17 v, apua...

umpikujassa

Olen pulassa.

Viime pääsiäisenä menetin neitsyyteni vasten tahtoani eräälle pojalle. Hän käytti kondomia, mutta minulla on myöskin syytä uskoa, että poika kävi sisässäni monesti ilman mitään suojaa. En laskisi tapausta raiskaukseksi, mutta erittäin paha mieli jutustä jäi siinä mielessä etten haluaisi harrastaa seksiä enää ikinä, sillä kärsin monta viikkoa virtsaputkentulehduksestakin. Mutta siis, otin vuorokauden sisään episodista jälkiehkäisypillerin. Lisäksi kuukautisiani ei ole näkynyt sitten vuodenvaihteen alipainon takia. En sitten tiedä, vaikuttaako kuukautisten poisjääminen/hyvin harvat kuukautiset raskautumisen mahdollisuuteen.

Kuitenkin viimeisten kolmen viikon aikana alavatsaa on painanut ja kihelmöinyt jatkuvasti. Tuntuu, kuin menkat olisivat tuloillaan, mutta eipähän ole näkynyt. Nälkä on jatkuva ja vatsaa turvottaa koko ajan. Alavatsa ikään kuin pömpöttää oudolla lailla juuri häpyluun päältä. Rinnat eivät ole aristaneet eikä mitään pahoinvointia ole ilmennyt. Ainoastaan tämä alavatsan outo tunne ja mahan turvotus. Onko raskauden merkkejä?

Kävin viikko sitten koulun terveydenhoitajalla tekemässä raskaustestin, ja se näytti negatiivista. Kysymykseni siis kuuluu, että onko mahdollista, että olen raskaana huolimatta jälkiehkäisypillerin käytöstä ja kuukautisten poisjäämisestä? Kuinka luotettava virstasta tehtävä testi on? Pitäisikö kotitesti tehdä uudelleen, vai marssia suoraan lääkäriin tekemään verikokeesta testi? Toivon myötätuntoa ja ymmärrystä, sillä olen aivan yksin tämän ongelman kanssa. Tunnen oloni likaiseksi ja typeräksi. En olisi koskaan kuvitellut näin itsestäni, sillä olen aina pitänyt itseäni vastuuntuntoisena ja älykkäänä. Mietin jatkuvasti mitä teen jos olen raskaana, kenelle kerron ja mitä sanon. Tiedän, että äitini tukisi varmasti mutta en tiedä miten kertoisin hänelle.

Jos oikeasti olen raskaana, niin abortti on ainoa ratkaisu. Mikäli olen oikein ymmärtänyt, niin jos olisin nyt raskaana olisin noin 9:llä kuulla. Voiko tällöin aborttia enää suorittaa? Keneen otan yhteyttä? Paljon se maksaa ja voiko sen suorittaa ilman, että vanhemmat saavat tietää?

Koko kevät on mennyt pilalle tämän paskan takia. Olen erittäin kiitollinen sille, joka osaa vastata asiallisesti esittämiini kysymyksiin, sillä se on ainoata tukea jota nyt voin saada. Muutenkin lukiossa paineet ovat kovat, ja olen oikeastaan opiskelun puolesta aika loppuunpalanut. Masennuksen ja lievän syömishäiriön lisäksi tälläinen pettymys ei ole tuottanut mitään hyvää mielenterveydelleni. Itsemurha on mielessä joka päivä, kun kaikki on tuntuu niin ylitsepääsemättömältä. Kuitenkin ilmeisesti jotain toivoa tulevasta löytyy, kun viitsin kysyä edes täältä neuvoa.

2

92

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joop

      Tarkoitat varmaankin 9 viikolla?:) Mut luulisin et et oo raskaana:/

    • .apuja.

      Muistelisin, että abortin voi tehdä viim. 12. raskausviikolla eli jos olet raskaana niin se kohdallasi onnistuu.

      Sanoit, että tämä poika luultavasti tuli sisääsi ilman kumiakin - olisiko kenties sukupuolitaudista johtuvaa tuo vatsakipuilu? Mitäs jos vaikka soitat terveyskeskukseen ja varaat ajan kunnolliseen tarkastukseen niin asialle saisit päätöksen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5015
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3167
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1817
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1780
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1635
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1266
    8. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    10. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1235
    Aihe