Olemme ostaneet v. 52 rakennetun rintamamiestalon ja kaipaisimme apua sisustamiseen ja järkeviin ratkaisuihin. Olemassa olevat kalusteet eivät vaali talon henkeä,mutta ajattelimme ne kuitenkin pitää. Ajatuksia ja ratkaisuja kaipaamme että tyyli pysyisi suht modernina,mutta silti sopisi talon henkeen. Ota yhteyttä jos kaipaat haastetta. Kohde sijaitsee Seinäjoella. [email protected]
Sisustussuunittelijaopiskelija
5
71
Vastaukset
- Ammattikoulu.
Olen "tavallaan" sisustussuunnittelija, mutta SI-koulutus puuttuu.
Riittääkö stailaaminen ? Laitetaan lokki- valaisimia, ja Aallon tarjoiluvaunu
sekä aito Pallo-tuoli. Tehosteseinä aidosta valk. tiilestä.- Hihi X)
X)
- Tuleva Bloggaaja
Kolme perusohjetta aloittajalle.
* Maalaa katot valkoiseksi
* Maalaa keittiön kaappien välitila mustaksi
* Vaihdata keittiön kaappeihin pikät haponkest. vetimet
* Maalaa yksi seinä mustaksi, olohuoneessa- Vuoden -52 talo
No hoh hoijaa, huoh!
On tainnu kattoo sisustusohjelmia töllöstä!
Ap halusi kyllä suht modernia MUTTA myös säilyttää rintamamiestalon hengen. - Tuleva B.kaaja
Vuoden -52 talo kirjoitti:
No hoh hoijaa, huoh!
On tainnu kattoo sisustusohjelmia töllöstä!
Ap halusi kyllä suht modernia MUTTA myös säilyttää rintamamiestalon hengen.Katson joka jakson pientä pintaremonttia-ohjelmasta sekä Kotia kohti kuten myös Kaisan ohjelman jossa Luuman tapetoi ja maalaa.
Tyynyillä saa myös ihmeitä aikaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1501469
- 104911
- 75723
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15573ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40504Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m155471Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..37453- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402