Olisi kyllä hyvä jos jokainen kokoontumisajoihin tuleva pukisi ja pitäisi päällä prätkänahkahaalaria tai nahkoja!Ettei siellä oltaisi mitkään tuulipuvut tai goretextit päällä.Mun mielestä kokoontumisajoissa tulee käyttää vain seuraavia ajovarusteita:prätkänahkahaalari,prätkänahkarotsi prätkänahkahousut,läppänahkahaalarit prätkänahkarotsi.Monet kokoontumisajot menee piloille kun siellä häärää kaikenmaailman verkkari ja goretext porukkaa!Ja jos joku väittää ettei nahkaan pukeutuva saa naista niin eioäö tiedä mistä puhuu!Empä ole koskaan kuullut kenenkään naisen sanovan motoristi miehelle:"Oletpa seksikkään näköinen goretext asussa!" Tai "Ompa hyvännäköinen goretext haalari!" Hah...mutta nahkoissa saa kommentteja koko ajan!
Kokoontumisista!!!!!
7
1161
Vastaukset
- fillaristiko ?
mee poika ensin ostamaan ensin se moottoripyörä ennen kuin mitään päätäsi auot, kunhan ensin saat tutin pois suusta ja sulla ikä riittää.
Aikas heikko PROVO!- Mats Nyyby
Mikä mikä jannu siellä kopioi tämän nahkalippa lakki miehen juttuja. Uskon ,että sulla ei vielä ole pyörää ja jos on niin hommaa ittes johkain kaltaistes porukkaan sillä ,,,,,
- Kokoontumisesta
Mats Nyyby kirjoitti:
Mikä mikä jannu siellä kopioi tämän nahkalippa lakki miehen juttuja. Uskon ,että sulla ei vielä ole pyörää ja jos on niin hommaa ittes johkain kaltaistes porukkaan sillä ,,,,,
Ihan se sama tyyppi olen ja huvittaa kuinka goretext/toppahousu tyypit menettää hermonsa tämän asian kanssa.Se motoristi älähtää johon goretext kolahtaa ::--DD
- Tässä vasta väite nro: 1
Kokoontumisesta kirjoitti:
Ihan se sama tyyppi olen ja huvittaa kuinka goretext/toppahousu tyypit menettää hermonsa tämän asian kanssa.Se motoristi älähtää johon goretext kolahtaa ::--DD
Mikäs siinä nahkassa viehättää saako sillä pitenpää? vaiko levveenmpää? Olen joskus ennen muinoin ajellut sellaisella Sinisalon kirkuvan punaisella nahkahaalarilla ja en kyllä ihan het taida vaihtaa nahkaan takas.Soon ilekee saatella ja joku mimmi tuossa sano jotta hikinen kulli ei maistu mieti sitä.
- Pala
Kokoontumisesta kirjoitti:
Onko tämä mielestäsi kivaa?? Uskon että sinusta on...kyllä kaikki jo ymmärtää että olet KOVA jätkä mutta minä en enää kohta kehtaa laittaa mitään nahkaa päälle jos tuolla linjalla jatketaan...
- Nahka
Onko tämä mielestäsi kivaa?? Uskon että sinusta on...kyllä kaikki jo ymmärtää että olet KOVA jätkä mutta minä en enää kohta kehtaa laittaa mitään nahkaa päälle jos tuolla linjalla jatketaan...
- ...kuski
Se on kuulkaas sillä lailla, jos paljon ajelee niin eiköhän se ole pää asia jottei tule vilu liki. Itselläni on coretex-puku joten lämmintä piisaa. Nahkaa en ole edes ajatellut. Nautin ajosta säällä kuin säällä joten on tärkeää mitä on päällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi735022Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1214727- 804213
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak1074189Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa33338Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1253147- 352848
- 282787
- 402783
- 372762