karting forum

kartingkuski

kartingille olisi kanssa syytä avata oma keskustelu koska laji on kovin susittu ja nyttenkin näkyi tällä moottoriurheiluosastolla kaksi viimeisintä viestiä käsitelevän (mikroautoilua, eli) kartingia. hienoa että loistavan lajin suosio kasvaa. ja kun saisi oman forumin niin kyselijät saisivat paremmin vastauksia kun alan asiantuntijat löytäisivät paremmin aloittelijat ja pääsisivät opastamaan

15

2543

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiinnostunut

loistavaa =)

• Dohc

kannatetaan

• 27 fossiili
        Dohc kirjoitti:

kannatetaan

mukana ollaan

• toinen kartingkuski
        27 fossiili kirjoitti:

mukana ollaan

Ihan samaa mieltä. Saatais lisää porukkaa mukaan tähän harrastukseen.

• tuetaan
        toinen kartingkuski kirjoitti:

Ihan samaa mieltä. Saatais lisää porukkaa mukaan tähän harrastukseen.

tällainen tosiaan pitäisis saada. oikeampi nimi on tämä karting, koska mikroauto on vanhahtava amatöörimäinen nimitys joka ei anna oikeaa kuvaa lajin nykytilasta. päivän tietoisku: FIAlla on 3 sarjaa joilla on MM arvo, F1, Ralli ja Karting, tästä saa tehdä päätelmiä ja miettiä että onko turhalaji. vastaus ehdotus; ei ole.

• Jani
        tuetaan kirjoitti:

tällainen tosiaan pitäisis saada. oikeampi nimi on tämä karting, koska mikroauto on vanhahtava amatöörimäinen nimitys joka ei anna oikeaa kuvaa lajin nykytilasta. päivän tietoisku: FIAlla on 3 sarjaa joilla on MM arvo, F1, Ralli ja Karting, tästä saa tehdä päätelmiä ja miettiä että onko turhalaji. vastaus ehdotus; ei ole.

Kannatetaan!!!

• Jani
        tuetaan kirjoitti:

FIA lla on kaksi sarjaa joilla oli MM-arvo (Formula 1 ja Ralli) kartingin "Formula Super A" luokalla oli MM-arvo 2001-2002

• formula A
        Jani kirjoitti:

FIA lla on kaksi sarjaa joilla oli MM-arvo (Formula 1 ja Ralli) kartingin "Formula Super A" luokalla oli MM-arvo 2001-2002

tai siis kolme lajia joilla on mm. kartingissa ajetaan fa luokassa mm kilpailu, ei tällä hetkellä sarjaa. formula aassa ajetaan em sarja ja kauden lopuksi ajetaan finaalikisassa maailman mestaruudesta.

• karting harrastaja

olet oikeassa :) olen harrastanut kartingia jo 9 vuotta ja olen melkein aina ollut radallamme harrastajista ykkönen esim tänä vuonna oma auto poitäisi vielä ostaa ja pääsis kunnolla kilpailemaan!!

• foorumi

• ...

Timpan kartting sivuilla on ollut.Mutta keskustelu kuumeni hieman liikaa ja foorumi lopetettiin...

• toinen kartingkuski

Se Timpan sivuilla ollut foorumi keräsi lähinnä kaikki kartingia jo harrastaneet. Sinne harva aloittelija eksyi. Jos tänne saataisi karting foorumi, niin se olisi helposti kaikkien löydettävissä ja näin saataisi uusia ihmisiä mukaan lajiin.

• SportFreak

kannatetaan!!

• SportFreak

pyynnön uudelle foorumille, ylläpitäjille.

• jessehutanen

onko kenelläkään tietoa missä olisi myynnissä 120 karting auto ninar" ku en löytäny mitää harrastan ajoa vihdin radalla

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      281
      2926
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      57
      2326
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      2007
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      115
      1733
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      112
      1681
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1375
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1317
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1253
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      58
      1232
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      77
      1181
    Aihe