Tuli hankittua tällainen Packard Bell EasyNote TE 15.6" Win8.
Kyseisessä mallissa on oikeassa ylänurkassa näppäin jota mainostetaan :
"Yhden painikkeen yhteys sosiaalisiin medioihin. Helppo tapa pitää yhteyttä. "
Itse en kyseistä näppäintä tarvitse ja nyt haluaisin sen väliaikaisesti deaktivoida eli poistaa käytöstä ohjelmallisesti koska vanhemman koneeni delete-näppäin oli samassa paikassa ja vanhasta muistista tulee painettua sitä.
Minulla oli aikoinaan XP-koneessa Windows-asetuksissa näppäimistökartta, josta saatoin muuttaa näppäinten toiminnallisuuta ja tehdä niihin komentoja.
Mutta Win8 en ole löytänyt sellaista. Eli miten tuo deaktivoiti ohjelmallisesti tehdään Win8:ssa?
Win8 ja näppäimistö
Win88
1
95
Vastaukset
Sen voi periaatteessa kokonaan poistaa ohjauspaneelista ohjelmien poisto kohdasta. Sama homma oli minun PB Easynote Windows 7 koneessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741933Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1471227
- 59688
- 198662
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636- 54557
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462