Morsdag

mamma13

Hej på er mammor! Jag är en mamma som också gärna skulle vilja bli uppvaktad på Morsdag. Men min dotter bryr sig inte om mig! Ni mammor som har barn skall vara lyckliga över detta! Jag har inte fått uppleva nån morsdag alls-men livet går vidare efter skilsmässan också fast det är mycket svårt! Är alltid bitter och mår dåligt då det är morsdag, eller namnsdagar-födelsedagar! Det känns på samma vis som om jag gjort /abort eller skulle ha adoptera min dotter bort/. Så mammor var nöjda med era barn. Tack för ordet!

4

55

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tant gredelin

      Ivilken ålder är din dotter ?Är hon bitter för skilsmässan,tycker att det var ditt fel kanske ?Jag förstår att det känns bittert när ALLA andra blir firade,men det är säkert att du inte är den enda mamman som har det så illa.Ibland bara fungerar det inte,du har säkert gjort ditt bästa för att vara en bra mamma,mera kan man inte göra.Jag skickar många varma tankar och kramar åt dig på morsdagen.

      • mamma13

        Hej! Tack för många vackra tankar och kramar det gjorde mig lite bättre till mods. min dotter är 17år. Nejdå jag är inte den ända mamman som har det så här. Men jag önskar att ingen skall behöva uppleva nåt sånt. Hon har en styvmamma som hon uppvaktar gör /plättar till firar henne. Önskar dig en trevlig dag och morsdag!


      • tant gredelin
        mamma13 kirjoitti:

        Hej! Tack för många vackra tankar och kramar det gjorde mig lite bättre till mods. min dotter är 17år. Nejdå jag är inte den ända mamman som har det så här. Men jag önskar att ingen skall behöva uppleva nåt sånt. Hon har en styvmamma som hon uppvaktar gör /plättar till firar henne. Önskar dig en trevlig dag och morsdag!

        Det blir kanske bättre när hon blir äldre,flickor i den åldern är jättbesvärliga.Jag har två flickor och ibland skulle jag gärna ha lånat ut dem åt någon.Med min son var det mycket ,mycket lättare.Försök vänta och se även om det känns svårt.Med min erfarenhet som mamma och mormor (tre barnbarn )så vågar jag nästan lova att hon kommer tillbaka .Unna dig själv något roligt idag och tro på att du är bra som du är.Tack för vackra ord.


    • mamma13

      Hej! Hon brås mycket på sin pappa- tiden visar om hon tänker och vill ha kontakt med mig, kanske hon kommer på andra tankar som vuxen vem vet. Jag har ingen kontakt med henne-hon vill alltså inte ens prata med mig i mobiltelefonen,eller nåt annat. Men underhållet vill hon nog ha. du får känna dig lycklig som mamma och mormor. Hon har en poijkvän som hon älskar och han betyder väldigt mycket för henne. Jag skall gå ut i naturen och vandra, där glömmer man alla bekymmer och mår bra. Varsågod.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mites meillä nainen tämä yhteys

      Onko se yhteistä se kokemus siitä, että tunnemme syvästi toisemme? Tunnemme vetoa ja sielunyhteyttä, jotain kuin toisest
      Ikävä
      68
      1354
    2. Miltä kaivattusi näyttää

      Kehtaako esitellä kenellekään? 🤣🙆‍♂️
      Ikävä
      54
      1042
    3. Se viime kohtaaminen

      Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
      Ikävä
      52
      889
    4. Olen lihonut vähän

      Sekin nolottaa. Onneksi ei nähdä ihan heti. Ehdin palata ennalleni.
      Ikävä
      97
      828
    5. Taidan olla ihan sairas

      Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
      Ikävä
      84
      784
    6. Ihan rakentavassa mielessä

      Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
      Ikävä
      58
      780
    7. Toivoisin niin

      Että edes kerran heräisin vierestäsi uuteen aamuun.. 💔
      Ikävä
      41
      690
    8. Tiedät, että ottaisin yhteyttä heti

      Ja ihan kevyesti, jos vain tietäisin, että se on toivottua. Miehelle naiselta.
      Ikävä
      32
      690
    9. Miksi, siis miksi haluat kirjoitella minun kanssa?

      En vain oikeen ymmärrä. Onko sulla tylsää, vai mikä homma?
      Ikävä
      56
      673
    10. Mitä haluaisit sanoa

      Minulle? Tiedän että aikaa on kulunut mutta ihan mielenkiinnosta, kuitenkin kutkuttelit mun sisintä. T. V
      Ikävä
      42
      645
    Aihe