Morsdag

mamma13

Hej på er mammor! Jag är en mamma som också gärna skulle vilja bli uppvaktad på Morsdag. Men min dotter bryr sig inte om mig! Ni mammor som har barn skall vara lyckliga över detta! Jag har inte fått uppleva nån morsdag alls-men livet går vidare efter skilsmässan också fast det är mycket svårt! Är alltid bitter och mår dåligt då det är morsdag, eller namnsdagar-födelsedagar! Det känns på samma vis som om jag gjort /abort eller skulle ha adoptera min dotter bort/. Så mammor var nöjda med era barn. Tack för ordet!

4

120

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tant gredelin

Ivilken ålder är din dotter ?Är hon bitter för skilsmässan,tycker att det var ditt fel kanske ?Jag förstår att det känns bittert när ALLA andra blir firade,men det är säkert att du inte är den enda mamman som har det så illa.Ibland bara fungerar det inte,du har säkert gjort ditt bästa för att vara en bra mamma,mera kan man inte göra.Jag skickar många varma tankar och kramar åt dig på morsdagen.

• mamma13

Hej! Tack för många vackra tankar och kramar det gjorde mig lite bättre till mods. min dotter är 17år. Nejdå jag är inte den ända mamman som har det så här. Men jag önskar att ingen skall behöva uppleva nåt sånt. Hon har en styvmamma som hon uppvaktar gör /plättar till firar henne. Önskar dig en trevlig dag och morsdag!

• tant gredelin
        mamma13 kirjoitti:

Hej! Tack för många vackra tankar och kramar det gjorde mig lite bättre till mods. min dotter är 17år. Nejdå jag är inte den ända mamman som har det så här. Men jag önskar att ingen skall behöva uppleva nåt sånt. Hon har en styvmamma som hon uppvaktar gör /plättar till firar henne. Önskar dig en trevlig dag och morsdag!

Det blir kanske bättre när hon blir äldre,flickor i den åldern är jättbesvärliga.Jag har två flickor och ibland skulle jag gärna ha lånat ut dem åt någon.Med min son var det mycket ,mycket lättare.Försök vänta och se även om det känns svårt.Med min erfarenhet som mamma och mormor (tre barnbarn )så vågar jag nästan lova att hon kommer tillbaka .Unna dig själv något roligt idag och tro på att du är bra som du är.Tack för vackra ord.

• mamma13

Hej! Hon brås mycket på sin pappa- tiden visar om hon tänker och vill ha kontakt med mig, kanske hon kommer på andra tankar som vuxen vem vet. Jag har ingen kontakt med henne-hon vill alltså inte ens prata med mig i mobiltelefonen,eller nåt annat. Men underhållet vill hon nog ha. du får känna dig lycklig som mamma och mormor. Hon har en poijkvän som hon älskar och han betyder väldigt mycket för henne. Jag skall gå ut i naturen och vandra, där glömmer man alla bekymmer och mår bra. Varsågod.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliin

Yli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset
      Maailman menoa
      126
      10832
    2. Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021

vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti
      Maailman menoa
      109
      6186
    3. Kannattaako suomalaisen duunarin enää äänestää vasemmistopuolueita

sillä eivät ne tunnu kovasti ajavan suomi-duunarin etuja. Jos katsotaan Vasemmistoliittoa, niin sehän on ihan feministi
      Maailman menoa
      163
      5517
    4. Jaaha, sitä on vasemmistoryhmä käynyt häiriköimässä Purran kodin vieressä

On näköjään iso lakana levitetty puiden väliin, jossa lukee mm. "Haista vi*** Riikka Purra". Tunkekaa leikkaukset pers..
      Maailman menoa
      55
      5376
    5. Enää viisi yötä Sannan kirjaan

Ihan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut
      Maailman menoa
      70
      4329
    6. Professori: Maahanmuuttajien rikollisuutta hyssytellään - hävytöntä

Kriminologi Jukka Savolaisen mukaan ikä ja vaikeat olosuhteet eivät riitä selitykseksi. – Tutkitun tiedon valossa sanoi
      Maailman menoa
      116
      4255
    7. Mistä kummasta voi johtua se, että vasemmistolaiset usein häpeää itseään

voiko se johtua esim. köyhyydestä? Ja tästä on siis ihan suomalainen tutkimus olemassa. "Suomalainen tutkimus osoittaa
      Maailman menoa
      24
      3797
    8. Sanna-kulttilaiset hehkuttaa edelleen Marinia, vaikka esim. Sote oli susi jo syntyessään

mutta kulttilaiset eivät ole järjen jättiläisiä, ja sanoihin Lasse Lehtinenkin, että Suomessa on pohjoismaiden tyhmimmät
      Maailman menoa
      51
      3791
    9. Marin teki sen mihin muut eivät pystyneet, vei susi-Soten maaliin

ja sitten hävittyjen vaalien jälkeen lähtikin vastuuta pakoon...... "Professori: sote-uudistus on täysi susi. Sosiaali
      Maailman menoa
      13
      3476
    10. IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!

"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k
      Maailman menoa
      78
      3062
    Aihe