Kannattaa jokatapauksessa kertoa ihastukselle

Itsestään selvää kylläki

Vaikka vastatunteita ei tulisi,niin on tutkimuksilla huomattu,että jos henkilö ilmaisee kiinnostuksensa toiselle, ihastunut näyttää ihastuksen kohteen silmissä heti kiinnostavammalta(huom. yleensä).
Itsessään selvä asiahan tää oli,mutta kertokaa ihmeessä tunteistanne, tsänssinne paranevat ;)

5

270

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Youmaan

      Näinhän se on, yleensä kun kertoo ihastumisestaan niin voi olla että toinen jää miettimään asiaa, jonka jälkeen huomaakin että on kiinnostunut henkilöstä vaikkei aluksia ollutkaan.

    • lifemocker

      yleensä ne elämässä tekemättömät asiat harmittaa enemmän kuin ne tehdyt (vaikka ei kaikki onnistuisikaan)

    • 15-tyttö-

      elämä on lyhyt. jos aina jättää kertomatta, niin vanhana sitä sitte jossittelee. mitä jos joku olisikin tykännyt takaisin? mitä jos joku niistä olisi ollut se oikea?

      itse olen pyrkinyt mahd. usein kertomaan. ei siinä menetä mitään, ellei jätkä/tyttö ole täydellinen kusipää

      • Lune Noire

        Se mahdolline kusipäisyys siinä pelottaaki... Ja ku ei se mun mielest toimi ihan nii et mennää vaa kysyy et "hei alax olee?" Olis kiva tutustua muuhunki ku ulkokuoreen.

        Ja ku ette työ naiset välitä miun puheseurasta D:
        (Ei ainaskaa ne keille oon puhunu... Yks kaveri mut oon melko varma et haluun pitää sen vaa kaverina (kyllä jätkätki friendzonaa :D(sulut sulkujen sisässä jonka sisällä sulut, btw) ja sit jos haluiski viedä pitemmälle... Mitä jos ei se tyttö halua susta kaveria enempää? Pelkäis et se ottaa etäisyyttä)


    • antakaa mahdollisuus

      Pliis älkää aina liikkuko 5 tytön porukoissa. Aivan mahdotonta esim mun yrittää änkyttää jotain kun monta tyttöä kyylää. Ja sitä oikeaa hetkeä ootellessa onkin sitten yhtäkkiä kesäloma. =(

      Ja vaikkei se ihastuksen kohde oliskaan inhottava niin aina semmosessa porukassa on joku joka alkaa juoruamaan ja nauramaan. Jossei muuten niin siksi kun ovat itte sinkkuja ja ärsyttää. =(

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      149
      1476
    2. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1225
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      176
      976
    4. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      30
      925
    5. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      178
      832
    6. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      56
      785
    7. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      41
      766
    8. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      54
      753
    9. Ymmärräthän, että sun katkeruus ajaa mut pois

      Sä olet niin itseriittoinen, ettet edes tajua mitä myrkkyä suollat ympärillesi. Olet harhaisessa päässäsi kuvittellut et
      Ikävä
      37
      656
    10. Upea nainen

      Olet upea nainen. Sinulle
      Ikävä
      31
      622
    Aihe