Olen siis tehnyt taulukon jossa kolme laatikkoa ja taulukko alkaa näin:
Ei siis ole määritelty mitään muita reunan ominaisuuksia. Taulukko näkyy niin, että siinä on ikäänkuin yksi iso lattikko ja sen sisällä kolme pientä tisistaan erillään ja reunaviivan värinä kaikkialla yllämainittu. Ongelma on se, että haluaisin määrittää reunaviivojen väliin jävän alueen värin, eli vaihtaa sitä väriä eriksi kuin tausta.
Jos siis pistän bgcolor niin silloinhan vain itse laatikot värittyvät, mutta kyse on nyt niiden reunaviivojen välisestä alueesta. Kuitenkin niin, että reunaviivat pysyvät erivärisinä.
Jos joku nyt tajusi mitään niin kiva.
Taulukon reuna
2
262
Vastaukset
- minä
Mikäli tajusin yhtään laita taulukon taustaväriksi jotain ja solujen taustaväriksi sitten jotain muuta. Toisaalta tuolta jokaiselle solulle erikseen kirjoittelemiselta välttyy jos käyttää CSS:sää
Esimerkki:
/*taulukon jonka id on "testi" tyylit*/
table#testi {
border: medium solid;
border-color: green;
background-color: blue;
}
table#testi td {
/*taulukon jonka id on "testi" solujen tyylit*/
border: medium solid;
border-color: yellow;
background-color: red;
padding: 10px;
}
joo joo
sdfsdf
joo joo
sdfsdf- kiitos
Nyt siis onnistui! KIITOS!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi564556Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal884262- 713718
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak963647Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1172687- 352488
- 372382
- 242369
- 382359
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k232234