Vaaka(n)+Neitsyt(m) mitään senssejä??

Hakoteillä

eli... ite oon vaaka ja tämä kyseinen herra on neitsyt... kysyisinkin voisiko juttu toimia,ja mitä neitsyt ajattelee yleensäkkin parisuhteistaan nim.om.vaa'an kanssa...? luin toisesta jutusta että neitsyet ei halua sitoutua,onko totta?
välillä näyttää vihreää ja välillä punaista...
mikä neuvoksi??? :/ oli vähän vaikeasti kysytty mutta koittakaas yrmäntää... :)

7

1051

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vaaka-akka

Minun entinen mieheni oli Neitsyt, itse olen Vaaka. Liittoa kesti 7 -vuotta. Mies kävi vieraissa.. liitto ei kestänyt. Mustasukkainen, ja omistava. Osasi olla todella ilkeäkin...

• naaka

Olen vaaka (37) ja mieheni neitsyt (38). Yhdessä 2-kymppisestä saakka ja hyvältä tuntuu edelleen! Alkuvuodet mieheni poti lievää sitoutumiskammoa (ei naimisiin, ei lapsia), mutta lempeällä odottelulla ja kypsyttelyllä parempaa isää kahdelle lapsellemme en voisi toivoa. Naimisissakin olemme olleet jo 7 vuotta. Aviopuolisona ei ehkä romanttisimmasta päästä, mutta rakastava, lojaali ja toiset huomioon ottava. Itse olen tyypillinen vaaka. Vedän meillä ne "suuret linjat" ja mieheni pääsee toteuttamaan itseään detaljien parissa, (kun minulla on jo uusia suunnitelmia). Kaikki tietysti pitkän liiton tuoman yhteisymmärryksen ja -työn merkeissä.

• vaaka-nainen
        naaka kirjoitti:

Olen vaaka (37) ja mieheni neitsyt (38). Yhdessä 2-kymppisestä saakka ja hyvältä tuntuu edelleen! Alkuvuodet mieheni poti lievää sitoutumiskammoa (ei naimisiin, ei lapsia), mutta lempeällä odottelulla ja kypsyttelyllä parempaa isää kahdelle lapsellemme en voisi toivoa. Naimisissakin olemme olleet jo 7 vuotta. Aviopuolisona ei ehkä romanttisimmasta päästä, mutta rakastava, lojaali ja toiset huomioon ottava. Itse olen tyypillinen vaaka. Vedän meillä ne "suuret linjat" ja mieheni pääsee toteuttamaan itseään detaljien parissa, (kun minulla on jo uusia suunnitelmia). Kaikki tietysti pitkän liiton tuoman yhteisymmärryksen ja -työn merkeissä.

Hei!

Me on seurusteltu yli yhdeksän vuotta ja koko ajan asuttu eri osoitteissa. Neitsyt mies ei siis kovin helposti sitoudu. Mutta viimeisen vuoden aikana on alkanut tapahtua. Minä aloin keväällä toimia ja koska tässä suhteessa ei tapahtunut mitään aloin antaa viestiä, että on niitä muitakin miehiä. Ja vaakahan on ikuinen flirttaijija. Kesällä olimme sitten erossa kaksi kuukautta ja olin varma, että emme enää koskaan ole yhdessä. Mutta toisin kävi. Neitsyeni joutui seinää vastaan ja oli mietittävä mitä elämältään haluaa. ja tämä mies muuttui ihan kokonaan. Nyt vietämme romattisia kynttiläiltoja ja hän laittaa minulle herkkuillallisia( ranskalaisia ja nakkeja), mutta yrittää tehdä kaikkensa jotta viihtyisin. On hän vieläkin vähän liian asiallinen, mutta koko ajan yrittää muuttua. Ja kaikkein kummallisinta hän on oppinut puhumaan ongelmistaan ja kertomaan tunteistaan.

• maikki

meill on nainen vaaka ja mies neitsyt.olemme olleet kohta 4 vuotta yhdess ja välil mennään kovin alamäkee ja välill on taas erittiän ihania aikoja yhdess,meill on myös lapsi

• aloittelija

Kuukauden olen ollut kimpassa vaakanaisen kanssa, ja tuntuu se toimivan. Kaikki lähti käyntiin kuin salaman iskusta. Ymmärrämme hyvin toisiamme. Vaaka on tosi huomaavainen ja aivan upea sängyssä, mutta vähän sellainen, ettei aina meinaa saada selville, mitä tämä sisimmässään ajattelee.

Luulisin, että vaaka arvostaa neitsyessä tämän suorasukaisuutta, itsevarmuutta, päättäväisyyttä ja järkevyyttä, tai sitten erikoista, mutta loistavaa huumoria =)

• Sande

Mulla ei toiminu... sillä oli toinen muija samaan aikaan ja jätti mut kuukausipäivänä...

• Kokemusta

Neitsyt mies pettää ja ilkeydessä on aivan omaa luokkaansa. Samalla hetkellä kun et ole enää vaikeasti tavoitelta haaste, muutut tiskirätiksi. Lisäksi neitsytmiehet taitaa olla sorry vaan pikkuisen tyhmiä. Johtuneeko ilkeys alemmuudentunteesta...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      1
      1576
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      96
      1504
    3. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1051
    4. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      202
      960
    5. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      124
      849
    6. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      2
      797
    7. Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?

Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks
      Haapavesi
      29
      760
    8. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      42
      751
    9. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      7
      724
    10. Nostetaanko nainen kissa pöydälle?

Ja selvitetään nämä tunteet?
      Ikävä
      60