Moi!
Olen muuttamassa ja ajattelin palkata muuttofirman. Onko kenellekään teistä kokemuksia firmasta nimeltä Suomen pakukuljetus?
http://www.pakukuljetus.fi/fi/Muutto/
Kiitos jo etukäteen :)
Kokemuksia Suomen pakukuljetuksen palveluista?
2
2803
Vastaukset
- uudessakodissa
Kokemuksia tästä firmasta mulla ei ole, mutta nettisivuilla näkyvistä kuvista päätellen sillä ei ole liikennelupaa jolloin on todennäköistä että myös muita asioita on jäänyt hoitamatta. Kannattaa olla varovainen näiden kanssa, luvanvaraisen yrittäjän tunnistaa mm. auton rekisterikilpiä ympäröivästä keltaisesta kehyksestä.
- Me_muuttajat
Meidän perheemme on käyttänyt tämän yrityksen palveluita ainakin 3 tai 4 kertaa. Joustavasti ollaan saatu ajat sovittua, aikataulut ovat pitäneet, kohtuuhintainen, mukavat ja ripeät kotimaiset miehet hoitaneet muutot moitteitta. Näköjään Osuma-arvostelupalvelu loppunut vuoden 2015 lopussa. Siellä arvostelut olivat enimmäkseen 10/10. Ihan aiheellista, voin suositella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 172373
- 441261
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70907Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää135838- 45831
- 59797
- 42766
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44735Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe164722Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130684