Haluatteko te pölvästit työttömiksi? Töitä kyseisellä alalla EI ole tarjolla ja tulevaisuudessa töitä on vieläkin vähemmän, kun jutut siirtyy yhä enemmän nettiin. Lisäksi opinnot ovat menneestä maailmasta eivätkä vastaa tätä päivää: turha lukea kursseja, joilla ei tee 2010-luvun työelämässä yhtikäs mitään.
Tampereen Yliopiston uraohjauskeskustelussa sanottiin suoraan, että töihin alalle on todella, todella vaikea päästä, vaikka olisi hyväkin tutkinto. Että repikää siittä, kun tankkaatte pääsykokeisiin - töitä ei yksinkertaisesti ole.
Itse vaihdoin kandin jälkeen kokonaan toiseen aineeseen.
Työttömäksi opiskeleminen
Realistihumanisti
1
169
Vastaukset
- Näin se vaan on!
Tilanteet muuttuu ihan varmaan ja kohta on pulaa tekijöistä, kun kaikki siirtyy kouluttautumaan lähihoitajaksi, eikä media-alalle. Yli 8 vuotta alalla ja töistä ei ole ollut puutetta lähinnä stressiä vaan!
Töitä on niille jotka uskaltaa etisä tai ruveta itse itselleen työnantajaksi! Työpaikkoja voi olla vaikea saada, mutta toimeksiantoja/ asiakkaita on todella paljon!
Työpaikallakin sinun tulee toimia yrittäjämäisesti eli olla tuottava!! itse tuotat oman palkan, näin se vaan menee!
Hienoin ala koskaan!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2085995Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä492705- 1562252
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne412042Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161769- 821414
Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1621387Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241321Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https351271Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.109997