rapu,neitsyt ja kauris

Aasi

Siinä kolme jästipäätä ja pahansuopaa ihmistä! VITTU SOIKOON.Rapu ei tuu toimeen neitsyen eikä kauriin kanssa eikä kauris ravun ja neitsyen ja neitsyt ei ravun eikä kauriin kanssa. Kauris,Rapu ja Neitsyt oli aikoinaan mun ystävii mut kaikki patolologisia valehtelijoita ja niin hassuja.

7

1119

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voi

Itse tulen oikein hyvin toimeen kauriin, sekä neitsyen kanssa. En allekirjoita itse rapuna olevani valehtelija millään tasolla, enkä ainakaan ole huomannut muiltakaan lähipiirissäni olijoilta sitä oli merkki mikä hyvänsä. Oot saattanut tunaroida itse ja pahasti kun ympäristö muuttuu valehtelijoiksi..who knows, who cares..

• nejti

itse olen rapu, isäni on kauris. Myrskyämme milloin mistäkin asiasta kun molemmat kuvittelevat olevansa oikeassa ja ovat periksi antamattomia. Riidat eivät kuitenkaan kestä paria minuuttia pidempään ja sen jälkeen molemmat meistä unohtaa koko asian.

entinen poikaystäväni oli puolestaan neitsyt ja voi herranjestas sitä itsepäisyyttä ja kuinka toista ei otettu yhtään huomioon. Se oli lähinnä kilpailua asemasta suhteessa kokoajan... Ei se mitenkään pitkään kestänytkään, ja neitsyt vihoittelee vieläkin, mutta jotkut sopii yhteen toiset ei...

Mutta en menisi kuitenkaan väittämään ettei minulla olisi neitsyen kanssa ollut hyviäkin hetkiä, puhumattakaan kauris-isästäni. :)

• vaimo

jee...minulla rapunaisella kaurismies, ja yhteiseloa jo yli 20 vee!!!
      Paras vaihtoehto, koska lähipiirissä on monta, monta samanlaiset tähtikuviot omaavia pareja.

Mitä neitsyeeseen tulee......kokemus, että narsisti ja vaikea persoona.

• peikko

mä myös olen rapunainen ja seurustelin vuoden kaurismiehen, kaikki oli ihanaa niin kauan ku sitä kesti. kaurismies pisti vähän homman paskaksi!

• capricorn sensitive

Isukki on rapu, ja välillä tulee myrskyä "rauhalliseen" arkeen, kun kumpikaan ei anna periksi, mutta sittenäiti tasoittaa välit ja aurinko paistaa. Ystäväni on myöskin rapu, hyvin tullaan toimeen, aina välillä virkistäviä väittelyjä, ne tekee hyvää, muuten hyvät välit. Neitsyistä en tykkää. Suurin osa tekopyhiä, ainakin tuntemani. Kauriina olen tietenkin jääräpäinen ja "oikeassa" ja jos olenkin väärässä, sitä ei myönnetä kuin vuosia jälkeenpäin, jos sittenkään. Olen tarpeeksi rehellinen myöntääkseni sen. Mutta neitsyet... jumalauta, kun se ei anna yksinkertaisesti periksi vaikka olisi kuinka läpinäkyvä juttu. Se on aina tietenkin oikeassa, mutta ei suostu edes puolustautumaan vaan naamataululle ilmestyy joku ihmeen murjoitusasento, ja sit se väittää jälkeenpäin että sanoin jotain mitä en tosiaankaan sanonut. Ja sitten minä olen aina tietenkin syylinen kaikkeen, ja se tekopyhä pirulainen juoksee toisen syliin ja "kertoo koko totuuden" ja sitten sitä säälitään ja minua vieroksuttaan. Kuulosti sisarusten tappelulta, mutta olen itse 16 ja tuo tekopyhäpaska 22vee serkku. Jumaliste... mut mä kostin. Sori tätä purkausta. Siis yhteenveto, ravut- mä tykkään. neitsyet- en siedä (paitsi paria kamua, kunhan ei nähdä turhan usein)

• eräsrapu

Hei vaan.. Itse olet ilmeisesti tuli- tai ilmamerkki... tai ainakin vahvasti sinne painottuva.

Kritisoisin seen verran, että tuskin kaikki mainitsemasi horoskooppimerkkien omistajat ovat samanlaisia, ja niin kielteisiä ihmisiä kuin annat ymmärtää..
      Meissä on ihan fiksujakin.

Onko todella niin, että sinä olet ollut kaikin puolin "syytön" ystävyyssuhteiden katkeamiseen? Onko muissa vain vikaa? kuulostaa mielenkiintoiselta.

Vinkki: Ehkä kannattaa keskittyä enemmän todelliseen elämään (ottaa astrologia vain viitteenä), syventyä siihen, mitä voisi esim. itsessään muuttaa. Toisten parjaaminen, haukkuminen, syyllistäminen ei sinua auta, eikä johda mihinkään. Pahemmaksi asiasi vain muuttuvat.

Toivottavasti löydät myös rehellisiä ja ihania horoskooppeja.

Ja ihan totta; kaikkea hyvää sinulle.

• heve tuve

Tulen hyvin toimeen kumpienkin tähtimerkkien edustajien kanssa. Siis neitsyiden ja kauriiden ja itse olen rapu. Lähipiirissäni on yksi kauris ja neitsyt myös, ovat parhaimpia ystäviäni. :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      38
      3682
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      29
      3245
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      69
      2878
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      91
      2730
    5. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      1748
    6. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      81
      1699
    7. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      23
      1528
    8. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      28
      1507
    9. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      28
      1478
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1474
    Aihe