Carensin testi

-P-

5

439

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihan hyvä

      20 sentin tavaratila on kaikissa keskiluokan tila-autoissa, jos 7 istumapaikkaa on käytössä. Sama tilanne Qashqai 2:ssa ja monissa muissa. jos haluaa 7 paikkaisen auton jossa vielä jää rutkasti tavaratilaa on ostettava Sharan/S-max -luokan tila-auto.
      Tuo ohjaustunto nyt on taas toimittajien jauhamaa tuubaa, kun tietävät, että kyseessä on Aasialainen auto ja sähköisellä ohjaustehostimella, eikä oikein muutakaan sanomista ohjauksesta keksitty . Jos ratin keskellä olis VW-logo, ohjaustuntoa kehuttaisiin. nuo ohjausasiat ovat muutenkin niin makuasioita. Toinen tykkää kevyestä tuntumasta ja toinen ei ottaisi tehostinta ollenkaan, jos se olisi mahdollista. Toinen tykkää, että auto reagoi nopeasti ohjaukseen ja toinen tahmeammasta ohjauksesta.

    • Ymmärrystä tarvitaan

      Tuo ohjauksen vaste on kuljettajan itse säädettävissä/valittavissa. Säädin löytyy auton hallintalaitteista, ohjauspyörästä. Nykyiset "toimittajat" sitä eivät toki ymmärrä. Kiva pyöritellä kaupungissa, kun on kevyt ohjaus. Ja, suuremmissa nopeuksissa sport asennossa. Kolmas on nopeuden mukaan automaattisesti säätyvä vaste. Vaikeatako?

    • Tyytyväinen

      Auto ollut käytössä 1v/16000km, ollut tosi tyytyväinen.Ohjaus on omaan makuun ok,muunneltavuus huippua.Taaimmat istuimet sopii hyvin alle 175cm henkilöille.On sitä paitsi melko hiljainenmatkan tekijä.Suosittelen kokeilemaan jos aikeissa ostaa kyseisen kokoluokan tila-auto.

      • kyssär

        Omistatko bensa vaiko diesel mallin. Itseä kiinnostaisi bensamalli mutta mites tehot riittää 1.6 koneessa?


      • jii peeveli
        kyssär kirjoitti:

        Omistatko bensa vaiko diesel mallin. Itseä kiinnostaisi bensamalli mutta mites tehot riittää 1.6 koneessa?

        Olen ajanut 1.6 Carensilla nyt hieman yli 11 tkm, ja kun vertaan sen kulkua aikaisemmin omistamaani Fordin C-Maxiin, niin tehoa on ainakin yhtä paljon. Kulku on vaivatonta ja Carens kulkee 6-vaihteellakin yllättävän hyvin. Itse en kaipaa yhtään lisää tehoa. Bensaa on kulunut nyt talven aikana keskimäärin 7.2 l/100 km. Olen oikein tyytyväinen valintaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1468
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1012
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      761
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      735
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      697
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      680
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      644
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      68
      627
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      597
    Aihe