Hotellissa majoittuneilta kysyn.
Paljonko maksaa huoneessa oleva tallelokero/ viikko?
Saako parvekkeella tupakoida? Voiko hotellihuoneeseen viedä omia juomia?
Kuuluuko minibaarin sisältö all-inclusive hintaan?
Ovatko haman, spa ja wellness-palvelut hintansa arvoisia?
All-inclusive palvelut? Yleistä hotellista, huoneet jne?
Kiitos vastauksista.
Romance hotelli, Marmaris
sissi671
4
274
Vastaukset
- sissi671
Nostin ylös, jos joku vaivautuisi vastaamaan kysymyksiini.
- sissi4
Eikö kukaan ole majoittunut kyseisessä hotellissa?
- sissi4
Kysyn vielä, kuuluuko rantabaarin palvelut all-inclusive hintaan?
- kevät13
asuin naapurissa,sauna eli hamam oli mahtava eli hintansa väärti!oli oikea,suosittelen sen osalta ja myös iltaisin soittavan bändin bändäri olen.ihanaa soft rock&roll yössä.jos olis vara ,ehdottomasti tämä hotelli"!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2324431Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii752874- 472403
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua431697- 781389
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘821164PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137919- 64860
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86854Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53832