnostaisikaan. Tärkeintä on, ettet tee ongelmaa omasta seksuaalisuudestasi ja että pystytte seksistä nauttimaan ja keskustelemaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383662Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal273209- 652855
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak822677- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no801680- 281507
- 151485
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231474- 281458