Onko siinä vihja perä, että jos on silmälasit ja toisella on myös, kiinnostuu siitä ihmisestä helpommin?
Silmälaiseista.
15
302
Vastaukset
- No siis
ainakin lasisilmissä toi pätee.
- 7+4
Ei ole tullut tuollainen ikinä mieleen. Ei mulla ole toki lasejakaan. Voihan se niinkin olla, elämä on ihmeellistä.
Ei oo perää.
- Jämsän jätkä
Minulla ei ole (vielä), mutta ne ovat mun mielestä seksikkäitä, varsinkin sellaiset muovikehykset, jossa on tummanruskea tms. väri.
- piilarit silmissä
Mulla on piilolinssit ja hänellä on silmälasit. Ihastuin häneen heti ensisilmäyksellä ja hän on mielestäni komein tietämäni mies.
- silmälasikärmes
itellä on lasit, mutta ihailen paljassilmäisiä naisia,
- oppi ei mene ojaan.
Huonon itsetunnon omistava hakee yhtäläisyyttä samanlaisesta ei tarvitse olla silmälasit vaan muita ominaisuuksia myös.
- toisaalta..
eikö se kuitenkin voisi viittaa myös aika vahvaan itserakkauteen, jos ihastuu sellaiseen joka monin tavoin muistuttaa itseään.. ;D
- .. korjaus..
toisaalta.. kirjoitti:
eikö se kuitenkin voisi viittaa myös aika vahvaan itserakkauteen, jos ihastuu sellaiseen joka monin tavoin muistuttaa itseään.. ;D
... muistuttaa itseä.
=D
- 18+4
No kyllä itse tykästyin yhteen miehen vielä enemmän kun sain tietää että hänellä on lasit kuten minullakin.
Kai se jotenkin tasottaa? - lottamari<3
Olen aina pitänyt ja ihastunut sellaisiin miehiin joilla on silmälasit, enkä tiedä miksi. Silti en ole koskaan seurustellut sellaisen kanssa, jolla on lasit ja päätynyt aina silmälasittomiin tyyppeihin :)
- vähän huopaa jasouta
Siis ihastut silmälasillisiin miehiin ,mutta et seurustele silmälasillisen miestenkanssa vaan silmälasittomienkanssa.
Mitä tunteita sulla sitten on silmälasittomia kohtaan?- lottamari<3
En ole koskaan saanut niitä silmälasisia miehiä, ovat olleet liian komeita, varattuja tai niin eliittiä, että ei mitään mahkua heidän suhteen :D
Kerran rakastuin yhteen jolla oli silmälasit ja olin ihan myyty, mutta hän oli naimisissa ystäväni kanssa ja minun piti pitää matalaa profiilia. Tämä mies oli myös ihastunut minuun ja olisi luultavasti ollut vietävissä, mutta moraalini ei antanut periksi ja oli vaan laitettava tunteet sivuun. Nykyään ollaan hyviä ystäviä, mutta vieläkin nuo rillit tekevät minuun vaikutuksen, mutta en enää haikaile hänen peräänsä..ollut ja mennyt ja olen onnellinen ystäväni ja tämän miehen liitosta, että ovat yhdessä ja rakastavat toisiaan...niin sen kuuluu mennä.
On täytynyt tyytyä simälasittomiin :)) - tääl vaan ikävöit
lottamari<3 kirjoitti:
En ole koskaan saanut niitä silmälasisia miehiä, ovat olleet liian komeita, varattuja tai niin eliittiä, että ei mitään mahkua heidän suhteen :D
Kerran rakastuin yhteen jolla oli silmälasit ja olin ihan myyty, mutta hän oli naimisissa ystäväni kanssa ja minun piti pitää matalaa profiilia. Tämä mies oli myös ihastunut minuun ja olisi luultavasti ollut vietävissä, mutta moraalini ei antanut periksi ja oli vaan laitettava tunteet sivuun. Nykyään ollaan hyviä ystäviä, mutta vieläkin nuo rillit tekevät minuun vaikutuksen, mutta en enää haikaile hänen peräänsä..ollut ja mennyt ja olen onnellinen ystäväni ja tämän miehen liitosta, että ovat yhdessä ja rakastavat toisiaan...niin sen kuuluu mennä.
On täytynyt tyytyä simälasittomiin :))eihän sulla ole minkäänlaista miestä.
- lottamari<3
tääl vaan ikävöit kirjoitti:
eihän sulla ole minkäänlaista miestä.
Kappas vain, niinpäs ei olekaan. Ihan turhaa ikävöidä ei minkäälaista miestä täällä, höh.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873237
- 622947
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322465- 802283
- 742199
- 952026
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361693- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450