Paras tapa kostaa

juliaanan

Otetaan vastaan ehdotuksia, miten kostaa eksälle, joka piti vaan pilkkanaan ja käytti omiin tarpeisiinsa.
Tapailee taas kerran miehiä, vaikka julisti niin olevansa lesbo.
Se parhaiten nauraa joka viimeksi nauraa, huora!

24

519

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tapaluga1

      Ikävä ihminen,mutta saitko sinä siltä mitään muuta,kun sydänsuruja? Talleta arkistoon ja mene eteenpäin,voimia ;)

      • Get over it

        Ei välttämättä mikään ikävä ihminen, aloittaja vain kertoo asian omaan pussiinsa. Emme tiedä aloittajasta mitään. It takes two to tango.


    • Jatka matkaa

      Miks se sua vaivaa jos kerran on jo eks?

    • Mee eteenpäin

      Ota opiksesi ja mene eteenpäin.
      Älä katso taaksesi äläkä ole katkera.

    • söpötyttö

      Mieti vähän omaa tulevaisuuttasi ja sitä, miten teet itsestäsi paremman tyttöystävän tulevaa kumppaniasi varten. Ole vähän tasapainoisempi ja aikuisempi. On normaalia tuntea vihaa pettymyksen jälkeen, mutta aikuinen ihminen osaa käsitellä tunteensa ja jatkaa eteenpäin. Itse en haluaisi tapailla ihmistä, joka on kypsyydessään tollasella kostoasteella. Ikävää, et jouduit pettymään, mutta parhaiten sä itseäs autat keskittymällä omaan elämääs ja onnees.

    • äläsnyt

      Ajattele mitä hyvää hänessä oli ja mitä opit ihmisestä! Mitä kosto hyödyttäisi, saisit itsellesi vain vielä pahemman olon. MInkälaisen ihmisen kanssa haluaisit elämäsi jakaa, vastasiko tämä nainen sitä? Mitä sinä haluat?

    • juliaanan

      Ihmisestä opin sen, miten äärimmäisen itsekäs ja muita hyväksi käyttävä paska hän oli. Käytti muita vaan omiin tarpeisiinsa, enkä nyt tarkoita seksiä vaan kaikkea muuta. Kosto hyödyttää siinä suhteessa, että hän saisi kerrankin maistaa omaa lääkettään, mutta mitäpä tuollaiset narsistipaskat muiden tunteista mitään välittää. Toivottavasti sillä ihmisellä on mahdollisimman vittumainen ja paska elämä. Muuta hän ei ansaitse

      • lkjhoirutkrjht

        Tiedän fiiliksen millaista on olla parisuhteessa ihan oikean, ei kuvitellun, narsistin kanssa. Todella manipuloiva ja juuri niillä rajoilla etten voi osoittaa mitään, vaan aloin epäillä omaa mielenterveyttäni. Hän ei sortunut karkeuksiin, kuten väkivaltaan. Muiden silmissä aina mukava ihminen. Minun kanssani tarpeen mukaan aina esitti onnellista muiden edessä, mutta kahden kesken oli todella jäätävä ellei hänellä ollut jotain omia tarpeita, silloin hän soi minulle ystävällisyyttä. Yritin jättää hänet, mutta se ei onnistunut. Hänen kuului saada jättää minut. Minun onnekseni. Nyt olen viisaampi.


      • lkjirurhkht
        lkjhoirutkrjht kirjoitti:

        Tiedän fiiliksen millaista on olla parisuhteessa ihan oikean, ei kuvitellun, narsistin kanssa. Todella manipuloiva ja juuri niillä rajoilla etten voi osoittaa mitään, vaan aloin epäillä omaa mielenterveyttäni. Hän ei sortunut karkeuksiin, kuten väkivaltaan. Muiden silmissä aina mukava ihminen. Minun kanssani tarpeen mukaan aina esitti onnellista muiden edessä, mutta kahden kesken oli todella jäätävä ellei hänellä ollut jotain omia tarpeita, silloin hän soi minulle ystävällisyyttä. Yritin jättää hänet, mutta se ei onnistunut. Hänen kuului saada jättää minut. Minun onnekseni. Nyt olen viisaampi.

        P.S. Mutta ahdistus jäi pitkäksi aikaa. Vielä nykyäänkin tulee ahdistustila ainakin hetkellisesti jos törmään häneen jossakin. Kostonhalu tulee minulle usein vieläkin, koska haluaisin tehdä kaikille tiettäväksi miten hän kohteli minua epäoikeudenmukaisesti. Eniten suututtaa se, että hän vain mennä porskuttaa huolettomasti hymy huulillaan. Mutta itseni takia minun on päästettävä irti, jotta hän EI ENÄÄ hallitsisi minua.


      • aika auttaa
        lkjirurhkht kirjoitti:

        P.S. Mutta ahdistus jäi pitkäksi aikaa. Vielä nykyäänkin tulee ahdistustila ainakin hetkellisesti jos törmään häneen jossakin. Kostonhalu tulee minulle usein vieläkin, koska haluaisin tehdä kaikille tiettäväksi miten hän kohteli minua epäoikeudenmukaisesti. Eniten suututtaa se, että hän vain mennä porskuttaa huolettomasti hymy huulillaan. Mutta itseni takia minun on päästettävä irti, jotta hän EI ENÄÄ hallitsisi minua.

        Sama täällä. Ei kannata itse kuitenkaan katkeroitua, vaan päästää irti ja unohtaa. Itsekin ollut samanlaisen narsistin kanssa vähän aikaa suhteessa. Muiden edessä esitetään niin ihanaa ja mukavaa, mutta kahden kesken henkisesti erittäin julmaa, valehtelevaa pettäjää. Pettämisen laittaa toisen syyksi, leimaa, että mielenterveydessä on jotain vikaa ja kuvittelee vain, että hän pettää. Todella törkeää. Onneksi päästin irti=) Säälittää vaan kuinka muut joutuvat hänen valheiden ja henkisen alistamisen alle ja uhriksi. Mitä kaikkea valheita hän muille syöttää ja sinisilmäiset uskovat kaikki nämä valheet. Ei itsekään muista enää mistä on valehdellut ja mitä. Hänellä tarve saada valtaa ja alistaa toista ihmistä mieleisekseen, pettäminen ja valehteleminen hänen oikeus, suorastaan velvollisuus, muille sitä ei suoda. Häntä ei jätetä, hän jättää (ja pettää).

        Aika auttaa. Sitten kun on ihastunut itse uuteen ihmiseen, viimeistään silloin se hellittää. Kannattaa kuitenkin ottaa opiksi ja jatkaa elämää, mutta ei kuitenkaan katkeroitua.


      • jhkdjgoort
        aika auttaa kirjoitti:

        Sama täällä. Ei kannata itse kuitenkaan katkeroitua, vaan päästää irti ja unohtaa. Itsekin ollut samanlaisen narsistin kanssa vähän aikaa suhteessa. Muiden edessä esitetään niin ihanaa ja mukavaa, mutta kahden kesken henkisesti erittäin julmaa, valehtelevaa pettäjää. Pettämisen laittaa toisen syyksi, leimaa, että mielenterveydessä on jotain vikaa ja kuvittelee vain, että hän pettää. Todella törkeää. Onneksi päästin irti=) Säälittää vaan kuinka muut joutuvat hänen valheiden ja henkisen alistamisen alle ja uhriksi. Mitä kaikkea valheita hän muille syöttää ja sinisilmäiset uskovat kaikki nämä valheet. Ei itsekään muista enää mistä on valehdellut ja mitä. Hänellä tarve saada valtaa ja alistaa toista ihmistä mieleisekseen, pettäminen ja valehteleminen hänen oikeus, suorastaan velvollisuus, muille sitä ei suoda. Häntä ei jätetä, hän jättää (ja pettää).

        Aika auttaa. Sitten kun on ihastunut itse uuteen ihmiseen, viimeistään silloin se hellittää. Kannattaa kuitenkin ottaa opiksi ja jatkaa elämää, mutta ei kuitenkaan katkeroitua.

        Kiitti.


    • Rikki2

      Narsistin kanssa ei helppoa! Täällä kolme päivää sitten eronnut! Sydänsärkynyt mutta eteenpäin mennään =)

    • Shlaaölaca

      Samanlainen kokemus takana... Kuule, paras tapa kostaa on olla itse onnellinen ja iloinen! Mikään ei harmita häntä enempää kuin se, ettet jääkään itkemään hänen peräänsä tai ketkerana yritä 'kostaa'. (: Vaan jatkat elämääsi kuin et viis veisaisi, ja etsit jonkun kivan lesbotytyn itsellesi, josta pidät ja joka pitää sinusta, pidät hauskaa tämän kanssa. Narsistinen leikkilesboeksäsi, joka vain pelleili kanssasi, hänellä on selvästi ongelmia itsensä kanssa.

    • Äitiä ikävä?

      Kivalla lesbotytyllä tuskin on kivaa jos pidät hauskaa tämän kanssa...kostaaksesi : (

      • Shköölla

        En tarkoittanut että ottaa sen kivan lesbotytyn kostaakseen, vaan jatkaa elämäänsä.. Ja ehkä löytää jonkun uuden. Jolloim narsistista eksää kalvaa kun olet onnellinen. Haloo


    • skdfjLSDFJLJDFKL

      paras tapa kostaa on jättää kostamatta. älä ole itse niin typerä kuin exäsi!

    • perustiedot hanskaan

      Noin 0, 7-1% ihmisellä on narsismi. 50-75% näistä on todettu olevan miehiä.
      Siksi ihmetyttää kun yksi toisensa jälkeen on mukama kokenut narsistisen kumppanin.
      Rajatilapersoonallisuutta sairastavia on vajaa 1% ja heistä noin 75% on naisia.
      Suurempi todennäköisyys on siis, että olette seurustelleet rajatilapersoonallisuutta sairastavan kuin narsistin kanssa.....vaikka siltikin on se ihme, että yhdellä, asukasluvultaa pienen maan, keskustelupalstalla tuleei esille näin monta tapausta.

      • Ffrfrr

        Pienet piirit


      • perustiedot hanskaan
        Ffrfrr kirjoitti:

        Pienet piirit

        Voihan se niinkin olla. En halua kenenkään tuskaa väheksyä, mutta tuskin kukaan tässä ketjussa kirjoittanut on todellisen narsistin kanssa ollut, varsinkin jos se heidän tarkoittama narsisti on nainen, sen verran harvinaista se on.


    • Muutan pois!

      Jos tätä palstaa on uskominen, niin Suomessa on keskimääräistä enemmän narsistisia naisia ja lesboja.

    • Filmihylly

      Käänteinen Bareback Mountain.

    • paras kosto

      Paljasta tälle miehelle hänet.

    • Soinidatruegod

      Lähetä Soini perään

    • no tuota

      Kasva aikuiseksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1091
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      136
      979
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      305
      782
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      589
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe