Minua vainotaan (?)

hulluko jo?

Eli onko se jo hulluutta jos on koko ajan sellainen tunne että joku tarkkailee? Ihan jo ulos astuessani voin tuntea että ihmiset haluavat tehdä minulle kiusaa ja ovat aina katsomassa minua negatiiviseen sävyyn? Onko minulla vain huono itsetunto vai olenko jo menettämässä todellisuudentajuni? Pelkään myös yksin ollessani kotona että minua tarkkaillaan tai minut kuullaan tai jopa että tietokonettani tarkkaillaan. Pelkään kaikkia ihmisiä ja luulen heidän myös inhoavan tai pelkäävän omaa käytöstäni. Myös läheisiä olen epäillyt siitä että he jotenkin analysoivat käytöstäni ja leimaavat hulluksi.
En ole vielä etsinyt kameroita talostani :D Mutta joskus minusta tuntuu että jollain naapurilla on kamera ikkunassa ja se kuvaa mua kun olen vaikka pihalla. En sinäänsä usko siihen mutta se tunne on niin vahva että käyttäydyn sen mukaisesti eli pelkään ulkona olemista. Ylitulkitsen ihmisten eleitä ja sanoja ja mietin mitä he minusta ajattelevat. Näen myös joskus harhoja mutta ne ovat vain hetkellisiä kuviteltuja häivähdyksiä esimerkiksi ihmishahmoja ja muita varjoja. Uskon että ne liittyvät siihen että minulla on niin hyvä mielikuvitus.
Onko tämä outoa vai olenko vain liian epävarma itsestäni? Minulla on sukurasitteena skitsofrenia :(

69

5029

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voi olla

      joistain syistä ihmistä voidaan alkaa tarkkailemaan ja pelottelemaan, kuten toisinajattelusta. Ihminen leimataan "hulluksi" ettei kukaan kuuntelisi. Jopa lääkkeitä ollaan syöttämässä ja kiristetään toimeentulolla. Mitään vapautta ei ole olemassa niin kauan kun on riippuvainen rahasta, jos ei ole miljoonia varastossa.
      Ja jep, ihan ilman mitään syytäkään naapurit on usein sairaalloisen kiinnostuneita toisten elämistä, ehkä roskiksia myöten.

      • Totta puhut

        Tuo pitää paikkansa täsmällisesti. Vainoajat rikkovat evankelliumia (Matt. 5:22), joten he kuuluvat pakkohoitoon.


      • Hihukki

        "Vainoajat kuuluvat pakkohoitoon". Onko väärempää todistust kuultu aiemmin? Heitähän TE olette vainonneet, älä puhu äijä sitä kuuluisaa jaskaa....


      • YlivertainenToimittaja

        Ai te puhutte Ilta-Sanomien toimittajista. Jatkakaa.


      • Anonyymi

        Sanoma oy tekee tätä järjevien ihmisten kohdalla. Kommwnttiosiot heidän lehdissään täyttyvät lähes aina höyrypäiden meuhkaamisista ja järkevät viestit katoavat jännästi bittiavaruuteen.


      • Anonyymi

        Sanoma oy tekee tätä systemaattisesti.


      • Anonyymi

        Lopeta huumeiden vetäminen


    • umomp

      Mikäli on selittämätöntä vainoamisen ja seuraamisen tunnetta, niin se voi olla psykoosihäiriön ensioireita. Sanon tämän sen takia, että minun läheisellä alkoi psykoosisairaus juuri tuolla tavalla, että hän tunsi olevansa koko ajan valvottu ja vainottu. Lopulta hän kuvitteli, että häntä salakuunnellaan ja -kuvataan. Käsitys omasta identiteetistä alkoi hämärtyä, samoin käsitykset toisista ihmisistä hänen elämässään. Hänelle diagnosoitiin myöhemmin vakava psykoosihäiriö, joka on nyt kurissa lääkehoidon avulla.

    • aerhaerhr

      Olet kuin minä vuosi sitten. Mun diagnoosi on paranoidinen skitsofrenia. Sitä on aika vaikea hoitaa mutta voin sanoa että kaikki tämän tyyppiset luulot ovat harhaa. Luultavasti sinulle on tehty aikoinaan pahaa: kaverit kiusannut / puhunut paskaa sinusta seläntakana ja luultavasti puhutaan jossain määrin vieläkin. Minun neuvoni sinulle on: Hankkiudu eroon kaikista huonoista kavereista tai jopa läheisistä ja ala elämään uutta elämää. Tarkoitan siis että jätä ne kirjeitse tai rupea välttelemään niitä. Jossain vaiheessa ne luovuttaa kyllä. Vaikeaa se tulee olemaan mutta lopulta löydät oikeita kavereita.

      -Toivottavasti osuin oikeaan

    • Tuhkimo33

      Mun mielestä et ole hullu tai huomionhakuinen vaan uskon että kertomasi pitää täysin paikkaansa, sillä täällä on toinen kohtalotoveri. Itse ainakin huomaan milloin liikkeitäni seurataan, tai musta puhutaan alentavaan sävyyn tai mua jopa kuvataan ja sitten varmaan naureskellaan jälkeen päin että miten rumalta tai tyhmältä näytän/ kuulostan. Tätä harrastaa enimmäkseen nuoret alaikäiset, mutta koen aikuisväeltä tuijotusta sekä pahan puhumista selän takana ihmisten ilmoilla tai jopa omassa kodissani mikä ei tunnu kovin kivalta. Oletko kenties yksinäinen, kiusattu tai muuten jäänyt vaille hyväksyntää?? Itse olen kokenut näitä tunteita ihan lapsuudesta asti joten voisi olla hyvä jakaa omia kokemuksiaan ja tunteitaan kohtalotovereiden kanssa jos on mahdollista.

    • HänSEon

      Sinulle on vain alkanut paljastua TOTUUS; tästä läpipienestä "legolandiastamme"; meitä tarkkaillaan, ja valiettavasti ei aina vain hyvien toimesta, vaan myös humalaisten ja ulkoavaruuksien demonien toimesta. Luota asiasi Jumalalle, tiedät kuka Hän on, jos et tiedä, soita poliitikollesi, poliisille, kouluusi, työpäikallesi, mielisairaalaan tai seurakuntaasi. Tai paras ystäväsi on eräs, se KUULUISA henkilö.

      • Anonyymi

        lopeta dullan vetäminen välittömästi.


    • En.sii.ole.alalla

      Epävarmuus ja vaikka heikko itsetunto voi ottaa sitä muotoa, että alkaa olla epävarma toisten kanssa: ovatko muut pahantahtoisia, katsovatko arvostelleen jne. Myös nuorille (vielä kehittyville) tämä on ihan tuttua kauraa ja kuuluu kehitykseen.

      Mutta tuo sukuraisite (ja harhanomaiset näyt) varmaan olisi hyvä ottaa vakavasti. Olisiko hyvä hakea jotakin tukea ja apua? Oletko paljon yksi? Ihan uskaltautuminen ihmissuhteisiinkin voisi olla hyvä vastapaino näille paineille ja hyvät kokemukset ihmisten kanssa antaisi sitä uskoa ihmisissä olevaan hyvään ja hyväntahtoisuuteen.

    • tiedä.näistä

      Mulla on kanssa tunne, että tekemisiäni seuraillaan ja sanomisiani käytetään toistamalla "nauhaa". Kuulen myös ääniä, jotka usein ovat syyttäviä ja nimeäni hoetaan. Minua ei nykyään enää oikeastaan kiinnosta, tietääkö joku minusta kaiken, tätä on jatkunut jo pitkään. Psykoottisesta ja psykoosista on lääkäri puhunut, lääkkeitä napsin, mutta nuo äänet eivät lopu, jotka tekivät minusta kuin riivatun alkuun, nyttemmin koitan vain olla normaalisti, vaikka ääniä kuulenkin.

      • Anonyymi

        Nämä mustat ihmiset ovat useimmiten kiusaajan näyttämä heijasteita, naapurissa kerran näin sellaista tapahtuvan. En pelkää ennenkuin käsiksi käyvät. On sattunut paljon ilkeitä asioita, mut ei pelätä...... Ihmisen mielikuvitus saattaa tehdä kepposia, varsinkin ku ku pelkää kovasti........


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nämä mustat ihmiset ovat useimmiten kiusaajan näyttämä heijasteita, naapurissa kerran näin sellaista tapahtuvan. En pelkää ennenkuin käsiksi käyvät. On sattunut paljon ilkeitä asioita, mut ei pelätä...... Ihmisen mielikuvitus saattaa tehdä kepposia, varsinkin ku ku pelkää kovasti........

        Näetkö useinkin harhoja 🐇


    • ali-ihminen

      Nykyisin on teknologia niin kehittynyttä, etteikö toi kaikki olisi mahdollista. Tätä tekniikkaa vain käytetään kurjuuden luomiseen.

      • JumalaRankaiseeSyntisiä

        Ilta-Sanomat Iltalehti Hesari.


    • Apuaon

      Mene hoitoon ennenkuin on liian myohaista

      • Anonyymi

        Milloin. Sano kellonaika.


    • Hohhoijakkaa

      Mutta tiedostat tämän ettei sinua kukaan seuraa. Hullu ei tiedosta. Siinä on ero.

      • Anonyymi

        Isäs oli. Äitis on vieälkin


    • rtiairjia

      Nyt mulla on tunne, että mun musiikin kuuntelu aiheuttaa jollekin jotain, niin kun nyt ei voisi kuunnella musiikkia kotonaan, en huudata, aiemmin lauloin hiljaa omasta mielestäni.

    • apuuvaa

      Nyt mua niin kuin vainottaisiin tai oikeastaan on tunne, että kirjoitukseni paljastaa mut väärälle ihmiselle ja tietää musta kohta ihan liikaa, sillä minulla on historiassa tapahtunut kaikenlaista enkä niistä voi puhua. Mua alko pelottaa ihan kauheesti. Mulla terapia vasta ens viikolla ja sekään ei aina ymmärrä mistä mä puhun kun kyselee menneistä pyörittelee vaan päätään ja tuumaa huhhuh.

      • mahdollistakin

        Ihan hyvin on mahdollista mainitsemasi. Samoin vainoajat (stalkkaajat) aiheuttavat unettomuutta uhrilleen. CIA, FBI, Stasi, KGB jne. kokoomuksen ja SDP:n lisäksi ovat suunnitelleet gang stalkingin.

        Terapeutit salaavat vainoamisensa, sillä heillä on huono itsetunto ja huono omatunto.


    • kypsäsuominaapureihin

      Et välttämättä ole hullu. Minua kytätään sillä en ole parin naapurin suosikki ja he haukkuvat minua kaikille, siis ihan kaikille ja näin nämä uudet henkilöt ovat menetettyjä minun osaltani, koska he uskovat näitä eivätkä ajattele omilla avoillansa.

      Ilmeisesti sisäsiitoskansassa tällainen onnistuu ainakin näiden ihmisten osalta. Ehkä mamut tuovat uutta raikasta geenistöä meihin...

    • 3w5y

      Tuo vainoharhaisuus on tuttua. Se liittyy mielenterveyden ongelmiin ja se tuntuu aivan todelta, joten ihminen uskoo harhaisiin ajatuksiinsa. Mitään kikka kolmosta sen pois saamiseen ei välttämättä ole, mutta oletko kokeillut bentsoja? Auttaako ne edes hetkellisesti.

      Tarkoitan siis että sinun pitäisi saada jotain lääkettä joka poistaa tuon vainoharhaisuuden edes hetkeksi, jotta saat sen kokemuksen siitä että kukaan ei oikeasti vainoa vaan se on omaa pakonomaista ajatteluasi. Kun huomaat että tuo ahdistus ja vainotuksi tulemisen tunne voi olla joko on tai off, niin osaat ehkä asennoitua siihen paremmin.

    • Steffe1

      Jotain tollasta oli yli viis vuotta sitten ja näin jälkikäteen ajatellen ne tais olla skitsofrenian ensi oireita. Ajattelin itsekin että se saattoi johtua yksinäisyydestä että mielessä liikkuu vilkkaasti asioita vaikka ne olisi ns. irti arjesta asiaa et kuhan jotain mielessä liikkuu. Niin ajattelen välillä vieläkin että ajankulua tää on yksinäiselle ihmiselle. Ja,kuka sitä jaksaa kokoajan ajatella vaan vakavia asioita et nää kaikki tarkkailut ja muitten selän takana puhumiset pitää mut tavallaan elossa. Pysyyhän mieli virkeänä. Sit ku keskityn johonkin tärkeään asiaan niin saankin olla ihan rauhassa ja toteuttaa itseäni mut välillä on kuulemieni äänien aika,ikäänkuin pitämässä mut irti siitä mitä itse ajattelen.

    • Mielikuvituksen.vanki

      Tuttua. Päädyin tänne juuri lukemaan, koska tunnen samalla tavalla. Nuo ensimmäiset vastaukset tulivat selvästi ihmisiltä, ketkä eivät ole kokeneet samaa joka päiväistä helvettiä. En kyllä myöskään suosittelisi mitään rauhoittavia, ne saattavat olla hetkellinen helpoitus, mutta sen jälkeen oireet voivat vain pahentua. Olen nyt yrittänyt saada ajatuksia kokoon ja huomannut sen, että hetkellinen pois pääsy onnistuu parhaiten, kun pitää mielensä kiireellisenä (vaikkakin vahvat oireet väkisinkin puskevat välillä turruttaen mielen sekä aiheuttaen rankkaa unettomuutta sekä väsymystä). Oireita voi kuvailla, kuin tiedostaisi olevansa pakosta "The Trumanshow:n" päätähtenä vankina jossain perk*leen tosi-tv pilkka ohjelmassa. Samaan aikaan ajattelee tietysti, että miksi ihmeessä ihmiset haluaisivat seurata todella noloa typerystä.. Ehkä siitä jtn surkuhupaisaa komediaa pystyy vääntämään, mikä kohottaa perus Pekka Perälän omaa itsetuntoa ja luo siten hänen perus pa*kaan elämäänsä edes jtn arvoa. Kiusaajillahan on yleisesti myös demoneita aivoissaan piinaamassa, omaten siten huonon itsetunnon. Tätä maanpäällistä helvettiä ei silti haluaisi edes pahimmalle vihamiehellekkään! Todella karseaa tuntea olevansa jatkuvasti, 24/7, jonkun perus Pekka Perälän tuomaroinnin alaisena. Missään tai milloinkaan ei saa olla rauhassa ja yksityiselämän voi ajatella olevan kaukainen haave jossain paikassa, mitä ei ole olemassa. Toivotan todella paljon voimia teille kaikille, samassa hulluuden karusellissa pyöriville kanssamatkustajille. Yrittäkää pitää mielenne kiireisinä ja kovina tässä vaikeassa tilanteessa, pysyä mielellään täysin raittiina ja kuntoilukaan ei tee varmasti pahaa. Voimia väsymykseen ja se seinässä taikka katossa oleva pömpeli, jossa vilkkuu punainen valo.. Ei ole kamera, vaan ihan oikeasti palovaroitin. Jos haluatte helpoitusta pahimpiin tilanteisiin ja harhoihin, milloin ei kerta kaikkiaan pysty ajattelemaan muuta kuin että eläisi jossain syntymästä asti suoritettavassa sosiaalisessa kokeessa, pohtikaa kysymystä: kumpi olisikaan sairaampi? Noloa elämäänsä elävä tosi-tv pakko turhajulkkis vai tällaisen ennalta mainitun elämää jatkuvasti tarkkaileva ihminen? Ja luulen, että kysymyksen jälkeen on tervettä ajatella, ettei kukaan niin sairas voisi oikeasti olla (vaikka mielisairaudet ovat nykyään yllättävänkin yleisiä, joko niiden diagnoosien ja diagnosoinnin määrällisen kasvun vuoksi tai siksi koska ihmisten välinen aito kosketus on siirtymässä yhä enemmän sähköiseksi). Mutta niin, asiaan takaisin, ei kukaan voisi olla niin sairas, joten on helpompi ajatella ajattelevansa runsaalla mielikuvituksella kaikenlaista ihmeellistä harhaa.

      • Anonyymi

        Taitaa olla ap:n kirjoituksia!


    • nettisyntinen

      Yhteiskunnallisesta tavasta hallinnoimisen edistämiseksi näyttää tulleen uusmoderni sairaus, jos ne itse saisivat päättää. Kuvaan kuuluu vastuun välttämiseksi ryhtyä perustelemaan uusia yhteiskuntia. Em syistä ne eivät koskaan rakennukaan.

    • helpottaa

      Käännä asia ihan toisinpäin ja ajattele- ihanaa, joku on kiinnostunut vihdoinkin minusta.

    • googleta.gang.stalking

      Googleta "gang stalking", siinä toinen mahdollinen selitys kuin skitsofrenia.

      • FaktaaKehiinKiitos

        Ehkä jossain hyvin harvoissa tapauksissa. Todellisuudessahan tarvittaisiin oikeasti joku tosi hyvä syy että jotain nobodya oikeasti alettaisiin seuraamaan niin massiivisessa mittakaavassa kuin täällä kuvitellaan. Se että on eri mieltä asioista ei ole sellainen syy.

        Ylipäätään se että joku ehkä olisi teoriassa jotenkin mahdollista tai että olisi mahdollista teknisesti, ei tarkoita vielä että niin tosiaan olisi sinun tapauksessasi. Se että joku ehkä olisi mahdollista, ei myöskään ole todiste.

        Täällä usein todisteita ovat ne että "kyllähän minä erotan mikä on totta ja mikä ei", tai se että netissä lukee että on jossain joku mikroaaltotekniikka tai joku on tehnyt Youtube-videon. Mutta kun ei.

        Et erota mikä on totta ja mikä ei, jos se on oma pääsi joka ne kuvitelmat tekee. Sinulle ne ovat yhtä todellisia kuin muutkin asiat. Jos kuvittelet että vastaan tuleva ihmisjoukko on kadulla sinua kiusatakseen, niin silloin se on sinulle totta.

        Se että joku väittää Youtube-videolla tai jossain keskustelupalstalla samaa kuin mitä sinä olet kuvitellut, ei ole mikään todiste, jos siinä videolla tai keskustelussa ei ole jotain oikeita todisteita. Se että moni kuvittelee samankaltaisia juttuja ei vielä tarkoita että se olisi totta. Varsinkaan silloin, jos tyypit vielä buustaavat omia kuvitelmiaan muiden harhoilla ja alkavat "tunnistamaan" samoja asioita.


      • googleta.gang.stalking

        Minulla on todisteita, ja ne on varattu mahdollisia tulevia rikostutkintoja ja/tai oikeudenkäyntejä varten, ei ne ole jotain satunnaista nettikirjoittajaa varten. Viittaan tässä siis ylläolevan kirjoituksen nimimerkissä esitettyyn kehotukseen laittaa "faktaa kehiin". Suuri osa todisteista on sitä paitsi sellaisia, joita ei voi oikein netissä edes julkaista. Ja miksi pitäisi, vakavan ja törkeän rikoksen todistusaineistoa kuuluu ensisijaisesti käsitellä ihan muualla kuin netissä.


      • FaktaaKehiinKiitos

        Olen ihan samaa mieltä siitä että jos sinulla on ihan oikeita todisteita, niin silloin vainoamisesta kannattaa ilmoittaa viranomaisille ja esittää ne todisteet heille. Valitettavasti suurin osa täällä esitetyistä gang stalking -todisteita on laatua "näin kun Youtube-videolla joku kertoi ja epäilen samaa kohdallani". Sehän että epäilee jotain tai jonkun tyypin video sopii omiin luuloihin ei vielä ole todiste että siitä olisi kyse sinun kohdallasi. Jos on ihan oikeita todisteita, niin se on eri asia.

        Minä olen todellakin sitä mieltä, että jos on kyse ihan oikeasta vainoamisesta, niin ei muuta kuin tekijät vastuuseen. Se mistä en pidä on se että vahvistetaan vainoharhoja ehkä-mitä-jos -tyyppisillä ajatusleikeillä. Siitä harvemmin on hyötyä kenellekään. Lisää vain ahdistusta ja vainoharhaa. Olen nähnyt tarpeeksi monta esimerkkiä, jossa vainoharhaisuudesta kärsivä ihminen oikein imee itseensä kaikki mahdolliset salaliittoteoriat ja uskoo niihin ilman minkäänlaista lähdekritiikkiä. Olisi paljon hyödyllisempää ottaa selvää onko joku esim teknisesti oikeasti mahdollista kuin uskoa kaikki mitä jossain netissä on kirjoitettu.


      • Anonyymi
        FaktaaKehiinKiitos kirjoitti:

        Olen ihan samaa mieltä siitä että jos sinulla on ihan oikeita todisteita, niin silloin vainoamisesta kannattaa ilmoittaa viranomaisille ja esittää ne todisteet heille. Valitettavasti suurin osa täällä esitetyistä gang stalking -todisteita on laatua "näin kun Youtube-videolla joku kertoi ja epäilen samaa kohdallani". Sehän että epäilee jotain tai jonkun tyypin video sopii omiin luuloihin ei vielä ole todiste että siitä olisi kyse sinun kohdallasi. Jos on ihan oikeita todisteita, niin se on eri asia.

        Minä olen todellakin sitä mieltä, että jos on kyse ihan oikeasta vainoamisesta, niin ei muuta kuin tekijät vastuuseen. Se mistä en pidä on se että vahvistetaan vainoharhoja ehkä-mitä-jos -tyyppisillä ajatusleikeillä. Siitä harvemmin on hyötyä kenellekään. Lisää vain ahdistusta ja vainoharhaa. Olen nähnyt tarpeeksi monta esimerkkiä, jossa vainoharhaisuudesta kärsivä ihminen oikein imee itseensä kaikki mahdolliset salaliittoteoriat ja uskoo niihin ilman minkäänlaista lähdekritiikkiä. Olisi paljon hyödyllisempää ottaa selvää onko joku esim teknisesti oikeasti mahdollista kuin uskoa kaikki mitä jossain netissä on kirjoitettu.

        Suomessa on nykyään myös yhdistys, joka ajaa gang stalkingin uhrien asiaa:

        https://targetedindividualsfinland.wordpress.com


      • Anonyymi

    • innovaatioihme

      Vähän aikaa sitten tuli tv:stä dokumenteissa ainakin juttua "näkymättömyysviittaa" , ajatustenlukua ja netinkäyttöä ajatusten voimalla tutkivista tiedemiehistä. Jos tällaisia tutkitaan, on jo kehitetty ja tuotu julkisuuteen, niin mitäköhän salaisissa laboratorioissa kehitellään? Ihan seuraamalla netin tiedeuutisia ja television dokumentteja katsomalla nämä on minulle selvinnyt. Mediassa puhutaan paljon innovaatioiden parantavan tulevaisuudessa maailmaa, mutta mitä on ollut historia täynnä ainakin rahvaan osalta, kuin nälkää, sairautta ja sotia. Hankala uskoa tilanteen paranevan.

      • Anonyymi

        Kukaan ei pysty lukee toisen ajatuksia, vaik olis millainen kone, se on varmaa!


    • Anonyymi

      Yritä olla rauhassa/ rauhotu jos mahdollista
      mut mä näin kerran painajaista että joku musta hyypiö kuiski mulle ja lopuksi se sano että tapan sut 5 vuoden päästä, olin 11v vähä ylinyt 15v 6kk ja mulla on harhanäköjä todettu joskus pimeällä näen harhoja on tunne et mua piinaa/ vainoaa joku.
      Vielä vähän yli puolivuotta niin siitä painajaisesta on 5 vuotta
      oli semmonen pelottava kuiskaus ääni!

    • Anonyymi

      Leima on osa "tarkkailua", eli ihmiselle langetettua yhteiskunnan läpitunkemaa kontrollia, toisin sanoen irrationaalista yhteiskunnan mielisairautta ilmentävää sosiaalista vankilaa.

      Surullista, että "normaali" yhteiskunta ei ymmärrä että tämä sosiaalinen kontrolli on systemaattista "vainoa" josta vankilasta kontrolloitu ei pääse eroon, psykiatrian käänteisesti leimaten harjoittamansa vainon uhrinsa kannalta harhaksi sekä yhteiskunnallis-sosiaalisessa kontekstissa sairaudeksi. Sairasta.

    • Anonyymi

      kaikilla on kamera
      kännyssä

    • Anonyymi

      On sinulla ehkä jotain vialla. En osaa sanoa onko tuo vakavaa kun en tunne sinua. Kyllä rauhoittavaa lääkettä kun voisi kysyä. Ja lepoa mut ehkä voisit toki jutella jollekin noista asioista.

    • Anonyymi

      negatiivinen sävy riippuu henkilöin paineisenertsiasta
      ..
      jollet oo töissä kyl se iha normia on kokee et on pikkanen ryhmäpaines päällä hakia semmonen kaki-duuni jostakin
      ..
      kameraa työhö pakotteluu ei tarvi ku orvelli
      ..
      jännä, kuka ei kutsu unia harhoiks, vaiks sama paska tod näk, toises vaa simmud gine
      ..
      virkamiesmielikuvitus joutuu aina silloi tällöi koetukselle
      sekös ruskea-puoluetta risoo
      ne yrittee rikkoe väerit per puolue
      hehhe
      musta-puolue on kova nyk.ään
      valkoinen-puolue oli voimissaan segregaation aikaan
      työpuolue on gulda-buolue
      työtönpuolue on p*skan ruskea puolue
      työpuolueen miellestä
      kammerat voivat johdua myös tarveesta suojella ommaisuus
      josset oo töissä ne
      luulee edd
      ood riminaali
      maksimaali
      näin aina
      sori siitä
      lauantai dulee
      galja päivä

      • Anonyymi

        ramis-uskiksien miellestä kaki tuli liian terhakkaasti esiin viime viestsissä. Baf-hoittelen. Se on p*ska.


    • Anonyymi

      Ihmiset ovat niin itsekkäitä että ei niitä kiinnosta v*ttuakaan muiden asiat.

      • Anonyymi

        Erittäin monia kiinnostaa muiden elämä aivan sairaalloisesti, joskus niin sairaalloisesti, että he haluavat tarkkailla muita ihmisiä kodeissaan teknisten laitteiden avulla. Älä aliarvioi ihmisten sairaalloista uteliaisuutta. Ja googleta "gang stalking".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Erittäin monia kiinnostaa muiden elämä aivan sairaalloisesti, joskus niin sairaalloisesti, että he haluavat tarkkailla muita ihmisiä kodeissaan teknisten laitteiden avulla. Älä aliarvioi ihmisten sairaalloista uteliaisuutta. Ja googleta "gang stalking".

        Hohhoijaa. Sinä projisoit muihin ihmisiin omia kokemuksiasi. Se että sinua kiinnostaa sairaalloisesti muiden ihmisten asiat, ei tarkoita sitä että suurinta osaa kiinnostaisi. Mielisairauden oire se on sekin. Sellaiset kannattaa aina jättää omaan arvoonsa.
        Suurimpaa osaa ihmisiä kiinnostaa vain omat ja läheistensä asiat. Aika paskantärkeänä sinäkin itseäsi pidät.


    • Anonyymi

      oen pienetä pitäen ollut vainottu ja aliarvostettu

    • Anonyymi

      Sosiaalisiin fobioihin liittyy myös tietynlaista varpaillaanoloa muiden seurassa ja pelkoa siitä että sinua tuijotetaan tai seurataan ja haluaisit vain olla rauhassa.

      Mutta jos rupiaa luulemaan että edes sisällä et ole turvassa ja palovaroitin on kamera kera muidennkameroiden ulkona niin on jo astetta vakavampaa ja tod. näk. skitsofreniaan viittaavaa.

    • Anonyymi

      Ei siellä ulkona vainoa kuin "ARBEIT MACHT FREI" asenne. Luulet, että se edellinen luumuilustasi (tosi tai mielipide vain) ärhentelevä on siellä taas vastassa
      EK:n mikälie Häkämiehen mukaan ym. can a bi valmistua kin hehhe hauskuuttaa neologismi itseä suututtaa heikkolahjaisia

    • Anonyymi

      Vieressä 6 naisen vartaloa navasta alaspäin myy vaatteita

      Toisessa mainoksessa oikealla oli sisustushömppää

      Kyllä, joku vaikuttaa tarkkailevan kukkaron liikkeitä

    • Anonyymi

      Jos pyydät kiltisti, saat harrastaa seksiä kanssani.

    • Anonyymi

      Kuulostaa tutulle.

      Mä olen nyt pari-kolme viikkoa säpsynyt yläkerran asunnosta kuuluvia kolinoita, kun tunne että yläkerran naapuri kanta-astuu vain siksi ettei mun kämpässä ole hiljaista kuin huopatossutehtaassa lakon aikaan, vaan mm. tämä tietokoneen näppäimistökin pitää liikaa ääntä.
      Kaupan kassa ja ohikulkijat lukee mun ajatukset ja nauraa niille.

      Psyk. kontakti ei ole vielä reagoinut, vaikka olen yrittänyt kertoa sille pari viikkoa sitten jo että on oudohkoja tuntemuksia. Mä en tiedä mitä tää on ja mistä nämä tuntemukset tulee. Nyt ei vielä kyllä ole onneksi pitkään aikaan ollut tunnetta että tässä asunnossa olisi joku toinenkin, yksin kun asun. Sekin on koettu että on tunne etten ole yksin, sekin jätettiin reagoimatta, "hullun puheena" ja "huomionhakuisuutena". Välillä tuntuu kuin joku hipsuttaisi niskasta ihan höyhenen kevyesti. Ihan jees muuten, mutta kun edelleen, asun yksin.
      Läppäristä piti teipata webbikameran linssi piiloon. ihan vaan kun se on sen verran uusi laite, ettei siinä ole valoa joka ilmaisisi jos se kamera on päällä.

      Hiippailen omassa asunnossani kuin olisin varkaissa, etten aiheuta naapureille häiriötä. Ei vissiin ole ihan kaikki kunnossa, tätä tekstiä oikolukiessa vasta tajusin kuinka hullua tämä oma toiminta on. Vaihtoehdot toiminnan muuttamiselle on vaan pyöreä nolla.

      • Anonyymi

        Jos kerran on " hullun puheita ", niin eikö nimenomaan silloin psykiatrian puolen pitäisi siihen puuttua.
        Kukaanhan ei pysty lukemaan toisen ajatuksia, ei kaupan kassat, eikä ohikulkijat, kuten ei muutkaan.
        Tuollaista sanotaan vainoharhaisuudeksi, enkä tarkoita mitenkään pahalla, vaan että olisi tärkeetä saada apua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos kerran on " hullun puheita ", niin eikö nimenomaan silloin psykiatrian puolen pitäisi siihen puuttua.
        Kukaanhan ei pysty lukemaan toisen ajatuksia, ei kaupan kassat, eikä ohikulkijat, kuten ei muutkaan.
        Tuollaista sanotaan vainoharhaisuudeksi, enkä tarkoita mitenkään pahalla, vaan että olisi tärkeetä saada apua.

        Niin kai pitäisi puuttua. Mutta jos koko lafka tuntuu olevan pystyssä vain siksi että kaupunki ostaa palvelua kalliilla.

        Apu vois olla tarpeen, mutta täällä sitä saadakseen pitää joko olla yrittänyt nirhata jonkun ulkopuolisen tai itsensä, papras tietysti kun olisi onnistunut siinä. Se, että voi vähän huonosti ja on vähän hassuja oireita, ei riitä syyksi hoitoon pääsylle, yritetty on ja monta kertaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos kerran on " hullun puheita ", niin eikö nimenomaan silloin psykiatrian puolen pitäisi siihen puuttua.
        Kukaanhan ei pysty lukemaan toisen ajatuksia, ei kaupan kassat, eikä ohikulkijat, kuten ei muutkaan.
        Tuollaista sanotaan vainoharhaisuudeksi, enkä tarkoita mitenkään pahalla, vaan että olisi tärkeetä saada apua.

        Mene ihminen hakeen hoitoa ittelles!


      • Anonyymi

        Minä juon omaa pissaani.


    • Anonyymi

      Ettet vain olisi sinä, joka teet sitä pahaa toisille. Se on kyllä jotain sairautta sekin!

    • Anonyymi

      Varo sitä oravaa. Se suunnittelee terrori-iskua sun kotiin.

      Kaikki tulee olemaan yhtä sekasortoa.

    • Anonyymi

      Varo, se lintu hyökkä kohta savupiipusta ja nauhoittaa sun kaikki ajatukset

    • Anonyymi

      Sanoma toivoo että vedät pössyä vähän lisää

    • Anonyymi

      Sukurutsaus

    • Anonyymi

      Olen varma että kotoani varastetaan tavaroita. Lusikoita haarukoita veitsiä alusvaatteita paitoja housuja. Kaikjea atvokasta. Tänään laskin veitset haarukat ja lusikat koska olin varma että niitä puuttuu. Mutta kaikki oli tallella. Outoa. Jotain uutta vainoomisen muotoa ettei viedäkään tavaroita enää vaikka siltä vaikuttaa

    • Anonyymi

      nyt vittu koppuu toi saatanan rykimeinen

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      47
      3045
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      47
      2291
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      122
      1680
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      100
      1533
    5. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1067
    6. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      169
      934
    7. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      44
      891
    8. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      175
      846
    9. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      71
      791
    10. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      14
      754
    Aihe