Tere!
Olen työni takia paljon poissa kotoa; käytännössä vain viikonloput, ja nekin kuluvat usein kaverien tai sukulaisten nurkissa, joten tuntuu ajoittain lähes kohtuuttomalta maksaa asunnosta jossa ei juurikaan aikaa vietä.
Mieleeni onkin herännyt ajatus, että jos sopiva (mielellään naispuolinen - ei silti seksuaalista motiivia) ihminen löytyisi "kämppikseksi", niin täällä kyllä saisi punkata pientä korvausta vastaan ja sisustaa mieleisekseen tietyissä rajoissa. Tällä hetkellä kämppä on melko aneeminen ja vähäkalusteinen. Perussetit löytyy, eli parisänky, mikro, kahvinkeitin, sohva, kirjahylly, tietokonepöytä ja tietokoneet sun muut vehkeet.
Asunto on 37 m² saunallinen perussiisti rivitaloasunto mukavalla rauhallisella alueella jonkin matkan päässä Oulun keskustasta. Oma parkkipaikka löytyy, ja bussiyhteydet Ouluun ihan tuosta vierestä. Myös autoni mahdollisesti käytettävissä silloin tällöin.
Olen itse 23-vuotias sisäsiisti mukavahko nuormies, ja kämppätoverin toivoisin olevan lähellä omaa ikääni - joustoa kumminkin on suuntaan ja toiseen. Tärkeintä on, että luonne ja olemus natsais jollain tavalla yhteen, että nekin hetket tultais toimeen, kun nähtäis. Ja luottamuksen täytyy pelata tietysti molempiin suuntiin täysillä.
En viitsi tässä avautua juuri tämän enempää, joten jos tällainen melko erikoinen asumisjärjestely kiinnostaisi, niin yhteydenotot sähköpostiin osoitteeseen
tpboxi miukumauku gmail.com
Oulun liepeillä majapaikka tarjolla
Meeeskus
0
74
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281478- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541139- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254944Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193934- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818