Rumin?

Papu

Kun ajattelet vastenmielisimmän näköistä ihmistä jonka tiedät, mikä on hänen horoskooppinsa? Mikä tekee hänestä "ruman"? Se ei tietenkään tarkoita että kaikki sen merkin edustajat olisivat rumia joten älkää alkako kiistelemään. Tämä on hupia!

19

4566

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pala

Jep. Naurattaa jo nyt ihan saatanasti. Pakkoko tällaisia provokatiivisia viestejä on laittaa tulemaan, kun lopputuloksen tietää jo ennalta. Huolimatta siitä, miten paljon alleviivaat, ettei kyselyn ole tarkoitus olla yleispätevä (jos ei, miksi kysyä? Ihmiset kun ovat erilaisia, horoskoopeistaan riippumatta.)

• leijona

neitsyt ja kalat

• Kala
        leijona kirjoitti:

neitsyt ja kalat

Minustakin kalat ovat usein rumia, varsinkin jos ihraa on kertynyt ja kaksoisleuka. Itselläni on jälkimmäinen, vaikka olen hoikka! (Vrt. männävuoden missi.)

Neitsyissä taitaa olla monia kaunokaisiakin, mutta jotkut ovat toivottoman kuivakkaan näköisiä. Jotkut kaksoset eivät oikein miellytä...

Vesimerkit pallinaamoja, tulimerkit kopean näköisiä, ilmamerkit kiukkuisen oloisia, maamerkit kuivahtaneita. Aamen.

• blaaah
        leijona kirjoitti:

neitsyt ja kalat

hohhoijjaa!!!!

• Vastaus

Ikävimmät kasvot, jotka mieleeni nyt tulivat kuuluvat leijonalle.Tämä leijona on ihan kalan näköinen....Pää pallomainen,silmät sikkuralla ja suu kuin kalalla.Kun nyt kerran kysyttiin...

• ScorpioFemale

Tunnen Jousimies naisen jolla on isot lentokorvat, ja muutenkin kuin kummajainen, ja yx kalat nainen on todella kuin kalat, .. Ja hmmm
      vastenmielisin on> RAPU-MIES, ...

• Mie

Miten joku voi olla NIIN TYHMÄ että laittaa tämmöisiä viestejä?

• Fiksua
        Mie kirjoitti:

Miten joku voi olla NIIN TYHMÄ että laittaa tämmöisiä viestejä?

Tämä nyt on ihan yhtä fiksu kysymys kuin tuo petollisuus-luotettavuus-kysymys tuossa yllä.

Minusta kauriit ovat tylsimmän näköisiä!

• jouskari

Rumuudesta en tiedä, mutta ehdottomasti pahimmalle on haissut skorppari...hyi...

• ScorpioFemale
        jouskari kirjoitti:

Rumuudesta en tiedä, mutta ehdottomasti pahimmalle on haissut skorppari...hyi...

oliko kysymys hajuista vaiko rumuudesta ?

• muikkunen
        jouskari kirjoitti:

edellinen viesti sai mut nauraan keskellä täyttä ja hiljaista atk-luokkaa...oih...niin noloa *punastuu* =) aivan huippu!

• muikkunen
        muikkunen kirjoitti:

edellinen viesti sai mut nauraan keskellä täyttä ja hiljaista atk-luokkaa...oih...niin noloa *punastuu* =) aivan huippu!

... se "hassua"-viesti. =)

• Oinas
        Fiksua kirjoitti:

Tämä nyt on ihan yhtä fiksu kysymys kuin tuo petollisuus-luotettavuus-kysymys tuossa yllä.

Minusta kauriit ovat tylsimmän näköisiä!

omaa naamaa ku katsoo nii aika ruma...noh minkäs sil voi:)

• Zenah84

Pakko ensix sanoo että Ravut on kauneimpia. Rumin jonka oon tavannut on ollut Skorpioni...

• rapu

härät ja neitsyt-naiset. minun tietopiirissä. rapumiehissä suurin karisma. rapunaiset yleensä söpöjä ja jouskarinaiset kauniita! mut tämä pätee vain minun ympyröissä...sellasta se on!

• Heta

Skorpionit mulkosilmiä, leijonilla hervottoman iso pää, ravut tyhmiä ja tylsiä. Rankan työpäivän viimeilsellä lakisääteisellä kaffetauolla on rentouttavaa päästellä vähän ja moittia työkavereita, että pomollekin vaan paljon terkkuja sinne koppiin!

• raputar

Älyttömyydessään tällaiset gallupit ovat parhaita, mukava kun löytää jotain suupielet ylös nostavia juttujakin välillä:)

Mitähän itse sanois...jos näen tosi kuvottavan näköisen ihmisen niin pitääpä ensi kerralla kysyä horoskooppia että osaa vastata tähän.

Vastakohtaisen huomion olen tehnyt, monet härkänaiset ovat aika viehättävän näköisiä mielestäni, no samoin ehkä härkämiehissä paljon komeita.

• oinasN

neitsyet ja kaksoset ovat kauneimpia ja komeimpia.Vaaka ja kaurismerkkiset taas eivät ole juuri minkään näköisiä..

• TOTUUS!!!

Oinaat on mun näkemäni perusteella aika epäviehättävän näköisiä!!!! :DD Eikä neitsyetkään ole kovin kauniita ja komeita, ainakaan ne jotka mä tunnen..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      136
      7549
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1833
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1830
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1593
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      179
      1515
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      104
      958
    7. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      49
      890
    8. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      800
    9. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      31
      749
    10. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      21
      709
    Aihe