Tapsa antoi pakit

OK.

7

248

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Typerä palsta.

      Tapsuliini EI KOSKAAN ole onnistunut yhtään missään. Varsinainen uutinen olisi jos tuo primadonnien primadonna onnistuisi muussa kuin paskomaan housunsa.

      • Lorujaje

        yperää solvaamista. Kateusko kalvaa vai jonkinsortin kauna ja katkeruus kun noin ilkeämielisesti ja tylysti kirjoitat ?Tapsa on ammattitaitoinen, lahjakas ja hieno laulaja ja taiteilija. Hän on onnistunut luomaan upeaa ja pitkää uraa musiikin parissa.


      • Jo on taiteilija!?!?
        Lorujaje kirjoitti:

        yperää solvaamista. Kateusko kalvaa vai jonkinsortin kauna ja katkeruus kun noin ilkeämielisesti ja tylysti kirjoitat ?Tapsa on ammattitaitoinen, lahjakas ja hieno laulaja ja taiteilija. Hän on onnistunut luomaan upeaa ja pitkää uraa musiikin parissa.

        Se, että tuo on "onnistunut luomaan pitkän uran" kertoo enemmän tuon faneista kuin siitä. Niin totaalisen lahjatonta ja epämusikaalista porukkaa ei ole kuin tuon yhden fanikunnassa. Siis voiko joku ihan oikeasti tykätä tuon yhden ns. musiikista, mikä muistuttaa enemmän vinkumista kuin mitään muuta, olematta vähän niinkuin vajaa yläpäästään?????????


      • Jo on taiteilija!?!? kirjoitti:

        Se, että tuo on "onnistunut luomaan pitkän uran" kertoo enemmän tuon faneista kuin siitä. Niin totaalisen lahjatonta ja epämusikaalista porukkaa ei ole kuin tuon yhden fanikunnassa. Siis voiko joku ihan oikeasti tykätä tuon yhden ns. musiikista, mikä muistuttaa enemmän vinkumista kuin mitään muuta, olematta vähän niinkuin vajaa yläpäästään?????????

        Painu sä pölvästikustaa kaakattamaan sinne balettikouluus niitten muiden kaltaistes primadonnien pariin vaan. Tapsa on huippuhyvä . On upeeta laulääntä ja- osaamista ! Ja persoona on rohkee, aito, omaperäinen ja karismaattinen.


      • OK.

        Ei tarvitte tulla tänne antipatioitaan purkamaan. Tapsa on saanut paljon hyvää aikaiseksi musarintamalla ainaskin. Kuten hyviä biisejä, upeita, elämyksellisiä keikkoja ja konsertteja, ikimuistoisia tulkintoja... ja lisää on tulossa !

        Kun paljon tekee kaikkea ja monipuolisesti montaa eri lajia, niin tietysti joskus tulee myös niitä ohilyöntejä, yliampumisia, vääriä valintoja ja vähemmän onnistuneita tekeleitäkin, mutta pääasiassa Tapsa on työssään laulajana onnistunut hienosti ja mallikkaasti.


      • Lehmäliini
        Justiinax kirjoitti:

        Painu sä pölvästikustaa kaakattamaan sinne balettikouluus niitten muiden kaltaistes primadonnien pariin vaan. Tapsa on huippuhyvä . On upeeta laulääntä ja- osaamista ! Ja persoona on rohkee, aito, omaperäinen ja karismaattinen.

        "Ammuu, ammuu..." Lehmät sanovat "ammuu"... Hyvää huomenta ikineiti Justiinax. Olet sitten taas pitkästä aikaan herännyt!?


    • rakkaussuhteet

      miehiin????

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1278
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      924
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      95
      922
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      24
      869
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      289
      766
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      646
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      131
      568
    Aihe